Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én értem mit mondasz, de nyílván jobb lenne egy külön 125 kategória, ahol viszonylag egyenlő típusú, teljesítményű motorokkal tudsz versenyezni, én ezt szeretném.

Ha van éves N licencem, akkor helyszínen mennyit kell még fizetni nevezésre kb?
nah, bocsánat, TOVÁBBI KÉRDÉSEK: szocformula.hu
ON.
Atta!

Nemtudom elég nagy betűvel írni, de AKI ODAJÖN, VALAMI KÉTKEREKŰVEL AMIBEN MOTOR VAN, AZ TUTIRA EL TUD INDULNI valamelyik kategóriában.

Az egész balhé olyan mint egy nap kakucson, ott is tökmindegy, hogy kivel akadsz össze, nsr-rel vagy gikszerrel, a lényeg a matekolás.

Legalábbis én így látom.

Persze, ha összzeszedsz te vagy bárki egy 15 fős gárdát, és jöttök folyamatosan, akkor olyan kiírást csináltok, amilyet akartok, a mi simsonos kiírásunkba sem szólt bele senki.
Hát az biztos, hogy itt a MAMI kupában senkit nem fognak kizárni, mert nincs bekötve a különolajozás, vagy mert nincs fent a tartály, vagy mert balra van fésülve a haja.

Ha sok 125 ö lesz, és külön futam, és valakiről tudjátok hogí 180 as hengerrel megy, akkor azt meg kell óvni, de legjobb szólni neki előre, hog ezt nem kellene...
Ha meg X kat.- ban lesznek elindítva a 125 ösök is, akkormeg tök mindegy, mert ott minden lesz, lehet vívni mz vel, motoval.
Ez egy hót amatőr, hobbi versrnysorozat, aki csal, az magát csapja be leginkább.
Jah csak aszalósék is töprengenek még a 125 2T témán, hogy legyen és kíváncsi vagyok a végleges kiírásra. Ha tényleg aprilia kupa kiíráshoz kötik, akkor tényleg nem kell sok nevezőre számítani...
De remélem részingelhetünk majd:)
elvileg az rs kupába mindent lehet,amit remélek mert senki se fogja vissza építeni gyárira a motorját csak azért hogy elinduljon
Sziasztok!
Most hogy feljött ez a termosztátos/hőgombás téma kérdeznék v.mit. Az a gondom van hogy hiába járatom 5-10 percig örülök ha felmegy a mutatő 40 fokra és ha mentem is vele csak olyan 50 fok ig ment fel. Tudom hidegben nem melegszik annyira, de a garázsban is járattam és semmi .
Mi lehet a baja?
Jah igen, az általános szabályok azonosak a mams általános szabályokkal, szóval tükrök le, világítótestek leragaszt szigcsóval, ilyesmi.
jah, X kategóiában gyakorlatilag bármivellehet indulni.
Az a aműszaki kiírás érvényes, amiben inndulsz.

Nyilván háború előtti veterán, veterán speciál, és Mz kupában nemannyira lehetne indulni rs 125-tel tehát nem ezeknek a kiírása érvényes.
ha lesz sok 125 ös modern sportmotor,(rs, nsr, mito, mittomén) akkor tök külön futamot kapnak, vélhetően az rs kupa szabályaival(lehet,h eleve jön pár futamra az rs kupa)

Ha csak két három 125 ös lesz, akkor az X kategoriához lesznek hozzácsapva, így volt B gyarmaton is, együtt mentek a supermotok, speciálemzék(ammik nem fértek bele az mz kupa szabályba) volt egy mito, megy egy af1, ez volt az X kat.

Ugyan ez vonatkozik az 50-80 ccm es kis sportmocikra, ha lesznek minima 10-12-en, akkor külön futam, ha nem, akkor hozzá lesznek csapva a tempóban leg megfelelőbb gárdához.
Ha hasonlítanak a szabadedzéseik idejei a simsonokéhoz, akkor velünk jönnek, ha inkább a spev robogósokéhoz(ezt kétlem akko gondolom hozzájuk.
Jah és egy pollini EVO-hoz kellene és ezt ajánlották hozzá
A leszedő már meglett este esztergáltunk eggyet ami majdcsak ugyan lyan mint egy bolti
ki jön siófokra velem?
a siófoki verseny érdekelne.. sőőt 100% hogy indulnák. Reméllem olyan kikötés nincs hogy csak gyári gép indulhat el rajta, hanem a tuning is mien kategóriák vannak? 50cc, 125ccm vagy minden egybe?
műszaki kiírás van már a kategóriákra?
Az időpontok és a pályák már fixek egy ideje:
Előzetes egyeztetés történt a pályákkal, ez alapján a következő menetrend néz ki a 2010-es MAMI kupára:

1. Május 29-----------Siófok
2. Június 12-----------Kecskemét
3. Június 26-27-------Bábolna
4. Július 10-----------Brezova
5. Július 31-----------Kakucs
6. Szeptember 12------Balassagyarmat
Én szivesen benne lennék az ilyenbe az tuti!
Szóval ha lesz valami minden féle képpen szoljatok mert engem érdekelne a dolog feltétlenül!
én szívesen indulnék ha nem lenne anyira messze! valahol a dunántúlon nem lehetne indítani egy fordulót?
A racing tengelyhez nekem 2mm-el szélesebb tűgörgőt adtak-DR-t rendeltem hozzá,remélem bírni fogja a top hengert. Egyébként tud valaki ponosabbat az idei évtől kötelező?CM50 beüttetésről -regisztrálásról, a kintről behozott smkp.-oknál, hogyan-mennyiért?stb.
Hello! az első lesz,de megnézheted a 2-extreme.hu-n is ott van a képe alatt,vagy 30-40 féle amibe ez az evo jó.az én blokkom is AM5 ,ha minden igaz holnap lesz összerakva a racing tengővel. ezekről elég jókat olvastam. Ja a lehúzó, most néztem meg a műhelyben,nekem 93-as évj. szintén Ducati Energia- 19x1-es el jött le ,de jól rá volt gyógyulva a tengelyre! Szerencsére a menet teljesen ép maradt.
Csáó.Köszi és télleg jó árban vannak
Figyelj a Motoforce evo az gondolom az evolution lenne és a legelső evo az AM blokkos és az én mocim AM5 blokk de a motoroknál alul nincs RS csak MX az számit v az mindegy?Mert a másik ahol már RS is van irva az a Derbi blokkos és az nekem meg nem jó ! szal akk az első az jó bele? előre is kössz
Hello! Motoforce cuccok pl.a robogoalkatresz.eu-n-pár hete még akciósak is voltak, én is tőlük rendeltem racingot ,7000-el volt olcsóbb.
Van itt http://www.youtube.com/v/AUAMV... egy kis műsor arról amiről pár hónapja beszéltem.
Ha elegen jöttök, akár lehet külön RS-Af1-Nsr50 mittoménmi futam
csak azt is tegyük mellé,h full folyott gépekről beszélünk ami nem fog neked repülni ha később netalán megunnád a max 70-es tempót,sőt ezekbe már asszem a folytást nem is kis pénz eltávolítani,mert írtó sok dolgot cserélni kell.

Ez csak persze egy hasznos infó!
Csá all.Az lenne a kérdésem h olyan netes oldalt ahol Motoforce evo főtengely van nem tud e vki?