Ismerem a vidit!
De ez az Rs is mint egy csörgőkígyó olyan.....magas fordulaton majd szét akar hullni...de arrowja van a baromjának
Vagy csupán az irigység beszél belőlem?
Na nem baj már csak pár ezer kéne és meglenne az Arrowom ára, meg apukát lebeszélni h ne pattogjon
kedden vettük ki a blokkot, várom még h nagybátyám szerezzen termosztátot. Holnap viszem vissza a palihoz... jövő hét közepére csak meglesz. bár teljesen mind1 mer kb 20centi hó esett az éjszaka
hát én úgy terveztem hogy először olyan 3000 fordulaton fél órát aztán félórát pihen megint egy fél órát jár és ismét fél órát pihen és ezeket még1x aztán mehet a kövesút.
nehogy normál (gondolom 1200 körüli) alapjáraton döcögtessed, órákig, mert az többet árt mint használ.
Ha mindenképpen terheletlen előjáratást akarsz, azt egyjelentőse felemelt alapjáraton, 3-4 ezren érdemes.
A 2t motor alacsony fordulati keverékképzése nagyon rossz, a hegerben sok maradék kipufogógáz marad az előző ütemből, a henger öblítése igen tökéletlen ekkora fordulaton, az égés iselhúzódik, és hiába a kiegywenlítés, ezt a forgattyú sem szereti hosszassan.
szóval felemelt alapjárat+ventilátor. hamár üzemmeleg, de szerintem egy ilyen modern motort nem indokolt így előjáratni.
De ez az Rs is mint egy csörgőkígyó olyan.....magas fordulaton majd szét akar hullni...de arrowja van a baromjának
Vagy csupán az irigység beszél belőlem?
Na nem baj már csak pár ezer kéne és meglenne az Arrowom ára, meg apukát lebeszélni h ne pattogjon