Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy néz ki ez 1 okosabb fajta!
Akkor oks.
Azért 2,8 Kw, mert gyárilag ennyire van lefojtva, hiszen segédmotorkerékpár. A tiedből a fojtás minden bizonnyal már rég ki van szedve.

A ventilátort én is megoldom majd, remélem a világítást is (valami okosat kitalálok).
...a hűtő mögött,felett a kürt masszív tartójához rögzítettem egy erős 2-es alu lemezzel (ne tudjon rezegni -de közel kell tenni a hűtőhőz)később a hegerfej csövébe -hőkapcsolóval- kontrollámpával,csinálom meg,de mivel kevés idöm volt,egyenlőre csak manuális. Egy házat kellene csináltatni a hőkapcsnak esztergályossal sárgarézből.A vent. teljesítménye bőven jó, kis bill.kapcs pont befért az indítógomb melletti kis helyre.A XENON---ról.....
....vagy lehet,ez sem a gyári izzó? a fénye még aránylag elég volt, ha nagyobbal túlterhelnék a tekercset annak sokkal hervatagabb fénye lenne mert esik a fesz. ,a foncsoron kicsit látszik már a lapos fényszó hátránya,a túl közeli izzó hatása,meg is hevítette kissé.
-a ventilátort javaslom mindenkinek akinek még nincs, kb 1000-ből ! megvan,bárki 1 óra alatt fel tudja szerelni,120mm es sima pc vent, 12v, 0,1A billenő kapcs.max 300,biztiház,kb 1A el lehet biztosítani....
Pedig sajnos a szívlámpásba már 25-30 w izzó való.
Hello!
djklein szakinak teljesen igaza van a fényerő növeléssel kapcsolatban , ghost ,tényleg jó az oldal, a motorom papírjában lévő üzembehejezés 93-ból ua. mint az oldaladon az extrema 2.-es kép ,tehát ilyen van nekem ,AM5,érdekes itt 2.8 KW -nak írják ,jelenleg sötét metál kék színü , ami nekem furcsa ,hogy vissza gyengítették a fényszóróját a későbbi modelleken? Itt a trapéz lámpában H4 es,60/55 ös volt.....
Megkaptam az e-mailt és osztom a véleményed.
Szép munka.
:DxDD
vauvauvauvauvau

vauvau


















vau
sziasztok SZÍÍP HALÁL

1-2 kép:A dugót valami ütötte ezért ilyen lyukak vannak ralyta de sejtjük mi lehetett.
3 kép:A hengert ennyire meghúzta.
4 kép:Ennyi maradt a felső tűgörgőböl.
Hali!

Adnék a véleményedre.
Elküldtem az e-mail címedre.

Üdv.:
Ghost
Én meg sem merek szólalni mert úgy is leugatnak!
Örülök, hogy tetszik, igaz ez még prototípus, de majd elkészítem a véglegest is, csak tárhely kell neki.
Király az oldal sok hasznos infót tartalmaz
kösz az infot sztem akkor a felnicsík marad.. olcsobban kijövök meg nincs talán annyi meló vele. Amikor leszedtem a régit akkor próbáltam visszarakni hogy mennyire nehéz... nyugodtság idő és ügyesség kell hozzá sztem . És ilyen ''adagolót'' mindegyik felnicsíkhoz adnak?
Igen igen, ezekkel én is tisztában vagyok. Valamit ki kell találni... mert elég idegesítő.
Szia!
Az izzócsere önmagában nem túl jó ötlet. Az egész rendszer 15W-ra van méretezve. Pl: egy erős halogén izzó olyan hőt termel, hogy képes megolvasztani a fényszóród műanyag elemeit. Szóval csak óvatosan ezzel. A másik dolog hogy nállam a fényszóró csak akkor világít ha jár a motor, szóval nem aksiról üzemel hanem a generátorról. Mondjuk ez ritja hülye megoldás ,mert este ha megállok egy kereszteződésben alapjárat és szinte nem is világít ha felpörög a motor akkor nagyon felerősödik olyan mint ha villogni akarnék valakire. A robogóm is ilyen volt. Na de ezzel azt akartam mondani, hogy ha nagyobb izzót raksz be nő a fogyasztás ami nem az aksit terheli hanem a generátort, ezt sem szabad túlterhelni mert leégetheted. Biztosíték legyen a rendszerben, megfelelő méretű!
Ha erősebb világítást akarsz szerintem az alapoktól át kell alakítani az egészet!
Szervusz!
Nah igen, az olasz szív, ezzel nagyon egyet tudok érteni. Ezeknek a gépeknek lelke van. A 93-as évjáratot elhiszem. am. Biztos, hogy nem AF1 Futura 50-nel van dolgod? Nem mondod? Ventilátort raktál rá? Erre már én is gondoltam. Elmondanád milyen megoldással? Xenonra építed? Egy xenon szet 20ezer körül van rá, ha jól tudom. A motornak egy pontjával nem vagyok megelégedve, ez a világítás. 15 w-os égőt 25-re cseréltem, nem sokkal jobb. Most azon gondolkodom, hogy valami nagyon erős izzót rakok bele, ha úgy tetszik reflektort. A tompított helyére kellene bekötni úgy, hogy a kormányon vezérelhető legyen: tompított/reflektor. A helyzetjelzőnek pedig egy külön kapcsolót tennék, amelyet a műszerfal melletti műanyagba építenék. Mint villamossági szerelő, tudsz nekem tanácsot adni ez ügyben?

Látogass fel a weboldalam prototípusára, ahol csak RS 50-es cuccokat találsz!

www.bikerboy.extra.hu
ok, és szted mivel vagy hogy csináljam?
Ja az RS évjáratát, a 93-bélyegzést,sok helyen látni öntvényekben,alu,műa.egyaránt.
Még hátsó főfék h. felújító szettet kell beszereznem hozzá ,mert kicsit szivárgott.
A felújítás mellett elkezdtem a xenonra átalakítást is, a hűtőventilátor már a nyáron kész volt,jól jött ,főleg kis sebességeknél a melegben.
Most ,hogy szét van szedve látszik igazán,milyen finom technika,a blokk,a fékek,a futómű,működési kultúrája általában,és persze a külső !igazi olasz szív,lélek. Utoljára ilyen eltalált jármű amit volt szerencsém 8 évig élvezni,az előző autóm:Alfa Sprint Coupe Boxer,1.5 105LE ,2db duplatorku WEBER karbi ,nagy nyomaték,7-8l -el,lineáris gyorsulás 8000-ig ,igazi futómű,-többet is hordtak hozzám karburálni stb,bocs a kitérőért
Örülök neki, hogy tetszik a gép. Ó, a kor nem számít, csak egészség legyen!

Az RS vagány kis gép, ha nem is egy 1000 ccm-es. Meg van a maga kis hangulata, ennyi.
Hello!
Köszi a bíztató szavakat GHOSTBIKERBOLY! igyekszem,korábban nem ismretem közelebbről a típust ,de amikor jöttem a vassal el sráctól aki a sógoroktól hozta, már belezúgtam ,(pedig már 40 vagyok) annak ellenére ,hogy alig húzott,éreztem hogy csak elbénázták a karbival.Úgy is volt. 65 helyett 75 ös főfúvóka volt benne,plussz még néhány apróság , amit rendbe tettem,így fogyasztott 3.5-4l-t ,és 90-95-öt ment könnyedén ,végre.