Alapjáraton először
0-200km 4000rpm
200-500 5000rpm
500-750 5500rpm
750-1000 6000rpm és itt sztem néha el lehet pörgetni egy két fokozatban mondjuk 8000 ig
1200km ig óvatosan
Utánna sztem ésszel lehet
Meg az első km ereken nemárt néha megállni h hüljön a motor ugyebár itt még a nagy surlódás miatt nagyobb hő termelődik és csak azért h meg ne ragadjon
Meg ne erőltetve gyorsulni hanem csak szép finoman
ÉN ÍGY FOGOM AZ ENYÉMET JÁRATNI EZ CSAK SAJÁT MEGLÁTÁS, DE KÖVEZZETEK MEG HA NEM JÓ ÉS JAVÍTSATOK KI H HA HÜLYESÉGET MONDOK, MERT SENKIT NEM AKAROK FÉREVEZETNI!
Sziasztok. Nah végre meg jöttek az alkatrészek kéne segiteni abba, hogy egy frissen fúrt henger,dugó,gyűrű,felső tűgörgőt mennyi KM-ig kell bejáratnom illetve ha valaki esetleg le tudná írni a folyamatát köszönöm.
Eladó egy 13-as lánckerék AM6-os blokkra nem kopott jó állapotban.
Van eladó termosztátom is, TOP hengerfejem, 100km-ert futott 41.00-ás dugattyúm. Fúrható sérülésmentes vas henegerem. Ha érdekel valakit valami írjon!
Ilyen tuningal 120-125-öt biztos elmegy sztem + ha még valami jobb kipuffot raksz rá. Amúgy nagyon jók ezek a hengerek, nagyon tartósak és erősek. . És mivel 2 gyűrűs nyomatékos is és hosszabb élettartamú nem kell szétpörgetni hogy legyen erő benne! Szerintem ezek az egyik legjobb hengerek . Legalábbis nekem eddig nagyon bevált ez a henger, igaz az enyém 80-as
És én úgy tudom h ez a henger mid race tipus majdnem a legjobb tipus asszthiszem h a legjobb alatt van eggyel és am szted menyit lehet kihozni belőle egy 21 delortokarbi malossiE5 légszűrő + majd egy rendszer ?meg most 12-43 a végáttét és átakarom 13 v 14 -43ra rakni
Persze jogos nem elhappolni szeretném előled vagy valami...!
Mert én CSAK rezót tudok ( tehát hangtompító nélküli ) újan boltban 32800....! Dob még vmi +25 péz
De egye ez még csak a rezó....
Szóval ha új teljes rendszer 30 ért akkor az azért nem gyengén üzlet!
Azt meg nem akarom h fantás üveg tompítsa a hangot Az nemmenő
merre találtad azt az arrow-kiput? hátha ránézésre tudok mondani valamit hogy miért ilyen olcsó. de a hátsó felfogatást meg lehet oldani könnyen h paszoljon
tobjál már fel képeket pls!
Hú üssek a számra nembeszélünk csúnyán
Nembaj de büszkén fogok állni mikor hajingáltok kettétört térkövekkel !
0-200km 4000rpm
200-500 5000rpm
500-750 5500rpm
750-1000 6000rpm és itt sztem néha el lehet pörgetni egy két fokozatban mondjuk 8000 ig
1200km ig óvatosan
Utánna sztem ésszel lehet
Meg az első km ereken nemárt néha megállni h hüljön a motor ugyebár itt még a nagy surlódás miatt nagyobb hő termelődik és csak azért h meg ne ragadjon
Meg ne erőltetve gyorsulni hanem csak szép finoman
ÉN ÍGY FOGOM AZ ENYÉMET JÁRATNI EZ CSAK SAJÁT MEGLÁTÁS, DE KÖVEZZETEK MEG HA NEM JÓ ÉS JAVÍTSATOK KI H HA HÜLYESÉGET MONDOK, MERT SENKIT NEM AKAROK FÉREVEZETNI!
kicsit görgőz lefele,és innentöl olvasd:D :
Szerelési és bejáratási ötletek kétütemű motorokhoz:
Üdv:Norbert.
Termosztátot mennyiért adod?
Van eladó termosztátom is, TOP hengerfejem, 100km-ert futott 41.00-ás dugattyúm. Fúrható sérülésmentes vas henegerem. Ha érdekel valakit valami írjon!
Mert én CSAK rezót tudok ( tehát hangtompító nélküli ) újan boltban 32800....! Dob még vmi +25 péz
De egye ez még csak a rezó....
Szóval ha új teljes rendszer 30 ért akkor az azért nem gyengén üzlet!
Azt meg nem akarom h fantás üveg tompítsa a hangot Az nemmenő
Linket kérek
beni.balogh@gmail.com