Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bízok benne h nem fogja! Ügyes srác és nem vakmerő! Személyes tapasztalat és 5 éves korom óta ismerem! Célja van a jövőben és be is vallotta h nem is akar több vagy erősebb motort pedig 26 éves! ( na jó egy 1000res Sv-t még talán ) Többször voltam már vele túrákon meg a hegyekbe és nem lőzöngött! Csak vhogy mocskosul érzi
nehogy egyszer elnézze a kanyart
Okozzunk meglepetést azzal h beszúrunk mátrába kanyarba nagymoccnak ! Most gondolj bele nagymotorosnak féktávon beköszönnél és külső vagy belső íven elmennél neki!
Sztem ahogy utólérne megállítana és ideadná a kulcsát vagy leszopná magát
Engem mikor vittek fennt jópárszor ( mi 650 es sv vel voltunk és a srác kicsit érzi a szekeret ) Hát nem akarok sportmotor szégyenítő lenni de EGY bírt megelőzni! És az sv alatt egy pl r1 hez képest szar futómű van! Anniy a különbség h Pisti tud motorozni
Nem fúrum téme csak megjegyeztem!
Egyébként én 75 el utazgatok ha kicsit haladnom kell akkor 80 vagy 85 de az ritka inkább indulok hamarabb nem ölöm fölöslegesen! De sokat számított nekem előre a +1 fog!
a telefont és messziről
Milyen csörgést hallasz és honnan?
Lényeg a lényeg, miután 1500 Km-t járattam, akkor veszek bele nagyobb fúvókát, valamint nagyobb áttételt, ha bírja. Szeretném, ha jól gyorsulna a gépem, ezért sztem csak 1-2 foggal nagyobb fogaskereket fog kapni előre. A sportkiput megkaphatja közben is. Gedeon, szted mitől ciripelhet, esetleg csöröghet a gépem? Ugyan is még erre is fel kell készülnöm... Meg kell csinálni. Árakat írnál, hogy mi mennyi kb?
Nem kell kifejezetten Del. karbiba fúvókát venned sőt még konkrétan Apriliához sem minden fúvóka szabvány menet mérettel van gyártva.Az enyémbe pl. 1 Trabant fúvókája van.Bemész a boltba és olyan méretűt kérsz amit akarsz pár 100ft ért.Amíg nincs a hengerbe 800-1000km én adig nem fúvókáznék semmit sőt a tökélyre hangolás is felesleges mert úgy is változik folyamatosan a másik pedig a bejáratás dúsabb keverékkel történik( ugye?) és az is akadályozza a gépet a tökéletes hangolásban és teljesítményben.
Ne legyél már hülye!
Együtt fogjuk járatni az RS-sünket, hova loholnál? Vagy ennyire elvetemültnek nézek ki, hogy 100-zal járatok?
Ez enyém is 110-et megy jelenleg (az más, hogy 80-as...). Nem versenyezni fogunk, hanem túrázni, aztán lassan megyünk, nem, hogy a végén nem tudják megcsodálni azt a sok RS50-est!
Nyugi enyém is 50-es.
Öcséééém itt mindenkinek racsing Rs-e van? Én meg majd loholok utánnatok a kis 50 essel
De nembaj...meg leszünk kicsit piszkálva ha az anyagiak engedik amit szeretnék megvalósítani, de maradunk 50 esek
Dellorto-ba mennyi most egy fúvóka? (phbg-be)
80-as DR, 19-es Dellorto, 72-es fúvóka, herélt kipu (ha minden jól megy Leo Vince V6-ra cserélem).
értem értem. köszi. aszem 92est adtak a karbihoz ezzel bejáratom aztán utána behangoljuk
Ezt így nem lehet előre megmondani amekkorát kíván a motor én 95 nagyobbat nem raknék bele ,de valószínű még az is nagy lesz.Én is csak úgy tudom ,hogy cserélgetem és próbálgatom melyiknél muzsikál a legszebben.Jegyzetelés próbálgatás.
ezt énse tudom. 80as polini henger 21es karbi sportszűrő sport kipu. mekkora fuvi kell bele kb?
Először is mekkora a henger mekkora a karbi és mekkora fúvókát akarsz rakni?
Uh, jó, hogy itt vagy. Kérdés: járatós motorba, ha nagyobb fúvókát rakok, akkor be tudom lőni hozzá a levegőt, vagy csak miután bejárattam? Hogyan is néz ki egy szakszerű karbihangolás? Nekem is van némi tapasztalatom és elvem, de kíváncsi volnék egy szakember véleményére is?
Mi van prüntyik eszmecsere?
a tapasztalat
Ugyan tapasztalat ide-oda! Addig kell döntened míg le nem ér a lábtartó! Hol itt a gond?
Na jó csak vicceltem! Motorozni kell egy jót és kész De szép döntésekre mindannyiónk képes vagyis remélem!
Én nagyon kedvellem az olasz motorokat. Sokan mondják, hogy az ilyen motoros egy fanatikus barom. Nem az. Ki a szöszt érdekel, hogy 285 Km/h (RSV Factory) vagy 299 Km/h (GSXR)? Drágább az olasz motor? Hát szebb is, na meg különlegesebb is, egyedi is, mivel nem járkál belőle annyi, mint mondjuk a GSXR-ből, CBR-ből, R1-6 stb-ből. Na igen, meg így alkatrész meg úgy... nem hiszem, hogy annyira bedöglös minden olasz motor... egy Suzi nem döglik be, nem kerül sokba hozzá a cucc?

RSV4... hát igen...
Na meg a Ducati Desmosedici RR
stb.

Ha valaki most az ár/érték aránnyal jön... megverem!
Benne vagyok! Motorjáratásra fel!
Akkor nem vagyok egyedül.
Figyelj! Kinézünk egy évzáró utáni napot amikor senkinek nincs iskola meg vizsgaidőszak ballagás érettségi meg anyámkínnya
Tankolunk és mehetünk gumit gyűrkészelni