Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értelemszerűen blokkszéthúzás. Ha van pénzed, próbáld a membránt is, miért ne.
Uram teremtőm...jóhogy nem gyűrű nélkülit xD
Tehát akarom mondani 2 gyűrűset
1) karbit akarok
2) arrowot neki
3) hát...van aki dicséri van aki nem de sztem maradok a gyári háznál
4) valakivel meg kell csináltatni én nemértek hozzá ( de ehez akkor teljes blokkszéthúzás? )
5) membránlapra gondoltam, ez már anyagi dolog de lehet megérné kipróbálni
6) Agip Speed-et használok sztem nagyonjó
7) most akarok venni rá :) jó nekem a 110-es eddig is az volt eddig is tudtam lapon fordulni vele ezután is tudok
8) Most néztem prox dugót....sztem az elég minőségi és gyűrűset
8... bocsi...
7 tipp az olcsó tuninghoz:

1.,
Ha mindent ki akarsz hozni, akkor nyugodtan vehetsz ilyet és az ára is jó:

http://www.vatera.hu/karburato...

Ezek után már csak be kell hangolni...

2.,
Heréltesd a gyári kipufogód (van aki szerint 50-esnél felesleges, rád bízom, de tény, hogy alapról jobban húz a gép és a fordulatot is növelheted...sztem a nagy karbi megkívánja)

3.,
Sportszűrő

4.,
Felömlők és a forgattyúsház felpolírozása

5.,
Próbálkozhatsz a membránlapok cseréjével is (sztem nem feltétlen éri meg, már csak az ára miatt is, na meg 50es motornál, hát nem tudom...)

6.,
Magas minőségű olaj használata, esetemben az Igol Racing 2T érezhető különbséget mutatot magasabb fordulaton.

7.,
Kicsit vicces tuning, de számít az is, hogy hátul mekkora a gumid... értelemszerűen a kissebb nem fog rajta annyit mint egy nagyobb, mindegyiknek meg van az előnye és hátránya is egyben.

8.,
A dugó cseréje:
-1 gyűrűs (pörgősebb, kicsi az élettartama és inkább versenyre jó utcára nem)
-2 gyűrűs: nyomatékos, strapáb.

-Alu dugók: könnyebbek ugyebár.
Jah és bármiféle finomítás érdekel csak meg lehessen csinálni.....!
Lassan alkatrészeket akarok rendelni szóval aki tudna ötleteket adni, hogy miből mi a jó azt szivesen várom :)
Gondolok itt dugóra tőgörgőre...!
Jah és valakinek elfekvőben nagyobb karbi? 17,5 re gondoltam sztem egy sportkipuhoz gyári hengerhez elég!
Attól, hogy polírozott a forgattyúsház mivel és mennyivel jobb a motor?
Most azon vagyok h minden kihozzak a gyári hengeremből, mivel pénzem nincs 70 esre!
Meg kéne reszelni
Keresek AF1 50 re sport dobot olcsón! Az se baj ha foglalkozni kell vele!
Nem értem, csak nem haragtartás van köztetek?
érdekel nagyon
msn-em: gulyasaki007@hotmail.com
e-mail: sportmotor-derbi@freemail.hu
msn-re vegyél inkább, ott gyorsabban tudunk konzultálni
sajnos nem, mert nekem 6 belső fog van ami a tengelyre megy az am6-nak pedig 12
különben ingyen is tudnák szerezni
köszi dh hogy segíteni akartál ,de ha nem tudsz pontos leírást adni akkor inkább ne írj!
80ccm TOP tuninghenger erősített hajtókar könnyebb főtengely szintén top kuplung szett ina csapágyak,19 dell karbi euró 2-es cserélhető nyakú pálya rezi polírozott forgattyúsház és szívó csonk simota sportszűrő.
Szia! Nekem van egy 12-es ha gondolod elcserélhetjük a 14-esre ha érdekel akkor adj valami elérhetőséget és megbeszéljük

Tudomásom szerint az AM6 os lánckerék nem jó az AM5-re
Szerintem fel. Amúgy mekkora a gyári első és a hátsó fogaskerék mérete? Van egy olyan gyanúm hogy az enyémen nagyobb van mint kellene.
AM6ra van 11-es lánckerekem.az felmegy AM5re?
valakinek van minarelli am5-ös blokkra 11vagy 12-es első lánckereke?
megvenném vagy cserélném 14esre
80as henger,erősített kuplungrugó,karbi is nagyobb,sportszűrő (de a gyári is megvan)
Helló!
Milyen tuningok vannak az rs-ben?
Neked is én is megyek szeva.
Nah, megyek, hosszú napom lesz holnap. Jó éjt Srácok!
akkor át kell költeni a verset
"nyuszi ül a fűben.törött egy-pár csontja.sípolva veszi a levegőt"
Ja nyuszit játszottál a fűben!
egyből parasztkám?mikor találkoztunk mi ?te követöl folyton.a múltkor is mögöttem jöttél.tiszta üldözési mániám lett uh félre is húzodtam az út szélére és lefeküdtem pihenni picit
Dehogy paraszt, csak jó értelemben vett marhák!