Szegény Gedeon nem győz halgatni minket hogy miféle tücsök költözött nekünk a blokkjainkba
Amúgy ez a kopogás ismerös.
Nekem mikor szar volt a fötengóm 5 és 7 ezer között volt ez a bizonyos kopogás és ha pl mentem fel egy kis emelkedöre akkor erősödött.
A vége az lett hogy nemtudom hogy, a fötengelyemet elnyírta a fötengely csapágy.Ahogy rámegy a csapágy a fötengelyre ott szépen körbenyírta és szó szerint kotyogott a fötengely a csapágyban.Így jártam vele kb 10 ezer kmet.Hála istennek nem akadt össze a blokk.Mint utólag kiderül ami volt benne fötengely rosszul lett kicentírozva és emiatt lett a probléma.:(
De annyibol szerencsém van hogy sem a hengernek sem a dugónak hajtókarnak semmi baja nem volt.Mint kiderült a hengerem még gyári és még 1x sem volt fúrva.Hajtókart láttam hát mintha akkor bontottam volna ki a csomagolásábol kb úgy nézett ki.
Azóta müködik a gép.
Hála Oláh Józsinak Debrecenbe
Tűgörgő (rolnis kosár) 3 helyen van a blokkban a hajtókar ki egyensúlyozó tengely és a kuplung tengely.Ha a hajtókar kopott az nem mindig ad hangot ha igen álltalában kopogást és lehet érezni főleg alacsony tartományban hogy üt a blokk a főtengely csapágy az csöröghet.
Hú gyerekek ezeket a dolgokat így nem lehet megmondani ahoz hallani kell a gépet.Ciripel de hol milyen hangon milyen erősen főleg mikor stb.Az aprilia blokkal sokszor bizonyos hangokkal nem is kell foglalkozni csak elfogadni mert viszonylag hangos blokkok.
Ha a dugó oldalirányba mozog akkor ki van kopva a henger a csapágynak sok köze nincs ha annyira ki lenne kopva akkor be állna a dugó.Ha csak dugóztad a mocit de nem fúrtad akkor kopott a hengered és attól is csöröghet.A hajtókar inkább kopogni szokott.
Ezt a kis 300-500 fordulatot akarom mérsékelni, tehát, hogy kicsivel 8000 alatt menjen 80-at. De ha még bírja, akkor lehet 2 foggal nagyobb lesz elől a f.kerék. Szeretném, hogy húzzon mint állat. Most pl. 5-dikbe (am5-ös a blokkom) rakva a gépet is úgy tol, hogy "b...sz..rsz!".
Én csapágyra gyanakszom. A szerelőm szerint hidegen nagy gázt kaphatot, ezért a dugó oldalirányba mozoghat vagy mi. Igazságszerint már új dugóval is tapasztaltam a csörgést. A hajtókarral mi a helyzet?
13-47 el 80 picit kevesebb mint 8500 on! Óra szerint 8300 lehet .....de hallani azt h hol szeret utazóba pörögni!
Ez pont a jó tartomány az enyémnek úgy érzem h itt pont megfelelő neki
Nekem gyári 13-43-as áttétel megy 80-at 8-8300 környékén. Ez az utazóm kb. Ne aggódj... Felőlem, én benne vok, de ha nem adja ide a kulcsot, mérgünkben az RS-sel utólérjük és jól elagyabugyáljuk.
Hidegen, ha egy picit felpörög csörög (pontosan még nem tom h hol), gázreakció után hallani: cirip cirip csöri és vége. Volt úgy, hogy bemelegedett, aztán nem hallottam. Mostmár sajnos nem így van. Lehetséges okok?
Amúgy ez a kopogás ismerös.
Nekem mikor szar volt a fötengóm 5 és 7 ezer között volt ez a bizonyos kopogás és ha pl mentem fel egy kis emelkedöre akkor erősödött.
A vége az lett hogy nemtudom hogy, a fötengelyemet elnyírta a fötengely csapágy.Ahogy rámegy a csapágy a fötengelyre ott szépen körbenyírta és szó szerint kotyogott a fötengely a csapágyban.Így jártam vele kb 10 ezer kmet.Hála istennek nem akadt össze a blokk.Mint utólag kiderül ami volt benne fötengely rosszul lett kicentírozva és emiatt lett a probléma.:(
De annyibol szerencsém van hogy sem a hengernek sem a dugónak hajtókarnak semmi baja nem volt.Mint kiderült a hengerem még gyári és még 1x sem volt fúrva.Hajtókart láttam hát mintha akkor bontottam volna ki a csomagolásábol kb úgy nézett ki.
Azóta müködik a gép.
Hála Oláh Józsinak Debrecenbe
Megyek csucsuzok! hmmmnyammnyamm...
ZZzzZzZZzzzzZZZ!
Szoval az mitöl lehet hogy ha sebességbe rakom és kiengedem a kuplungot olyan furcsa ciripelö hangot hallok.
Ez pont a jó tartomány az enyémnek úgy érzem h itt pont megfelelő neki
Full gyári minden szoval csak óvatosan azzal a rohanással majd mert nemszeretném ha kifolyna a dugó a hengeremböl!