Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hőérték.
Az 5 ös gyertgya(ha ngk ról van szó) alacsony csúcs égéshőmérsékletű motorba való.

Kb babattába, de talán még abba is kicsi.
húha:D
milyen 175 ?
Az 5ös iszonyat kicsi, úgy175-ös körüli.
én nem raknék bele kisebbet azis biztos... legalábbis az enyémbe
5?
Nemár.
max 7, minimum 5-ös hőértékü gyertya kell bele... nézd meg, nekem is először 8as volt benne,és nem pörgött ki, mintha kihagyna a gyujtás. raktam bele egy 7est, és most teljesen jó.
sziasztok. szerintetek a szar gyertya miatt nem pörög a motorom vagy szórakozzak még a karbi hangolással? jah és 80as hengerhez kinek mekkora fúvókája van
Hali!
Debrecenben Barna Mikitől (Köntösgátsor).
Ő a szerelőm is egyben. Jah és alkatrészeket nagyker áron hoz.
helló!

hol veszed 2900ért?
Nekem sincsen még kijavítva...annyira nem látszik de meglesz csinálva!
Mondta fater h azt fizeti....de én csak úgy akarom h horzsolásokat kigittelni visszacsiszolni és csak a gittelést lefújni... sztem úgyis elfog ütni :S:S az a baj
Az egész idomot nem akarom festeni mert akkor egész matrica stb, meg ha már csinálod akkor a másik oldali idomot is meg a fejidimot is mert azon is van 1-2 horzsolás...
Pisztoly kivan az egészel
Olajra visszatérve...én még csak Agipot öntöttem bele amivel megvagyok elégedve...érzésre a moccnak is tetszik, egyszer majd kipróbálom az STS-t és majd lesz viszonyítási alapom és amelyikett jobbnak érzem azt használom, de számomra tökéletes az Agip
Idomok ki vannak javítva?
Nekem még sajna nem...
Agip 2T-nél is jobb volt nálam, ráadásul 2900-ért veszem.
Hali!
Az STS-re gondoltam. Nálam érezhetően erősebb volt magasabb fordulatszám tartományban!
Okés!
napokba rendelek Agipot ha kell szólj
Melyikre gondolsz hogy jobb?
A sima Racing STS-re? Mert van a Competition STS-R amit elvileg már különolajozáshoz nemlehet használni
Nekem tuti STS kéne csak!
Nekem is kéne olaj, benzin mert eléggé hiányom van, de hétvégére betárazok:D
1 liter power racsing meg vagy 2 ezerért tankolok:D
Igol Racing Foreve! Jobb mint az Agip Speed 2T, tapasztalat.
Öcsém mindenhol melegebb van mint ezen a nyomortanyán?
Itt se meleg se napsütés...néha ki-ki néz a nap egy kis időre és szevasz.....
Hétvégére elvileg 10-12 fokokat mond...de cseszhetem ha vizes az út, én nem mancsolom össze!
Meg olaj kéne...lehet veszek egy lityó Power Racinget vagy Igol STS-t...
Megcsalom az Agipot egy liter erejéig De szükség törvényt bont
"Zajlik az élet Gyöngyösön!"
Hát, remélem hamarosan: "I'll be back!"

Minden jót!
Hogyne lett volna!
2 nap alatt 300 km-et sikerült összeszedni!
Hétfőn még suliba se mentem, inkább motoroztam
Ma is nálunk balmazon 15 fok volt, délutánig motoroztam is, aztán megtörte a folyamatot a benzinszint.
3 nap alatt eltankoltam az összes pénzem, így péntekig nyomorgás van mert akkor utalják a sulibol az ösztöndíjat aztán péntek este ha nem esik az eső a haverokkal irány debrecenbe motorozni.
...
Mizu? Ma volt motorozás?
Itt vagyok Debibe koliba, csak sóvárgó szemekkel néztem a motorosokat a jó időben...
A Chesterfiled Replica 6 sebességes.
Szia! Minarelli M/C AM6-os blokkal.

Motor típus: Egyhengeres, 2 ütemű motor kiegyenlítő tengellyel

Hűtés: Folyadékhűtéses

Furat: 40.3 mm

Löket: 39 mm

Hengerűrtartalom: 49.7 cm3

Sűrítési arány: 12:1

Teljesítmény: általában 9,5 Le (10 000 –es percenkénti fordulatnál)

Nyomaték: Na.

Indukció: Tekercs a forgattyúházban

Gyújtás: elektromos (95 W - 12 V / 130W- 12V)

Gyújtógyertya: NGK BR9 ES

Karburátor: Dell Orto, általában PHBG 14-es vagy 19-es

Kenés: olajpumpával

Henger: Öntöttvas

Sebességek száma: 3-4-5-6

Indítás: Önindító, ritkább esetben berúgó karral

Kenés: SAE 10W-30 olaj, 820 cm3-es kapacitás

Motor súlya olajjal: 14.2 / 14,5 Kg

Nagyvonalakban.