...a hűtő mögött,felett a kürt masszív tartójához rögzítettem egy erős 2-es alu lemezzel (ne tudjon rezegni -de közel kell tenni a hűtőhőz)később a hegerfej csövébe -hőkapcsolóval- kontrollámpával,csinálom meg,de mivel kevés idöm volt,egyenlőre csak manuális. Egy házat kellene csináltatni a hőkapcsnak esztergályossal sárgarézből.A vent. teljesítménye bőven jó, kis bill.kapcs pont befért az indítógomb melletti kis helyre.A XENON---ról.....
....vagy lehet,ez sem a gyári izzó? a fénye még aránylag elég volt, ha nagyobbal túlterhelnék a tekercset annak sokkal hervatagabb fénye lenne mert esik a fesz. ,a foncsoron kicsit látszik már a lapos fényszó hátránya,a túl közeli izzó hatása,meg is hevítette kissé.
-a ventilátort javaslom mindenkinek akinek még nincs, kb 1000-ből ! megvan,bárki 1 óra alatt fel tudja szerelni,120mm es sima pc vent, 12v, 0,1A billenő kapcs.max 300,biztiház,kb 1A el lehet biztosítani....
Hello!
djklein szakinak teljesen igaza van a fényerő növeléssel kapcsolatban , ghost ,tényleg jó az oldal, a motorom papírjában lévő üzembehejezés 93-ból ua. mint az oldaladon az extrema 2.-es kép ,tehát ilyen van nekem ,AM5,érdekes itt 2.8 KW -nak írják ,jelenleg sötét metál kék színü , ami nekem furcsa ,hogy vissza gyengítették a fényszóróját a későbbi modelleken? Itt a trapéz lámpában H4 es,60/55 ös volt.....
1-2 kép:A dugót valami ütötte ezért ilyen lyukak vannak ralyta de sejtjük mi lehetett.
3 kép:A hengert ennyire meghúzta.
4 kép:Ennyi maradt a felső tűgörgőböl.
kösz az infot sztem akkor a felnicsík marad.. olcsobban kijövök meg nincs talán annyi meló vele. Amikor leszedtem a régit akkor próbáltam visszarakni hogy mennyire nehéz... nyugodtság idő és ügyesség kell hozzá sztem . És ilyen ''adagolót'' mindegyik felnicsíkhoz adnak?
Szia!
Az izzócsere önmagában nem túl jó ötlet. Az egész rendszer 15W-ra van méretezve. Pl: egy erős halogén izzó olyan hőt termel, hogy képes megolvasztani a fényszóród műanyag elemeit. Szóval csak óvatosan ezzel. A másik dolog hogy nállam a fényszóró csak akkor világít ha jár a motor, szóval nem aksiról üzemel hanem a generátorról. Mondjuk ez ritja hülye megoldás ,mert este ha megállok egy kereszteződésben alapjárat és szinte nem is világít ha felpörög a motor akkor nagyon felerősödik olyan mint ha villogni akarnék valakire. A robogóm is ilyen volt. Na de ezzel azt akartam mondani, hogy ha nagyobb izzót raksz be nő a fogyasztás ami nem az aksit terheli hanem a generátort, ezt sem szabad túlterhelni mert leégetheted. Biztosíték legyen a rendszerben, megfelelő méretű!
Ha erősebb világítást akarsz szerintem az alapoktól át kell alakítani az egészet!
Szervusz!
Nah igen, az olasz szív, ezzel nagyon egyet tudok érteni. Ezeknek a gépeknek lelke van. A 93-as évjáratot elhiszem. am. Biztos, hogy nem AF1 Futura 50-nel van dolgod? Nem mondod? Ventilátort raktál rá? Erre már én is gondoltam. Elmondanád milyen megoldással? Xenonra építed? Egy xenon szet 20ezer körül van rá, ha jól tudom. A motornak egy pontjával nem vagyok megelégedve, ez a világítás. 15 w-os égőt 25-re cseréltem, nem sokkal jobb. Most azon gondolkodom, hogy valami nagyon erős izzót rakok bele, ha úgy tetszik reflektort. A tompított helyére kellene bekötni úgy, hogy a kormányon vezérelhető legyen: tompított/reflektor. A helyzetjelzőnek pedig egy külön kapcsolót tennék, amelyet a műszerfal melletti műanyagba építenék. Mint villamossági szerelő, tudsz nekem tanácsot adni ez ügyben?
Látogass fel a weboldalam prototípusára, ahol csak RS 50-es cuccokat találsz!
Ja az RS évjáratát, a 93-bélyegzést,sok helyen látni öntvényekben,alu,műa.egyaránt.
Még hátsó főfék h. felújító szettet kell beszereznem hozzá ,mert kicsit szivárgott.
A felújítás mellett elkezdtem a xenonra átalakítást is, a hűtőventilátor már a nyáron kész volt,jól jött ,főleg kis sebességeknél a melegben.
Most ,hogy szét van szedve látszik igazán,milyen finom technika,a blokk,a fékek,a futómű,működési kultúrája általában,és persze a külső !igazi olasz szív,lélek. Utoljára ilyen eltalált jármű amit volt szerencsém 8 évig élvezni,az előző autóm:Alfa Sprint Coupe Boxer,1.5 105LE ,2db duplatorku WEBER karbi ,nagy nyomaték,7-8l -el,lineáris gyorsulás 8000-ig ,igazi futómű,-többet is hordtak hozzám karburálni stb,bocs a kitérőért
Hello!
