Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én főtengőt akarok venni és ahoz jár a hajtókar is !ki is javitottam magam.


És az oldaladon néztem a cuccost és a DR az milyen minőségű?megbizható a 70-es hengerre?




Ma már nemirok vissza ha irsz majd holnap mert egésznap szereltem szal pihi van.
Na csá

ha csak hajtókart keresel, az nem olyan egyszerű, mert
RS 50- et szerelték 16mm-es és 18mm-es alsó hajtókarcsappal is és ez csak akkor derül ki, amikor szétszedted a motort.
De érdekesség képpen a 16mm alsó csaposból létezik 35mm és 40mm hosszú alsó csapos is.
topic címe lehetne VICCEK
És onnan milyen fajtát ajánlasz?ugyanazt a kettőt?
Majd fél centi... huh... necces de megcsinálható.
köszi
Motoforce vagy Top.
Hali! Igaz nem az RS-re, de a Cagiva Prima-mra már volt szerencsém felnicsíkot felrakni. Nagy türelem kell hozzá és szerintem könnyebb lenne, miután a kereket kivesszük a moci alól. Egyébként a csík mellé jár egy adagoló készülék, amellyel meg lehet csinálni. De hangsúlyozom, kivett kerékkel könnyebb, azt már egyszerűbb forgatni és a kört is szabályosabban kirajzolhatod a felnin.
Jól elbasztam a kommentet mert főtengelyhez adnak hajtókart is de midnegy értitek igy is am márkára milyet ajánlanál?70-es hengerre?
italmondo.hu vagy redracing.hu
Hellosztok.Főtengelyt,hajtókart szeretnék veni és az lenne a kérdésem h vmi jó fajtát tudnátok e ajánlani ami nem ilyen 50 ezer felett van és esetleg vmi netcimet ahol lehet ilyeneket rendelni?előre is kösz
Hát kb. 4mm.
Vagy alacsonyabb dugót raksz bele. Én vettem egy hengerszettet de abba nem tudom milyen dugót raktak, mert az meg nem érte el a henger tetejét nem volt sürítés. De vastag hengertalptömítés is használható csak nem tom mennyi a különbség azzal szerintem csak pár mm-ert lehet csalni.
üdv srácok
ma kész lettek az idomtartók.. össze is dobtuk a kis rs-t. Az lenne a kérdésem hogy mennyire nehéz felrakni egy felnicsíkot? mert tervbe van.. a másik megoldás lenne a festés.. nemtudom melyik érné meg jobban vagy lenne egyszerübb?
Ez pedig nem vág ide, viszont mrg kell jegyeznem, hogy az adatlapodon az idézet baromi jó és milyen IGAZ!
Hali!

Értelek. Hát, akkor egy 80-as hengerrel nehogy ne menjen jól, főleg ha a fúvókát is növelem, pláne, ha még marad pénzem sportkipura. Nah, de ennyire még nem megyek előre. Kérdés mennyibe fog kerülni a motorfelújítás.

Köszi az infókat!
keresek Am6 blokkot
komplettat üzemképeset!
adok érte egy gyári üzemképes Mz Ts 150 Deluxe-.t! piros színű.79es évj.. stbstb..
hívj.. 06203386215 minél elöbb ha lehet
köszz
A motor eladásra ment.
Nekem a Piaggio-mnál volt ilyen probléma, alápóckoltuk!
Vélemény: kontár munka!

UI.: De működött.
Helló!
Kellene egy kis segítség, van egy nagyobb lökető Top főtengelyem egy blokkban, és így egy sima henger nem jó a blokkra mert eléri a dugó a hengerfejet. Na és az érdekelne hogy meg-e lehet valahogy csinálni hogy rámenyen egy sima henger? Ha a hengertalp alá vastag tömítést vagy valamit raknák hogy ne érje el úgy jó lenne? Vagy hogy?
Semmi probléma uraim átadom a terepet mindenkinek!Csak arra kérnék meg mindenkit hogy adjátok meg a télszámaitokat és titeket hívogassanak tanácsokért ne engem + hogy hozzátok tudjam irányítani a kereskedőket akik behozzák a mocikat és felszeretnék készíteni őket eladásra!
bocs, h belepofázok, veled értek egyet.
ha van vákum a cső végén, ha nincs, az olaj jönni fog a kis csövön ha jár a motor.
sima mechanikus szivattyú tolja fel.
Teljesen félreértesz.

valamiért azt gondolod, hogy megkérdőjelezem a szakmai akármidet, pedig kérdőjelezi a fene.

Azért gondoltam, hogy nem ártalmas beszélni erről, mert az userek fejében nagy a bizonytalanság ebben a pumpa vagy nem pumpa , elég vagy nem elég, témában, ráadásul kifejezetten érdekelt a TE véleményd, gondoltam oszlatunk egy kis ködöt, de hanem, hát nem.

on