Ha nicasil-os a henger az több dugattyúszettet is kibír elég csak azt cserélned fúrni nem kell. De olvastam olyat, hogy egy finom hónolás nem árt neki, mert ha már tükör simára van kopva az új dugattyúnak ez nem túl előnyös. A pici érdesség bekoptatja a gyűrűket és a pici rések feltöltődnek olajjal így jobb a kenés nehezebben ragad meg.
van nicasil-os henger,van alu és van vas.a nicasil-t és az alu-t nem lehet fúrni,max perselyezni...de azt meg nem biztos h mindenki meg tudja csinálni és jól.magyarul kurva nehéz újraperselyezni,de nem lehetetlen.a vas-t lehet fúrni amíg a falvastagság engedi
Egyenlőre én most azt akarom elérni, hogy max suli végére készlegyen a motorom Vagyis....úgy h felújítás és bejáratva! Csak azon elmélkedek h meg kéne fúratni a hengert....úgy lenne 100%-os! Ennek vmi hátránya következménye? Mert hallottam olyat is h amit megfúrsz az már hamarabb kopik stb! Ha kész utánna mehetünk világgá
hello
Segítségeteket kérném.
Tesóm RS 50-es motorjában (1998) lecseréltük a karbit 17,5 re, és
mivel a gyári légszűrőház nem kompatibilis (PHBG karbi csere PHVA -ra), ezért egy direktszűrőt raktunk fel a krabira.
A probléma az, hogy jól megindul a motor, de 3-ban dadogni kezd, fullad. a karbiban 70 mm-es főfúvóka van.
Mi lehet a baj?
köszi
De egy szutyok gsx-r is megtenné
Aprilia Rsv4
Csak annyi amennyit a debreceni aldi parkolóban mentem az a 100 kör kb
Minden irányú motorozási terv érdekel
Nekem ugye gyári phbn12 van! Akkor csak phbn megy föl rá?
Mert kéne egy phbn17,5 sztem
Bár Kakucsra én is szivesen elmennék
Segítségeteket kérném.
Tesóm RS 50-es motorjában (1998) lecseréltük a karbit 17,5 re, és
mivel a gyári légszűrőház nem kompatibilis (PHBG karbi csere PHVA -ra), ezért egy direktszűrőt raktunk fel a krabira.
A probléma az, hogy jól megindul a motor, de 3-ban dadogni kezd, fullad. a karbiban 70 mm-es főfúvóka van.
Mi lehet a baj?
köszi
Valahogy old meg
Oda menni kell minden féle képpen ezt nem szabad kihagyni!