Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fő t csapágy 4-5000ft szimeringel együtt hajtókar 8-15000ft a főtengely felújítás tavaj 2-3000 ft a fúrás 3000ft körül a dugó 11-24000 ig.
Szegény Gedeon nem győz halgatni minket hogy miféle tücsök költözött nekünk a blokkjainkba
Amúgy ez a kopogás ismerös.
Nekem mikor szar volt a fötengóm 5 és 7 ezer között volt ez a bizonyos kopogás és ha pl mentem fel egy kis emelkedöre akkor erősödött.
A vége az lett hogy nemtudom hogy, a fötengelyemet elnyírta a fötengely csapágy.Ahogy rámegy a csapágy a fötengelyre ott szépen körbenyírta és szó szerint kotyogott a fötengely a csapágyban.Így jártam vele kb 10 ezer kmet.Hála istennek nem akadt össze a blokk.Mint utólag kiderül ami volt benne fötengely rosszul lett kicentírozva és emiatt lett a probléma.:(
De annyibol szerencsém van hogy sem a hengernek sem a dugónak hajtókarnak semmi baja nem volt.Mint kiderült a hengerem még gyári és még 1x sem volt fúrva.Hajtókart láttam hát mintha akkor bontottam volna ki a csomagolásábol kb úgy nézett ki.
Azóta müködik a gép.
Hála Oláh Józsinak Debrecenbe
Öööö, jó- jó. És ez kb. mennyibe fáj? Mármint csak az alkatrész? A többi a szerelőtöl függ. Ezt a választ még megvárom.
Ha furatod akkor főtengely csapágy és főt. felújítás mindenképpen legyen.
Mindenkinek szép jó éjszakát kívánok!
Megyek csucsuzok! hmmmnyammnyamm...
ZZzzZzZZzzzzZZZ!
Tűgörgő (rolnis kosár) 3 helyen van a blokkban a hajtókar ki egyensúlyozó tengely és a kuplung tengely.Ha a hajtókar kopott az nem mindig ad hangot ha igen álltalában kopogást és lehet érezni főleg alacsony tartományban hogy üt a blokk a főtengely csapágy az csöröghet.
Köszönöm.
Hú gyerekek ezeket a dolgokat így nem lehet megmondani ahoz hallani kell a gépet.Ciripel de hol milyen hangon milyen erősen főleg mikor stb.Az aprilia blokkal sokszor bizonyos hangokkal nem is kell foglalkozni csak elfogadni mert viszonylag hangos blokkok.
A tűgörgő v. a csapágy kopása milyen hangot hallat? Semmit? Szóval fúrni kellene és dugózni, nem?
Hát meg áll az esze, tücsök fészkelt a mocinkba bazze!
Ha a dugó oldalirányba mozog akkor ki van kopva a henger a csapágynak sok köze nincs ha annyira ki lenne kopva akkor be állna a dugó.Ha csak dugóztad a mocit de nem fúrtad akkor kopott a hengered és attól is csöröghet.A hajtókar inkább kopogni szokott.
Ezt a kis 300-500 fordulatot akarom mérsékelni, tehát, hogy kicsivel 8000 alatt menjen 80-at. De ha még bírja, akkor lehet 2 foggal nagyobb lesz elől a f.kerék. Szeretném, hogy húzzon mint állat. Most pl. 5-dikbe (am5-ös a blokkom) rakva a gépet is úgy tol, hogy "b...sz..rsz!".
Gedeon, nekem is lenne egy kérdésem.
Szoval az mitöl lehet hogy ha sebességbe rakom és kiengedem a kuplungot olyan furcsa ciripelö hangot hallok.
ma lett összerakva,de valahova elkóborolt a kuplungállítócsavar .mehetek aztán vehetek egyet,de utána már végre motorozhatok
Én csapágyra gyanakszom. A szerelőm szerint hidegen nagy gázt kaphatot, ezért a dugó oldalirányba mozoghat vagy mi. Igazságszerint már új dugóval is tapasztaltam a csörgést. A hajtókarral mi a helyzet?
13-47 el 80 picit kevesebb mint 8500 on! Óra szerint 8300 lehet .....de hallani azt h hol szeret utazóba pörögni!
Ez pont a jó tartomány az enyémnek úgy érzem h itt pont megfelelő neki
Hogy hogy elsem indul?
örülj neki,az enyém még el se indul
Enyém is mezei 50-es.:d
Full gyári minden szoval csak óvatosan azzal a rohanással majd mert nemszeretném ha kifolyna a dugó a hengeremböl!
Rossz gyújtás ,főtengely csapágy, kuplung csapágy, kopott fogaskerék sor sok apró dolog ahoz hallani kéne ,hogy milyen csörgés és honnan jön.
Tisztában vagyok vele. De mi válthat ki csörgést?
Ezt így nem lehet megmondani.
Nekem gyári 13-43-as áttétel megy 80-at 8-8300 környékén. Ez az utazóm kb. Ne aggódj... Felőlem, én benne vok, de ha nem adja ide a kulcsot, mérgünkben az RS-sel utólérjük és jól elagyabugyáljuk.
Hidegen, ha egy picit felpörög csörög (pontosan még nem tom h hol), gázreakció után hallani: cirip cirip csöri és vége. Volt úgy, hogy bemelegedett, aztán nem hallottam. Mostmár sajnos nem így van. Lehetséges okok?
Na de csend lett, hát írjatok!