Robogókban szinte mindenhol használják ezt a folytást, ha robogó tuning oldalon rákeresel akkor sok nyitott CDI-t találsz de hogy az Apriliához találsz-e fogalmam sincs.
Helló!
Ha elektronikus folytásról beszélünk akkor a gyújtáselektronikában van a folytás a CDI-ben. Apriliáknál én eddig csak olyan elektronikával találkoztam ami a trafóval egybe volt öntve. A 2006 utáni modellekben nem tudom hogy van megoldva. A Suzuki Street Magicemben külön volt a CDI és a gyújtótrafó. De végülis tök mindegy mert ha folytatlant akarsz akkor cserélni kell nyitott, racing CDI-re. Nem olcsó mulatság.
Hellosztok.A 2006 utáni amiben van elektronikus folytás azt a folytást ki lehet venni belőle v az h van benne vki letudná nekem irni v esetleg vkivel kivetetni stb....?fontos lenne
Mi ez a kihaltság?
Vagy mindenki az MHR-t meg a Polini kitteket reszeli a garázsban a motorjára vagy mi van itt? Vagy végső esetben a Metrakitet?
Életet!
Hello! Am6-os minarelli blokhoz szeretnék kérni kapcsolási rajzot önindítóshoz és sima önindító nélküli megszakítóshoz! még az állórész felfogatásuk se egyforma ha jól megnézzük! előre is köszi
Ja értem, hát gyári mocira ez kicsit nagy, bár én feltettem az egyémre az is gyári 50-es, és jóval erősebb lett, jobban gyorsúlt, de ez inkább 70-80-as hengerre való.
Az a baj h nekem az hatalmas! Csak gyári Rs-re kell...majd egy másik puffot akarok de még úgy is sok lenne hozzá meg nem akarom h megegye a gatyámat is!
De azért köszi!
Eleve sok az adat
Mivel van am5 és am6 al szerelt Rs!
És ott a váltó is más és így az áttételezés is!
Abban biztos vagyok h 99-05 között gyárilag 12-47!
Csá mindenki ! Nagy segítségre lenne szükségem ! Tudni szeretném , milyen áttétel van gyárilag egy rs 50 aprilián ? 1994-2002 ig . Megköszönném ! Hála : 5 pont a segítőkész válaszoló videóira és galériájára . Még1xkösz , anti
nem olyan hülyeség az. nekem tetszik ez az illat.
és az is mellette szól hogy nem "köpi" tőle az olajat, mivel elég kellemetlen volt már hogy a turbolencia miatt tiszta olaj volt a dzsekóm.
Szerintem próbáld ki a vénusz étolajat....én mondom neked h palacsinta szaga lesz !
Egyébként miért kell illatosított? Sztem semmi értelme, nem az a lényeg
http://www.kepesmotor.hu/april...
bukógo
mba, fordulatszámmérő, elöl hátul tárcsafék, karcmentes állapot, 12800km
Ha elektronikus folytásról beszélünk akkor a gyújtáselektronikában van a folytás a CDI-ben. Apriliáknál én eddig csak olyan elektronikával találkoztam ami a trafóval egybe volt öntve. A 2006 utáni modellekben nem tudom hogy van megoldva. A Suzuki Street Magicemben külön volt a CDI és a gyújtótrafó. De végülis tök mindegy mert ha folytatlant akarsz akkor cserélni kell nyitott, racing CDI-re. Nem olcsó mulatság.
Vagy mindenki az MHR-t meg a Polini kitteket reszeli a garázsban a motorjára vagy mi van itt? Vagy végső esetben a Metrakitet?
Életet!
Korrekt áron!
A szar állapotú is érdekel!
Nem baj ha más motoré!
Előre is köszi!
De azért köszi!
Ha érdekel nekem van egy 21-es, szívócsonkal, manuális, bovdenes szivatóval!
Mert majd érdekelne a későbbiekben
Mivel van am5 és am6 al szerelt Rs!
És ott a váltó is más és így az áttételezés is!
Abban biztos vagyok h 99-05 között gyárilag 12-47!
és az is mellette szól hogy nem "köpi" tőle az olajat, mivel elég kellemetlen volt már hogy a turbolencia miatt tiszta olaj volt a dzsekóm.
Egyébként miért kell illatosított? Sztem semmi értelme, nem az a lényeg