Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Ni csak ki beszél?!"
Nah igen Ott kezdődik el valami!
De egy szutyok gsx-r is megtenné
Engem is felírhatsz.
Nálam ha motorrol van szó csak ennyit hallok.:
Aprilia Rsv4
40,3 mm a henger átmérőlye.
Nekem sincs tul nagy tapasztalatom.
Csak annyi amennyit a debreceni aldi parkolóban mentem az a 100 kör kb
köszi szépen
Ha nicasil-os a henger az több dugattyúszettet is kibír elég csak azt cserélned fúrni nem kell. De olvastam olyat, hogy egy finom hónolás nem árt neki, mert ha már tükör simára van kopva az új dugattyúnak ez nem túl előnyös. A pici érdesség bekoptatja a gyűrűket és a pici rések feltöltődnek olajjal így jobb a kenés nehezebben ragad meg.
mert nem tudod mi az a MOTOR
van nicasil-os henger,van alu és van vas.a nicasil-t és az alu-t nem lehet fúrni,max perselyezni...de azt meg nem biztos h mindenki meg tudja csinálni és jól.magyarul kurva nehéz újraperselyezni,de nem lehetetlen.a vas-t lehet fúrni amíg a falvastagság engedi
É N!
Valaki mondja már meg a gyári henger méretét plííííz
Rájöttem h teljesen hülye vagyok
Nem csak a 125 ös rs ek hengerén van nicasil? Hát én azt hittem h ezeken nincs
Igyekszem! Még soha nem mentem pályán, biztos balf...sz lennék, de valahol el kell kezdeni...
Hehe, szerencséd van! :) Nekem ugyan ez volt a problémám. A szerelőm egy nagyobb fúvókával megoldotta a dolgot.
Ha megfúrod, nem lesz már nicasilos, helyette perselyezve lesz és ez már nem olyan strapa, mint a nicasil réteg. A PHBG karbi szerintem jó a tiedhez.
Egyenlőre én most azt akarom elérni, hogy max suli végére készlegyen a motorom Vagyis....úgy h felújítás és bejáratva! Csak azon elmélkedek h meg kéne fúratni a hengert....úgy lenne 100%-os! Ennek vmi hátránya következménye? Mert hallottam olyat is h amit megfúrsz az már hamarabb kopik stb! Ha kész utánna mehetünk világgá
Én benne volnék a Mátrába is!
Minden irányú motorozási terv érdekel
Most hogy felhozódott ez a karbi dolog!
Nekem ugye gyári phbn12 van! Akkor csak phbn megy föl rá?
Mert kéne egy phbn17,5 sztem
És ki jön nyáron a Mátrába?
Bár Kakucsra én is szivesen elmennék
hello
Segítségeteket kérném.
Tesóm RS 50-es motorjában (1998) lecseréltük a karbit 17,5 re, és
mivel a gyári légszűrőház nem kompatibilis (PHBG karbi csere PHVA -ra), ezért egy direktszűrőt raktunk fel a krabira.
A probléma az, hogy jól megindul a motor, de 3-ban dadogni kezd, fullad. a karbiban 70 mm-es főfúvóka van.
Mi lehet a baj?
köszi
Áááhhh!
Valahogy old meg
Oda menni kell minden féle képpen ezt nem szabad kihagyni!
Baaaszus, pont járatós lesz a mocim... áááh! Pedig mentem volna.