1) karbit akarok
2) arrowot neki
3) hát...van aki dicséri van aki nem de sztem maradok a gyári háznál
4) valakivel meg kell csináltatni én nemértek hozzá ( de ehez akkor teljes blokkszéthúzás? )
5) membránlapra gondoltam, ez már anyagi dolog de lehet megérné kipróbálni
6) Agip Speed-et használok sztem nagyonjó
7) most akarok venni rá :) jó nekem a 110-es eddig is az volt eddig is tudtam lapon fordulni vele ezután is tudok
8) Most néztem prox dugót....sztem az elég minőségi és gyűrűset
2.,
Heréltesd a gyári kipufogód (van aki szerint 50-esnél felesleges, rád bízom, de tény, hogy alapról jobban húz a gép és a fordulatot is növelheted...sztem a nagy karbi megkívánja)
3.,
Sportszűrő
4.,
Felömlők és a forgattyúsház felpolírozása
5.,
Próbálkozhatsz a membránlapok cseréjével is (sztem nem feltétlen éri meg, már csak az ára miatt is, na meg 50es motornál, hát nem tudom...)
6.,
Magas minőségű olaj használata, esetemben az Igol Racing 2T érezhető különbséget mutatot magasabb fordulaton.
7.,
Kicsit vicces tuning, de számít az is, hogy hátul mekkora a gumid... értelemszerűen a kissebb nem fog rajta annyit mint egy nagyobb, mindegyiknek meg van az előnye és hátránya is egyben.
8.,
A dugó cseréje:
-1 gyűrűs (pörgősebb, kicsi az élettartama és inkább versenyre jó utcára nem)
-2 gyűrűs: nyomatékos, strapáb.
Jah és bármiféle finomítás érdekel csak meg lehessen csinálni.....!
Lassan alkatrészeket akarok rendelni szóval aki tudna ötleteket adni, hogy miből mi a jó azt szivesen várom :)
Gondolok itt dugóra tőgörgőre...!
Jah és valakinek elfekvőben nagyobb karbi? 17,5 re gondoltam sztem egy sportkipuhoz gyári hengerhez elég!
Attól, hogy polírozott a forgattyúsház mivel és mennyivel jobb a motor?
Most azon vagyok h minden kihozzak a gyári hengeremből, mivel pénzem nincs 70 esre!
Meg kéne reszelni
80ccm TOP tuninghenger erősített hajtókar könnyebb főtengely szintén top kuplung szett ina csapágyak,19 dell karbi euró 2-es cserélhető nyakú pálya rezi polírozott forgattyúsház és szívó csonk simota sportszűrő.
egyből parasztkám?mikor találkoztunk mi ?te követöl folyton.a múltkor is mögöttem jöttél.tiszta üldözési mániám lett uh félre is húzodtam az út szélére és lefeküdtem pihenni picit
Tehát akarom mondani 2 gyűrűset
2) arrowot neki
3) hát...van aki dicséri van aki nem de sztem maradok a gyári háznál
4) valakivel meg kell csináltatni én nemértek hozzá ( de ehez akkor teljes blokkszéthúzás? )
5) membránlapra gondoltam, ez már anyagi dolog de lehet megérné kipróbálni
6) Agip Speed-et használok sztem nagyonjó
7) most akarok venni rá :) jó nekem a 110-es eddig is az volt eddig is tudtam lapon fordulni vele ezután is tudok
8) Most néztem prox dugót....sztem az elég minőségi és gyűrűset
1.,
Ha mindent ki akarsz hozni, akkor nyugodtan vehetsz ilyet és az ára is jó:
http://www.vatera.hu/karburato...
Ezek után már csak be kell hangolni...
2.,
Heréltesd a gyári kipufogód (van aki szerint 50-esnél felesleges, rád bízom, de tény, hogy alapról jobban húz a gép és a fordulatot is növelheted...sztem a nagy karbi megkívánja)
3.,
Sportszűrő
4.,
Felömlők és a forgattyúsház felpolírozása
5.,
Próbálkozhatsz a membránlapok cseréjével is (sztem nem feltétlen éri meg, már csak az ára miatt is, na meg 50es motornál, hát nem tudom...)
6.,
Magas minőségű olaj használata, esetemben az Igol Racing 2T érezhető különbséget mutatot magasabb fordulaton.
7.,
Kicsit vicces tuning, de számít az is, hogy hátul mekkora a gumid... értelemszerűen a kissebb nem fog rajta annyit mint egy nagyobb, mindegyiknek meg van az előnye és hátránya is egyben.
8.,
A dugó cseréje:
-1 gyűrűs (pörgősebb, kicsi az élettartama és inkább versenyre jó utcára nem)
-2 gyűrűs: nyomatékos, strapáb.
-Alu dugók: könnyebbek ugyebár.
Lassan alkatrészeket akarok rendelni szóval aki tudna ötleteket adni, hogy miből mi a jó azt szivesen várom :)
Gondolok itt dugóra tőgörgőre...!
Jah és valakinek elfekvőben nagyobb karbi? 17,5 re gondoltam sztem egy sportkipuhoz gyári hengerhez elég!
Most azon vagyok h minden kihozzak a gyári hengeremből, mivel pénzem nincs 70 esre!
Meg kéne reszelni
msn-em: gulyasaki007@hotmail.com
e-mail: sportmotor-derbi@freemail.hu
msn-re vegyél inkább, ott gyorsabban tudunk konzultálni
különben ingyen is tudnák szerezni
Tudomásom szerint az AM6 os lánckerék nem jó az AM5-re
megvenném vagy cserélném 14esre
Milyen tuningok vannak az rs-ben?
"nyuszi ül a fűben.törött egy-pár csontja.sípolva veszi a levegőt"