Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Küldtél nekem valamit? Várjam holnap a mikulást?
Elnézést, nem leosztottam (ez olyan csúnya szó), közöltem vele a tényeket.
Igen, az csatlakozik a hátsó fékmunkahengerhez.
Melyikkel?

én nem szoktam " barom" beszólással kezdeni a társalgásaimat
Valamint agyáltalán nem képzelem, hogy folytonosan és kizárólag nekem van igazam, nyilván az én álláspontom sem kevésbé szubjektív mint bár ki másé.

szóval melyik?
A múltkori kommenteddel nem értettem eggyet,de inkább nem szóltam,gondoltam nem éri meg,minek vitázni "ismét"!
Viszont!Most igazat adok!
Nincs olyan, hogy "simsonos" meg nem simsonos, van aki ért valamihez, és van aki nem.
ne általánosítsunk lehetőleg...
Na igen, Simsonos barátaink. Nem fogok általánosítani, mert sok Simo-s haverom van és nem mindenki egyforma, de sok IFA-s nagyon önző tud lenni, ha lát egy jobb motort.

A napokban osztottam le egy ilyen motoros társunkat. Íme a link:

http://sportmotor.hu/motoros_v...

Nem bírtam szó nélkül.
Smkp-k max 4 Kw-osak lehetnek, általában ezen teljesítmény alatt adják ki őket, gyárilag. 1 kw = 1,36 Le
Engem a simsonosok leugattak mikor mondtam hogy ez a blokk kb 10 lovas.
Aztmondták hogy az kizárt max 5-6.
Elvileg 9-10 paci 10000 fordulaton bár a gyári papírokon 1,5-2 kw írnak.
Jaj de szép az a dugattyú az 1. képen!
A 6. képen ahol oldalt van a blokkod lefotózva az ott a henger elött az ott a fékfolyadék tartályod?
Szia.Igen,és köszönöm is szépen.Miaz hogy!Még szatyort is kaptam a nagy hatalmas vas mellé,nehogy elvigyen a szél!
Ha már előkerestem a képeket itt egy pár a felújításról:
Egy ugyanilyen hengerszettel vettem az enyémet csak sajna a fúrás utánbejáratáskor a gyűrű eltört és gajravágta az egészet. A hengerfej viszont még használható, ha esetleg valakinek kellene ilyen. + Van még egy sérülésmentes szép állpotú vas hengerem is 41.00-ás átmérővel.
Én a képen látható olajat raktam bele felújításkor. Ebben a hidegben eddig 22 km-ert mentem és teljesen jó a kuplung nem kemény a lamellák nem tapadnak össze. Szóval eddig tökéletes.
nekem is gyári főtengelyen volt ez a henger nem volt vele semmi baj persze ésszerűen kel használni ha feszt csutkázod kinyírja de akkor egy 50es henger is.
itt van egy kép róla a főtengely nem tartozik hozzá az már nincs meg.
Nekem is ilyen olaj van benne.
75w90-es castrol.
Elötte 10w40es volt repsol és hát mit ne mondjak, nekem nagyon nem vált be.A váltóm nagyon kemény volt ha kicsit jobban meghajtottam a gépet a szuszogón mindig tolta ki az olajat.
Mióta a 75w90es van azóta semmi ilyen gondom nincs, a váltóm vaj puha kuplungom is mintha jobban fogna, főleg magas fordulaton lehet érzékelni és azóta nem is jön a szuszogón az oil:)
szia.összeállt a kipuff rendszer? amikor jöttél suliba voltam de apa odaadta hálisten
Én tudom a választ, látogass el a weboldalam prototípusára:

bikerboy.extra.hu
érdekes amúgy hogy nekem a polini kuplung lamellákhoz a 10w-40 et ajánlják. Véégre itthon vagyok. 5nap után! ezazz
Szívesen,de azt még mindig nem tudom,hogy az AM6-os blokk milyen teljesítményű.De sebaj,jó éjszakát!
Mondjuk nekem épp segítettél,a manuallal,de segáz!
Bocsi srácok,én csak az rs50-es max fordulatára és teljesítményére voltam kíváncsi,és belebotlottam egy november végi olajvitába.Remélem azóta megnyugodtak a kedélyek.Viszlát!
Itt is 75W90-es olaj van előírva:http://www.mopedtuning.it/Down...