SZIA!Valaki itt emlegette a nyári Mátrába vezető csoportos gurulást.Már várom.Hol tart,vagy lesz e ez egyáltalán nem tudod?Vagy valaki esetleg,aki felvetette?
Ha van valakinek használható infója,légyszi szólljon.Köszi
SZerintem nem gyári, az én motorom volt szét húzva, ősszel és abban mintha nem ilyen lett volna a főtengó.
De nem emlékszem rá pontosan, az én motorom az full gyári.:)
Az MBR10100-as diódát a hűtőre kell precízen felfogatni ez a hőszenzor. Az IZRF44-es fet a kapcsoló ennek kell egy kis hűtés pl felfogatod a vázra és meg van oldva. Az ellenállás helyett berakhatsz akár egy potmétert is így később lehet változtatni hogy alacsonyabb vagy magasabb hőfokon kapcsoljon.
Aszem ezzel mindent elmondtam.
A ventillátor vezérlésénél a kapcsoló helyett ajánlanék egy egyszerű kis kapcsolást. Összesen 3 alkatrész kell hozzá és nem kell kézzel kapcsolgatni.
1db MBR10100 (dióda)
1db IRFZ44 (fet)
1db ellenállás (itt az értékkel lehet játszani ezzel lehet beállítani hány foknál induljon a ventillátor) 47Ohmtól akár 1Mega Ohmig lehet játszani. Indulásként 220KOhmos ellenállásal lehet kezdeni aztán eldöntöd kisebb kell vagy nagyobb.
Hello zz4-es kollega köszi a kapcsolási rajzot! Hetvegen megprobálom összehozni! Pálya motor volt a verdám agyon könnyitve es minden felesleges dologtol megszabaditották,ki akarom vinni az utcára csak ahhoz eggy pár dolgot bekell rajta kötni! Nagyon megy a kicsike es ki akarom probálni mit tud az utcán!
akkor érdekel a ventilátor! tudnál adni egy e-mail címet amire elküldeném a pontos címem és a telefonszámom?:) nemigazán szeretném ide írni. üdv: Márkus Dániel
5perc bekötni kell 1 kapcsoló amivel be tudod kapcsolni 1 +szálat felhozol az akutól és a kapcsolón keresztül be a ventibe testet pedig bárhol találsz szinte
Ha van valakinek használható infója,légyszi szólljon.Köszi
tudosofor@freemail.hu
be tudok egy komplett kipufogórendszert az RS-re
"ARROW"-rendszert csak fel kell tenned rá és mehet:)
ha gondolod jelezz vissza!
Ez egy gyári főtengely, a hajtókarba bele van ütve a Minarelli jele.
De nem emlékszem rá pontosan, az én motorom az full gyári.:)
Aszem ezzel mindent elmondtam.
A ventillátor vezérlésénél a kapcsoló helyett ajánlanék egy egyszerű kis kapcsolást. Összesen 3 alkatrész kell hozzá és nem kell kézzel kapcsolgatni.
1db MBR10100 (dióda)
1db IRFZ44 (fet)
1db ellenállás (itt az értékkel lehet játszani ezzel lehet beállítani hány foknál induljon a ventillátor) 47Ohmtól akár 1Mega Ohmig lehet játszani. Indulásként 220KOhmos ellenállásal lehet kezdeni aztán eldöntöd kisebb kell vagy nagyobb.
Iszonyat egyszerű és praktikus dolog.
Showa első teleszkóp kompletten 10.000ft
bekötés vagy külön kapcsolóról vagy hőkapcsolóval
-Brembo hátsófék 5000ft
-membrán 1000ft
-moto morini blokk darab 2000ft
-ventillátor 2000ft
-Dell'orto 2db 2500ft
mi a probléma egyébként?
sok sikert!
üdv:Zoli