egyértelmű h úgy lesz csak a púp ha meoldható lenne akk vennék egy haradát de ebben a motorban meg sok pénzem van ma most van pollini 70 henger delorto 21 karbi vettem rá új plexit stb... ezek meg újonan nem voltak olcsók
nem tudom hogy honnan jött ez az elnevezés. Amúgy szerintem ami nekem van az a legszebb. Már csak azért is h mindekinek a saját a tuti amúgy meg a régi rs-ek is piszkosul bejönnek nekem 2szer majdnem vettem is 98as kiadást
Meh am is nézegetem a motorokat és igencsak haradát veszek 2005 körülit szeretnék és am arra lehet ilyen hátsó púpot venni vhonnan mint pl a hayabusán ami van ?mert láttam pár 125-ösön de nemtom h 50-re h van e ilyen...
fú basszus tényleg elírtam derbi blokkosok gyengébbek amúgy annak a srácnak azért ment "csak 110et" a motorja mert csak egy 70es henger volt rajta semmi több!gyári karbi+gyári kipu volt rajta. Ha valakinek nagyon sok pénze van, vehet hozzá pl komplett Polini belső rotoros gyújtást, akkor már kapásból kilőve a folytás. hengert-főtengelyt-membránt-kiput-karbit ugyan úgy lehet az derbihez is kapni. Lényeg ami lényeg Minarelli AM 4ever
És ha válaszolsz és közlöd a véleményed, abban mi rossz van? A bunkókkal nem kell foglalkozni, sajnos ez a fórum tartalmaz ilyen delikvenseket. Fölösleges az aggodalmad.
Mért félnék?Csak annyi az egész h szeretném ha továbbra is segitenének azok az emberek akik eddig normálisak voltak mert már találkoztam egy jó pár bunkóval is....!
Hallod én mér elég régóta irok erre a forumra majd két éve szal én itt nem irok vissza semmit mert nem szeretném ha nemirnának a többiek vissza !úgyhogy részemről itt vége
egyet értek abban amit írtál, de van pár dolog amit írnék hozzá. Legújabb szériás rs-ek gyárilag tényleg erősebbek, de viszont ugyan azokat a tuning cuccokat lehet kapi mint 2őhöz, szóval sztem tuning szempontjából teljesen mind1 Bár az tény hogy am blokkot olcsóbb tuningolni mint a derbit..
Ne érts félre, nem kell kötelezően aprilia. Meg kell ismerni mindenféle szép járgányt, mert nem csak olasz motor közül tudnék ám én se válogatni, sok japán kedvencem is van.
Végülis most nem egy kategóriát említettél, de mindegy.
A TUONO egy naked, a GSXR és az R1 gyorsasági.
Hasonlítsd össze az R1-et és a GSXR-t a Ducati Desmosedici RR-rel, vagy legyen egy olcsóbb és nem GP-s gép, az aprilia RSV4 Factory. Természetesen ha ár érték arányt nézz az ember, úgyis japán gépet vesz.
De tudod mit, az országút nem versenypálya. Ha meg versenyben gondolkodok, akkor ott a Desmosedicci, a V4 pedig übereli a sor4 -et.
Nem tudom, te hogy vagy vele, de én azzal a "kis" V2-es Tuono-val is ellenék, nem érdekelne az a közel 50 ló különbség, úgy se néznék meg jobban a sor4-es GSXR-t, R1-et.
A tudatlan fanatikusok azt mondanák rám:
FANATIKUS BAROM.
Azt szokták mondani, hogy az olasz gépeknek lelke van.
Néz ki az utcára! A versenygépek közül hány aprilia és hány Yamaha, Suzuki stb?
De ha neked lesz egy apriliád, nem csak azt mondhatod el róla, hogy egyedi és kevés fut belőle, hanem azt is, hogy kategóriájában a legjobb (köbcentiben). Persze, TZR-ből, még ennyit se nagyon látni, de én itt a felsőbb kategóriákra gondoltam elsősorban.
Minden csak akarás kérdése és megoldható. Személyes vélemény: Chesterfield Replica, vagy akár egy Extrema is szebb, mint egy Harada Replica. Szuper féllengő villa (tip-top behangolható lánc- tapasztalatból mondom), sportos hátsó farokidom, oldalidomokon szuper beömlők, Chesterfield esetében, elől szép szívlámpa.
Az a tuningtól függ. Egy jó tuninggal 110-130 Km/h -ig hozhatsz ki. Relatív az, hogy mik a céljaid, te válogatod meg a gyorsulás/sebesség arányt. (igazán komoly tuninggal 130-as feletti sebesség is kihozható az RS-ből, de ez nem téma, úgy gondolom).
Jójó, akinek pénze van Derbit tuningolni.
Volt egy társunk, akinek ilyen apriliája volt, full tuningos, max 110-et ment neki. Ok: Derbi blokk, elektronikus fojtás.
A cucc felhozatal hasonló.
Na lépek, haverral meghajtjuk az MZ TS 125/1 -et.
A TUONO egy naked, a GSXR és az R1 gyorsasági.
Hasonlítsd össze az R1-et és a GSXR-t a Ducati Desmosedici RR-rel, vagy legyen egy olcsóbb és nem GP-s gép, az aprilia RSV4 Factory. Természetesen ha ár érték arányt nézz az ember, úgyis japán gépet vesz.
De tudod mit, az országút nem versenypálya. Ha meg versenyben gondolkodok, akkor ott a Desmosedicci, a V4 pedig übereli a sor4 -et.
Nem tudom, te hogy vagy vele, de én azzal a "kis" V2-es Tuono-val is ellenék, nem érdekelne az a közel 50 ló különbség, úgy se néznék meg jobban a sor4-es GSXR-t, R1-et.
A tudatlan fanatikusok azt mondanák rám:
FANATIKUS BAROM.
Ez van.
Néz ki az utcára! A versenygépek közül hány aprilia és hány Yamaha, Suzuki stb?
De ha neked lesz egy apriliád, nem csak azt mondhatod el róla, hogy egyedi és kevés fut belőle, hanem azt is, hogy kategóriájában a legjobb (köbcentiben). Persze, TZR-ből, még ennyit se nagyon látni, de én itt a felsőbb kategóriákra gondoltam elsősorban.
Minden csak akarás kérdése és megoldható. Személyes vélemény: Chesterfield Replica, vagy akár egy Extrema is szebb, mint egy Harada Replica. Szuper féllengő villa (tip-top behangolható lánc- tapasztalatból mondom), sportos hátsó farokidom, oldalidomokon szuper beömlők, Chesterfield esetében, elől szép szívlámpa.
Az a tuningtól függ. Egy jó tuninggal 110-130 Km/h -ig hozhatsz ki. Relatív az, hogy mik a céljaid, te válogatod meg a gyorsulás/sebesség arányt. (igazán komoly tuninggal 130-as feletti sebesség is kihozható az RS-ből, de ez nem téma, úgy gondolom).
De egy yamahának mért ne lehetne lelke?