Ó én nyáron velevettem a rezót és közvetlen a hengernél a toroknál volt egy annyi olajréteg h kitöröltem egy ronggyal
Ennyit a tökéletes égésről Ilyennel nekem ( hálistennek ) nem kell foglalkoznom h olajos-e a pufó, bár nemérterm ha városban használom vagy vmi akkor se olyna sose.
De hozzá kell tenni hogy városban eltrutymósodhat a pufó és lakott területen kívül ha jobban meghuzatod akkor kinyomja a sok trutyit és elkezd kiégni ilyenkor füstöl mint a gyárkémény és csepeghet is belőle olaj. De pár km után kiég és normális lesz. Az elmegy hogy a pufó vége picit nedves de ha folyamatosan csepeg belőle az olaj akkor ott baj van. És mint mondtam az előbb az RS-re eddig nekem abszolult nem volt jellemző, hogy nyomja az olajat vagy füsttöljön.
Ez lehet attól hogy rossz minőségű az olaj és nem ég el tökéletesen.
Vagy sokat kap ezért nem tökéletes az égés.
Főtengely szimeringes és eszi a váltóból az olajat.
Rossz használat nem üzemi hőfokon és fordulatszámon van használva.
Kopott a motor rossz a kompresszió ilyenkor már nagy fúvókák kellenek és sok nafta hogy jól menjen ilyenkor sem tökéleses az égés.
Amúgy az RS az első motorom amire nem jellemző, hogy a pufóból nyomja az olajat. Nem füstöl és nem olajosodik. Bár most picit olajos a pufóm mert bejáratok és plusz olajat kap a különolajozás mellé.
Cső.Nekem egy régebbi RS-em van és az folytásnélküli még 99-es és 110 megy stb..... de az a helyzet h elakarom adni és egy újabbat venni csak a kerek hátuljú nekem vmiért nem tetszik és nem akarok olyat venni.De itt ovlastam h a 2006 utániban meg ilyen elektronikus szarság van és most csak érdeklődök h smint vannak ezek a cuccok mert én még nem nagyon értek az ilyen dolgokhoz.És ha télleg van ilyen folytás és nem lehet azt kiszedni belőle stb.... és ccsak 80-at menne a motor akk inkább ezt csináltatom meg jobbra!remélem érted
sziasztok. szerintetek, ha a hengerből a kipufogón át távozk olaj az természetes? mert szerintem vagy sok olajt kap a gép vagy nem tökéletes az égés. egy bizonyos ember magyarázza hogy annak olyannak kell lennie kíváncsi leszek a véleményetekre
Igen a CDI gyújtáselektronika. A folytás azt jelenti, hogy van egy fordulatszám határ ami felett leszabályoz így kissebb a teljesítmény és nem tudod szétpörgetni. De az amit belinkeltél a régebi RS-ekben van AM blokkokhoz és az CDI+trafó egyben. A tied újabb abban Derbi blokk van és teljesen más. Őszintén fogalmam sincs milyen gyútás lehet a tiedben.
Itt talász CDI-ket, ami nyitott abban nincs folytás. Lekapod a gyárit felraksz egy nyitottat és meg van oldva a gond. CDI
Amúgy biztos hogy van az újakban ilyen folytás? Én még nem hallottam róla.
Ezért jó a még valójában egyszerű nem agyonelektronikázott blokk....nincs tele ilyen sok hulladékkal!
Addig pörgeted míg szét nem hull...cserébe megy is nem úgy mint ezek az új "vackok" Semmi pénzért nem cserélném le új rs-re vagy tzr-re!
Persze aláírom h jobb a futómű meg a dizájn az téll verhetetlen de motorozni meg tudni kell!
És ezzel senkit nem akarok megsérteni a motorját illetően nem annak szántam! Csupán a túl bonyolítás miatt írtam amit írtam
Hello.Halottam egy olyan verziót az elektronikus folytás kapcsán h egy chip van a motorban és azt kell kisütni szted ennek van vmi alapja?És h ez a foyltás sokat vesz e le a lóbol meg a végről?
Ennyit a tökéletes égésről Ilyennel nekem ( hálistennek ) nem kell foglalkoznom h olajos-e a pufó, bár nemérterm ha városban használom vagy vmi akkor se olyna sose.
Vagy sokat kap ezért nem tökéletes az égés.
Főtengely szimeringes és eszi a váltóból az olajat.
Rossz használat nem üzemi hőfokon és fordulatszámon van használva.
Kopott a motor rossz a kompresszió ilyenkor már nagy fúvókák kellenek és sok nafta hogy jól menjen ilyenkor sem tökéleses az égés.
Amúgy az RS az első motorom amire nem jellemző, hogy a pufóból nyomja az olajat. Nem füstöl és nem olajosodik. Bár most picit olajos a pufóm mert bejáratok és plusz olajat kap a különolajozás mellé.
De azért hátránynak nem hátrány h egy kis tanácsot szereztem
Igen a CDI gyújtáselektronika. A folytás azt jelenti, hogy van egy fordulatszám határ ami felett leszabályoz így kissebb a teljesítmény és nem tudod szétpörgetni. De az amit belinkeltél a régebi RS-ekben van AM blokkokhoz és az CDI+trafó egyben. A tied újabb abban Derbi blokk van és teljesen más. Őszintén fogalmam sincs milyen gyútás lehet a tiedben.
Itt talász CDI-ket, ami nyitott abban nincs folytás. Lekapod a gyárit felraksz egy nyitottat és meg van oldva a gond.
CDI
Amúgy biztos hogy van az újakban ilyen folytás? Én még nem hallottam róla.
Addig pörgeted míg szét nem hull...cserébe megy is nem úgy mint ezek az új "vackok" Semmi pénzért nem cserélném le új rs-re vagy tzr-re!
Persze aláírom h jobb a futómű meg a dizájn az téll verhetetlen de motorozni meg tudni kell!
És ezzel senkit nem akarok megsérteni a motorját illetően nem annak szántam! Csupán a túl bonyolítás miatt írtam amit írtam
Sztem haggyuk eleinte az ilyet a szakértőkre
Ez lenne az:
http://robogotuning.hu/shop_ar...