Köszi a bíztató szavakat GHOSTBIKERBOLY! igyekszem,korábban nem ismretem közelebbről a típust ,de amikor jöttem a vassal el sráctól aki a sógoroktól hozta, már belezúgtam ,(pedig már 40 vagyok) annak ellenére ,hogy alig húzott,éreztem hogy csak elbénázták a karbival.Úgy is volt. 65 helyett 75 ös főfúvóka volt benne,plussz még néhány apróság , amit rendbe tettem,így fogyasztott 3.5-4l-t ,és 90-95-öt ment könnyedén ,végre.
A ventilátort én is megoldom majd, remélem a világítást is (valami okosat kitalálok).
-a ventilátort javaslom mindenkinek akinek még nincs, kb 1000-ből ! megvan,bárki 1 óra alatt fel tudja szerelni,120mm es sima pc vent, 12v, 0,1A billenő kapcs.max 300,biztiház,kb 1A el lehet biztosítani....
djklein szakinak teljesen igaza van a fényerő növeléssel kapcsolatban , ghost ,tényleg jó az oldal, a motorom papírjában lévő üzembehejezés 93-ból ua. mint az oldaladon az extrema 2.-es kép ,tehát ilyen van nekem ,AM5,érdekes itt 2.8 KW -nak írják ,jelenleg sötét metál kék színü , ami nekem furcsa ,hogy vissza gyengítették a fényszóróját a későbbi modelleken? Itt a trapéz lámpában H4 es,60/55 ös volt.....
vauvau
vau
1-2 kép:A dugót valami ütötte ezért ilyen lyukak vannak ralyta de sejtjük mi lehetett.
3 kép:A hengert ennyire meghúzta.
4 kép:Ennyi maradt a felső tűgörgőböl.
Adnék a véleményedre.
Elküldtem az e-mail címedre.
Üdv.:
Ghost
Az izzócsere önmagában nem túl jó ötlet. Az egész rendszer 15W-ra van méretezve. Pl: egy erős halogén izzó olyan hőt termel, hogy képes megolvasztani a fényszóród műanyag elemeit. Szóval csak óvatosan ezzel. A másik dolog hogy nállam a fényszóró csak akkor világít ha jár a motor, szóval nem aksiról üzemel hanem a generátorról. Mondjuk ez ritja hülye megoldás ,mert este ha megállok egy kereszteződésben alapjárat és szinte nem is világít ha felpörög a motor akkor nagyon felerősödik olyan mint ha villogni akarnék valakire. A robogóm is ilyen volt. Na de ezzel azt akartam mondani, hogy ha nagyobb izzót raksz be nő a fogyasztás ami nem az aksit terheli hanem a generátort, ezt sem szabad túlterhelni mert leégetheted. Biztosíték legyen a rendszerben, megfelelő méretű!
Ha erősebb világítást akarsz szerintem az alapoktól át kell alakítani az egészet!
Nah igen, az olasz szív, ezzel nagyon egyet tudok érteni. Ezeknek a gépeknek lelke van. A 93-as évjáratot elhiszem. am. Biztos, hogy nem AF1 Futura 50-nel van dolgod? Nem mondod? Ventilátort raktál rá? Erre már én is gondoltam. Elmondanád milyen megoldással? Xenonra építed? Egy xenon szet 20ezer körül van rá, ha jól tudom. A motornak egy pontjával nem vagyok megelégedve, ez a világítás. 15 w-os égőt 25-re cseréltem, nem sokkal jobb. Most azon gondolkodom, hogy valami nagyon erős izzót rakok bele, ha úgy tetszik reflektort. A tompított helyére kellene bekötni úgy, hogy a kormányon vezérelhető legyen: tompított/reflektor. A helyzetjelzőnek pedig egy külön kapcsolót tennék, amelyet a műszerfal melletti műanyagba építenék. Mint villamossági szerelő, tudsz nekem tanácsot adni ez ügyben?
Látogass fel a weboldalam prototípusára, ahol csak RS 50-es cuccokat találsz!
www.bikerboy.extra.hu
Még hátsó főfék h. felújító szettet kell beszereznem hozzá ,mert kicsit szivárgott.
A felújítás mellett elkezdtem a xenonra átalakítást is, a hűtőventilátor már a nyáron kész volt,jól jött ,főleg kis sebességeknél a melegben.
Az RS vagány kis gép, ha nem is egy 1000 ccm-es. Meg van a maga kis hangulata, ennyi.
Köszi a bíztató szavakat GHOSTBIKERBOLY! igyekszem,korábban nem ismretem közelebbről a típust ,de amikor jöttem a vassal el sráctól aki a sógoroktól hozta, már belezúgtam ,(pedig már 40 vagyok) annak ellenére ,hogy alig húzott,éreztem hogy csak elbénázták a karbival.Úgy is volt. 65 helyett 75 ös főfúvóka volt benne,plussz még néhány apróság , amit rendbe tettem,így fogyasztott 3.5-4l-t ,és 90-95-öt ment könnyedén ,végre.