Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor valamit benéztél. Mivel az minarelli M/C AM5-ös blokk az Extrema-ban van, és azt 93-tól gyártották.
Hali!
Nos az is kérlekszépen minarelli blokkosak voltak csak azok AM5ös volt, tehát a nevéböl adódóan 5 sebességes mahina!
Kedves RS50 tulajdonosok! segítségeteket kérném. Adott nekünk egy 2002-es évjáratú AM6os blokkal szerelt Rsünk. Annyi lenne a kérdésem, hogy a régebbi, Chasterfield-es RS (féllengőkaros) milyen blokkal volt szerelve pontosan? Előre is köszönöm!
sziasztok!
eladó rs 50-et vennék reális áron. 2000-es évjárattól jó motorral és nem töröttet! akinek van az írjon itt a fórumon vagy e-mailt a zovinho10@freemail.hu címre. előre is köszi
Quadoscsávó:Nekem is ugyan ez volt a bajom,amikor elestem a mocimmal, hogy sehova nem akart váltani, aztán megilyedtem,hogy valami komolyabb baja lett (pl váltó tengely eltört) szétszedtem, aztán akkor derült ki,hogy csak egy rugó (a képen láthatod) kiugrott a helyéröl, és jó is lett.
Nálunk ma is 15 fok volt, csak most meg el kezdett esni az eső!
De inkább ez mint a hó!
Lehet, nekem ha rossz volt a gyertya, akkor csak tolásra indult.:(
Vettem egy új gyertyát és megszünt a probléma.
Lehet hogy el van dugulva a karbi.Nem lehet tudni, elöbb a gyertyát kell megnézni, aztán a karbi.
Kösz a segítséget! a hétvégén megnézem a gyertyát! remélem csak az a baja
ezek az apriliak hogy nem akarnak válltani. mondjuk én mondom akinek emiatt újra szét kellett szedetni a blokkját buzik megin drágitottak a benzinen. baszus full üres a tankom. hétvégén szép idő lesz meg akartam tankolni. lehúzás lesz megin
Nézzétek meg a gyertya képet, ha őzbarna akkor jó.
Ha nem akkor gáz van, akkor még esetleg a karbit nézzétek meg hogy nincs e eldugulva, takarítsátok ki.
nálam is hasonlo a helyzet mint daviderno94-nél?
Hello mindenkinek! ma megpróbáltam beindítani a szerelmemet de nem sikerült! öndintívól se meg tolásra se ! haverom ült a motoron én meg betoltam, be is indult de nem pörgött fel a motor, hanem csak egy kicsit elkapta és utána lassan leállt! sztetek mi lehet a baja? gyertyát kellene cserélnem? ha valakinek volt már hasonló helyzete az irja már meg h mit csinált vele!
Helló történt ma velem 1 kis idegesítő dolog az rs 50em (2008) beindítottam betettem 1be vagy 3000nél fellöktem 2be
utánna húznám 3ba nem megy erre kúrva nagy hangot ad a blokk 1etbe visszaengedte tenni de tovabb nem se fel se le mi lehet a baj? Megragadva nincs az tuti
Helósztok hőmérséklet jelzőt akarok tenni a motoromba RS 50 (2008)
PT1/8 collos jeladóval a Minarelli motorokhoz való. ez van írva a jeladóhoz ez jó az enyémbe gyári a henger am stage6 a műszer
Ja bocs az előző hozzászólás rossz helyre mennt. Nem is olvastam el rendesen. Ha a tű mozdult el akkor a benzinszinted nem mennt el. Max többet vagy kevesenebbet kap.
Először tedd alulról a második rovátkába a zégert aztán próbáld ki, nézz gyertyaképet. Ha hírtelen gázra fullad és fehér a gyertya akkor keveset kap tedd az első rovátkába a gyűrűt. Ha nem prög le teljesen x fordulatnál elkezd dadogni kormos a gyertya akkor sokat kap feljebb kell rakni a gyűrűt a 3. 4. rovátkába. Ha minden oké szép barna a gyertya és azonnal egy gázra full lepörög nem fullad nem hörög. Pontos beállítási séma nincs minden motor aktuális állapotától, a fúvóka méretektől fükk a helyes beállítás. Ezzel kicsit el kell szöszölni.

De az előző benzinszint dologra visszatérve itt egy kép minden típushoz meg van adva a helyes érték most csak kérdőjelet tettem oda.
Szia!
A gyár megad a karbiról minden adatot. Nézd meg pontosan a karbi típusát aztán kersd meg a user manualt róla. Általában úgy lehet beállatíni, hogy fejjel lefelé fordítod, hogy az úszó legyen felül aztán meg van adva hány mm-re kell lennie az úszó aljának a karbi síkjától. Egy tolómérővel leméred ha kell utánállítod. De szépen le is van rajzolva a dolog a manualban.
Esetleg próbáld meg kicserélni a gyertyát, vagy kitakarítani.
Nekem is ugyan ez volt a baj.
Kapott egy új gyertyát azóta pöcc röff a gép:)
hogy tud véletlenül mozdulni? egy zéger gyűrű fogja a tűt
APRILIA RS 50 2007-ES MOTORHOZ OLAJPUMPÁT KERESEK!
HA VAN VALAMINEK JELEZE KÖSSZ.
EMAIL:ktmktm@freemail.hu
ez a tűszelep dolog engem is érdekelne engem is ilyen gondok kergetnek
azt akarom kérdezni hogy a karburátorba ha véletlen elmozdul,elálitódott a tűszelep hogy lehet beállítani az optimális úszószintet hogy megfelelő mennyiségű üzemanyagot kapjon ?
Na cső.Ma vittük be a műhelybe 15be megtudják csinálni a nicasilos hengeremet dugóval mindennel együt mert ismerőős csinálja és vertex vagy prox dugó kerül bele úgyhogy sztem megérte nem eldobni
Helló!
Ma mentem 1-2 kört, mikor hazamentem láttam hogy kiesett a karbimból az egyik túlfolyó . Szal. ha lenne valakinek 1 akk szóljon!
Szétlett szedve és hihetetlen hogy mennyi homok volt benne kilett takaritva és mostmár nem folyik.de jött a következő baj miután összeraktuk nem indult.sikerült betolnunk de nem volt alapjárat és ment vele édesapám.de miután viszajött sem volt alapjárt.ezekután mentem én és kihuztam 5.be 90el utána már lett alapjárat de még mindig nem tudjuk öninditóval beinditanide ha most betoljuk viszont alig 2őt lépsz vele és beindul. Most mivan vele ? :O
Top erősített főtengely eladó! 100%-os állapotban, nagy löketű! Ha érdekel valakit írjon!
ÁR: 18.000ft