Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megoldódott a meleg indítás probléma!
Amíg én suliba voltam vaterom felhívta a motorszerelőt és konzultált egy kicsit vele.. Arra jutottak, hogy venni kell egy nagyobb hőértékű gyertyát és tovább állítgatni az üzemagyag, levegő arányt. Mire hazaértem tökéletesen be lett állítva és a gyertya is ki lett cserélve! Most olyan könnyen beindul mint még soha, hidegen-melegen egyaránt. Ha valakinek esetleg lenne ilyen jellegű problémája, remélem működni fog az a megoldás, mint az én esetemben!

Köszi mindenkinek a válaszokat!
Üdv:Máté
járatom járatom 2nap alatt beletettem 100km-t. karbi állítás még nem tökéletes, de valameik nap belövöm aztán lassan jönnek az on board videók
Sziasztok!
Mekkora gumikat érdemes felrakni 99 előtti replicára? Lassan cserére szorulnak a gumijaim és most nézelődöm. Mekkora a max. felrakható méret előre és hátra és mejik a legjobb?
Szia!

Most már tényleg érdekel a motor kompessziója, szóval mihamarabb leméretem.

Köszi a segítséget!
Üdv:Máté
Igen, nagyon sokat számít, ezzel a főtengellyel sokkal nagyobb a henger töltése is. Meghát ehhez való a henger szal. ezzel tökéletes nem a gyári főtengővel.
Helló!
TOP henger van rajta
Hali!
7-8 bar fölött. Annak idején 3 bar volt a kompresszió a Cagiva-ban, szóval utolsókig nyomattam (naon gyenge lett a végére).
Üdv!

Gedeon gépe 125-130 Km/h-ra volt képes és nem nagylöketű TOP hengerszett volt a kis am6-osán. Azt hiszem, hogy Polini.

Nem lehetetlen a 140 Km/h, egy biztos, utcán nem igazán fogunk ilyet látni.

Amúgy, járatással hogyan állsz? Jól megy a kis RS?

Nyárra én is felújítom a gépem. Ha jól be tudom osztani a pénzem, akkor kapni fog egy Leo Vinci V6-ot, nagyobb fúvókát és áttétet, aztán reméljük lesz a körünkben egy 120 Km/h-t tudó (relatíve jól gyorsuló) am5-ös RS is a sok am6-os között!

Minden jót!
És mennyi az-az érték ahol azt lehet mondani h jó a kompresszió?
Szia!

99%-ra mondom neked, hogy a motorod kompressziója már 8 bar alatt van. 16500 Km és gyári, akkor nem is kérdés, úgy gondolom.

Sok sikert!

Üdv.:
Ghost
Amikor megvettem 16500 volt benne és azt mondták, hogy még minden teljesen gyári rajta.. azóta semmi bajom nem volt vele..
Értem, hát én is így vagyok az erejével, hogy SŐT . Azt a kompresszió mérést azért megejtem majd és kiderül, hogy mi a helyzet..
Attól függ mikori kiadás az csak az újabbak jöttek ki nicasilos hengerrel a régebbiek gyárilag vas hengert kaptak. A nicasilos sokkal többet kibír mint egy vas henger.
De megnéztem és a használati utasításban az első 8000km után aztán 16.000km-enként írnak elő szervízt dugattyú és gyűrű ellenőrzést. Ha vásárláskor azt mondják nekem hogy 22000km után még nem volt hozzányúlva azt nem biztos hogy jó hírnek veszem. Nem akkor kell szétszedni ha már baj van.
Elvileg 16.000 km-ernél Rs 50 ben is dugócsere van.....elvileg ugyebár
Enyémbe most lesz 14 ezer de nem mondhatnám h gyenge...SŐT
bár én a dugót tűgörgőt kihajintatom belőle, kárt nem teszek vele
a gyári henger nicazilos és bőven jol birja nekem 27ezerrel sincs gondja
22000km van benne és még nem volt megbontva, szervizelve? Rs50-nél pontosan nem tudom mi az előírás de utánnanézek, Pl: AF1 125-nél max. 15000km után nagyszervíz dugócsere.
Hát erre a motorra nem igazán mondanám, hogy kompresszió hiányos.. Meglepően jó a teljesítménye ahhoz képest, hogy teljesen gyári 50es. Egy 100kilós embert könnyedén mozgat, az én 65kilómat pedig elég megnyerően viszi. Jelenleg 22000km van benne és elvileg nem nyúltak hozzá a motorjához, gyári vashenger hajtja. Ebben a szezonban megpróbálok minél finomabban menni vele, hogy egy ideig még szépen szolgáljon. Kompressziót még nem mértem rajta, de megfogom ejteni azt is hátha neked van igazad és elkopott.. Bár 22ezer kilométernél még egy vashengernek bírnia kéne nemtudom.. mindenesetre köszi a választ!
Szia!
Ez a tünet a kompresszió hiányos, kopott motorokra jellemző, hogy melegen nem indulnak csak hidegen.
Mértél már kompressziót?
ezt most komolyan mondod? annyit ér ha megvan hozzá a hoszulöketü tengő?
Helló!
Volt egy ismerősömnek egy 125 TZR-je annak is ez volt a gondja, mikor bemelegedett nem indúlt önindítóval. Asszem valami a gyújtás alaplappal volt.
Sziasztok! Van egy 2002-es Motorhispania Rx50- em Minarelli AM6 os blokkal. Segítséget szeretnék kérni tőletek abban, hogy miért nem indul be melegen a mocc!? Ami érdekes, hogy hidegen pöcc-röff indul elsőre.. Új gyertyám van azzal nem lehet probléma nagyon, de azért megnéztem és gyönyörű barnára ki van égve.. Egy apró tolásra beindul szóval szikra is megvan. Próbáltam gázzal, gáz nélkül is hátha kevés üzemanyagot kap de úgy sem indul csak forgatja az önindító.. A légszűrőn is állítgattam minden féle képpen de melegen így sem indul be akár mennyi ideig forgatom.. Most már csak a trafóra tudok gondolni hogy talán az lehet gyenge neki.. nemtudom.. Ha valakinek esetleg lenne ötlete ,hogy mi lehet a probléma forrása kérem írja le nekem.

Előre is köszönöm
Üdv.:Máté
Tökéletesen elég
Persze lehet olyat blokkot összerakni ami esetleg megy annyit, de az nem 100.000 be fog kerülni.....
maradjunk a 130nál
140-150?
Lassan akkor fölösleges lesz az Rs 125 nem?
Ja, meg sztem a gyári főtengely nem bírja sokáig! Szal aki ezt a hengert veszi annak kell ez a főtengely bele