Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Én adok 14500 (+posta) a karbidért
Majd kűldj egy mailt vagy msn aztán megbeszéljük!
hello
van pár cuccom
nézzetek be, ha érdekel
köszi
ez a karbi igy is rohadt sokba van nekem ha 15be adom akkor is egy 10est bukok rajta de csak azért volt ilyen drága mert malossi-dellorto
a postaköltség 1200ft kb mert levélként küldöm el szal azt még kibirhatnád
15 de akkor postával. Többet nem tudok adni érte télleg
de ha beírnál a derbi fórumba ott elöbb tudnának segíteni, mivel derbi blokkos az új rs. vagy pár hete írta valaki hogy bont olyan motort mint a tied, ott még tuningcuccot is találnál hozzá jót meg ezt a kis szart is
na hogy se neked se nekem ne legyen igaza 15ér odaadom +posta.
Helló!
Megmondom őszintén hogy 12.000ft-ot tudnék adni érte, tudom megérne lehet többet is, de sajnos nincs rá keret.
laller86 az a baj h az az am blokkhoz való az enyimbe euro 2 van ahoz kellene keresni
te mennyire gondoltál?
Érdekelne a karbi, ez fix ár vagy engedsz még belőle? Mert így nekem nagyon sok.
Szeva Quadoscsávó

Ezt nézd meg.

http://www.italmondo.hu/index....
kiderítettem ez elvileg az üresjelzője
iylet tudna nekem valaki keresni ?
http://www.easyparts.nl/showdr...

Ottvan a link a 38as számú az a csavar sensor van írva a megnevezésbe
autó megjegyezve ha látom akkor rá könyökölök a légkürtre Holló Lacit vagy nem tom milyen Janit "ciklon" nem ismered ? puttyon transznál voltak. ciklonnak voltak krossz motorjai zsámbokon.
Bocsi van egy rész amit nem értek. Nekemis most lesz full genrál. Nagy valószínűséggel full új 80as hengerem lesz. Ki kötöttem a külön olajzást, 30as ekverékkel járassam és ha megvan a járatás mien keverékkel használjam? amúgy Repsol verseny olajjal használom a motort,
Hali a blokkhoz a leengedő csavar kellene nekem műanyag és tömités is van hozzá valaki nem tud? 2008as modell
Nincs valakinek eladó gumija? Későbbiekben valószínűleg érdekelne....
A frissen fúrt motorok bejáratása! : Min 30-35 ös keverési aránnyal,Kicsit emeltebb alapjárattal üresben alapjáraton ketyeregtetni legalább 2 órát kisebb megszakítással.(Néha le kell állítani mert a szoros motor jobban melegszik és hiába nem üzemi a víz hőfoka attól még a dugó szoknyája megtapadhat 1-1 pillanatra ha túlmelegszik.)Ez után jön a finom bejáratás ami kb.800-1000km.A motort mindig melegítsd be mielőtt elindulsz vele.Kisebb sebességekbe ne forgatsd meg a motort soha max 4000 környéke.Hatodikban felmehetsz max 5-6000-ig de csak is lassú gyorsulással a dinamikus gyorsulást felejtsd el min. 1000km megtételéig ha megvan az 1000km utána már lehet FINOMAN ízlelgetni a kicsikét DE CSAKIS MELEGEN! 1500-1600km után ha jól csináltál mindent a motorod be van járatva.A keverési arányt max az 1000km után veheted vissza!(nem kell a tankba).A tankban a keverék: mivel a géped gyárilag kb 40-45-ös keverékre van beállítva így a tankba max 60-70 es keveréket kell csinálnod.A nyarat nem kell megvárnod mehetsz most is szép lassan de a motorod minden képen melegítsd be indulás előtt és a hűtő nagy részét burkold le.
Hello mindenkinek keresek sport dobot Yamaha tzr-e aki tud az írjon köszönöm előre is.
hali
az a kérdésem lenne hogy valaki nem tud RS 50re sportkipufogót?
és esetleg olyan oldalt ahol olcsón lehetne tuning hengerhez jutni.kösz
szevasztok rs-esek :D
lenne egy kérdésem hozzátok:
70-es tzr -hez milyen fogaskereket ajánlatok ?
most 11-es van rajta.. és 13 vagy 14 -est akarok rá.. melyik lenne a jobb választás?
Szia!
Csak full syntetikus Castrol 2T Racinget kap. Egy leheletnyit löttyintettem a tankba.
Meddig lehet pörgetni és mennyi ideig?
Persze a megbeszéltek állnak majd szólj mikor jössz. Sikerült beszerezni az alkatrészeket?
Üdv!
ittvan egy kép a karbiról amugy ez malossi-dellorto.
hello. ha érdekel akkor nekem van vázam, elsőteló kerék,hátsófelfüggesztés,kerék,idomok,1-2 alkatrész hiányzik. ha érdekel olcsón eladó.e-mailban megbeszéljük vagy msn-en ha érdekel.üdv.