Hello! Köszönöm a robbantot rajzot,jól jöhet összerakáskor,(2 hete szedtem szét)
Egyébként üdvözlök minden RS tulaj fórumozót , Tavaly aug. ban én is vettem egy 93'-as gyári alap RS-t (,eredeti osztrák papírokkal :fotok,stempli decibel, összes kipuf sorszám! stb . Ezek a sógorok szigorúak. ) elkezdtem rendbetenni , elfeküdtek már vele de nem vészes ,de a hengerbe -dugóba volt húzás látszik,hogy próbálták kipolírozni ,de 90-95 öt ment így is szegény ,most kap egy top perf.trophy h,szettet új főtengelyt, (tengő még nincs ) bár csak 15 000 van benne ,apropó van valakinek tapasztalata motoforce racing vagy evo ról hasonló össze állításban ?
Nekem is am5-ösöm van, csak 13-43-as áttétel. Neked, hogyan viselkedik 15-43-as áttétellel? Mekkora az utazója, végsebessége? Karburátor, főfúvóka hanyas?
valahogy így van, én még az első hó esésnél mentem motorzni aztán úgy jártam hogy...az uton kötöttem ki... szépen mentem 2.be jó volt még magasabb fordulaton is betettem 3.-ba ott már nagyon bepörgött a kerék kitollt keresztbe és elbaszodtam...de megusztam mert nem lett semmi baja a gépnek csak az index de összeragasztottam és kész :D (hozzáteszem 15-43-as áttételem van és jó volt 2.-be is 6-7 ezernél is élvezet volt menni tettem a 3.-at aztán elcsusztam :D)
HELLO!
Gedeon velem beszéltél tegnap 13 órakor,mégegyszer ezer KÖSZÖNET a segítségért, a váltóban, a kb 8-as körüli ,fokozatrögzítő golyó a helyén volt,a kapcs henger alatt.
én is csak azzal tudtam kimenni.kínomba már elkezdtem itthon összerakni pedig azt se tudom h mi után mi jön.aztán gideon ügynök megszánt (nem bírta hallgatni a szerencsétlenedésemet a telefonba ) és kijött és összeraktuk ketten.de mire beindult .most már csak arra kell várnom h felolvadjon ez a szar
itt is kb annyi.de az utat nem nagyon láttad,mert rajtamaradt a hó.én meg 2 hónap után úgy döntöttem h a kurva annyát és én akkor is motorra ülök már végre.
tényleg el is felejtettem. láttam 2 simsonost. vagyis megelőztem őket. mondom engem ilyen időbe nincs ember aki rá tudna venni hogy motorozzak. -5 fok volt
fúú srácok ma mit szórakáztam. kimentem anyu kocsijával a városba haverokkal kocsikázni, focus kombi. miket baromkodtunk. szerencsétlen autó az enyhén csúszós úton ment minden fele. mindenféle fény világított a műszerfalon arra vártm h mikor írja ki: maga nem tud vezetni----a motor leáll sóvárogva néztem tesco parkolóba a bmw-kel miket drifteltek. énis akaroook. legyen már tavasz mer beleőrülök így motor nélkül
Szia! Én levettem az idomokat és a rezót, elől a váz alá keresztbe fektettem egy fa lécet az alá autóemelőt raktam és megemeltem addig amíg az első kerék már forgott. A sztender megtartotta nem is billeget. A keréknél először leveszed a km spirált aztán szemből nézve jobb oldalról letekered a tengelyről az anyát majd bal oldalt meglazítod az inbusz csavart. Ha meglazult utánna finoman ki lehet kocogtatni a tengelyt jobblól balra. Bal oldalt kihúzod ilyenkor a kerék már kivehető vagyis nekem a sárvédőt is meg kellett lazítani mert nagyon nem emeltem meg. Figyelj arra, hogy a km meghajtó és jobb oldalt egy kis távtartó gyűrű le fog esni, mert ezeket a tengely tartja a helyén ha kihúzod leesnek. Ha nem voltam érthető kérdezz.
sziasztok. baszus ma le akartam szedni az első kerekem. sajna cserés az alsó km meghajtóm. sehogyse tudtam kivenni a kereket. eltudnátok magyarázni hogy hogyan kell? előre is köszönöm
Egyébként üdvözlök minden RS tulaj fórumozót , Tavaly aug. ban én is vettem egy 93'-as gyári alap RS-t (,eredeti osztrák papírokkal :fotok,stempli decibel, összes kipuf sorszám! stb . Ezek a sógorok szigorúak. ) elkezdtem rendbetenni , elfeküdtek már vele de nem vészes ,de a hengerbe -dugóba volt húzás látszik,hogy próbálták kipolírozni ,de 90-95 öt ment így is szegény ,most kap egy top perf.trophy h,szettet új főtengelyt, (tengő még nincs ) bár csak 15 000 van benne ,apropó van valakinek tapasztalata motoforce racing vagy evo ról hasonló össze állításban ?