Neem, marad így mindenre nincs pénzem pedig örültem vna egy 70 esnek!
Így csak rendszer dogó karbi membránlapok és pár kisebb alkatrész ami nem nagy tétel és cserés és helószia
Láckerékbe ( első hátsó + lácn ) nemtudom h van-e 500 km er szóval az marad Elől 13 tehát +1 fog így jó
ha nem akarsz jobban hozzányúlni szerintem csak vegyél rá egy sport rendszert+nagyok karburátort és nagyobb első lánckereket így nem kell másik henger de teljesítménye is jobb lesz
Nem kéne úgy beszélni velem mint egy darab szarral, én sem így írtam rád. Amúgy ha árulsz valamit akkor jobban magyarázd már meg a kedves vevőknek hogy miért is jó ennyi fajta motorra a kipuff nem pedig csak odabaszni hogy sendától rs ig mindenre jó. részemről itt fejeztem be: Dani
Szerintem van + -os dugó. Menj be Debibe Barna Mikihez, ő jó szakember.
Hm, szerintem nem veszem meg a Leo-t. Az a gond, hogy még azt sem tudom, hogy miért csörög a motorom, na és még a fejidomot is festetnem kell. Majd miután ezek készen lesznek, ráérek nézelődni.
Nézegetem az alkatrészeket a motorba...még "annyira" nem is vészes. (robogotuning.hu-n leskelődök)
Az kérdés hogy ezekhez a motorokhoz gyáriból árulnak + os dugót szerintetek? Vagy valamilyne márkából? 40,3 mm a gyári nemtudom h mi lenne az utánna következő méret vagy jó-e még nekem egy gyári méretű? Mert a hengert nem akarom fúratni...vagy nemtudom, hogy mitkéne jobban mondva!
Most néztem, nekem csak spontán bele kell dugni a hengerbe a kiput és tömit, plusz két helyen van felfogatás az egyik a rezonál másik a dobnál. A 30ezer az irányár? Egyébként hova valósi vagy?
A motorban "semmi nincs" Tehát arra értem ugye h full gyári
Hát most lesz benne pár km eren belül 14 ezer km!
Szal azért gondoltam h talán ráférne.....! Tűgörgőt meg dugót ki lehet hajintani belőle roszabb nem lesz
És tudnál nekem pontos tipust adni a dugóra...márka méretek stb...persze ha tudsz
Linket is elfogadok