Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is azt mondta a szerelőm, hogy a gyári elég.
főtengely nekem gyári. összes szerelő+még gedeon is aztmondta anno hogy elég egy jobb fajta hajtókart venni. max nem pörgeted olyan sokat. elég neki kb 11000 anyit meg csak elbír
Tudom teszem a hülyét (mindenrő van saját véleményem) de mindig szeretem meghallgatni mások tapasztalatát...
Lehet, majd holnap megnézem. ÖÖÖ, ha jól tudom, nekem gyári a főtengelyem... az kellően erős? Vagy erősített hajtókar kell, vagy sportfőtengely?
110/80 akkor gondolom. jobb helyzetbe vagy. enyémen 130/70 van, sokat fog vissza a teljesítményen bár dönteni jó
főtengely csapágy szimeringel együtt volt 5000ft aszem. hajtókart szerintem elég drágán vettem. 15000volt+5ér rakták rá a gyári tengelyre
Mennyibe kerül egy hajtókar, főtengely-csapágy?
Kicsi, de most meg nem mondom hanyas... 110-es sztem.
igazából azt neked kell érezni hogy hogyan jó, menyire kell a gyorsulás/sebesség arány mekkora gumid van hátul? az is lényeges
nekem csörgött a hajtókar, főtengely csapágy is. igazából sok különbség nincs. csak akkor fogod megtudni hogy mi csörög amikor szét lesz szedve a blokk.
Nekem is sportszűrő van. Áttételem 13-43-as (5 sebesség), hány foggal nagyobb kereket kockáztassak? (persze a gyakorlatban fog eldőlni)
Kiváncs leszek a tiedre is, na meg mostmár az enyémre, kérdés, hogy miért csörög.... hajtókar? dugó? mindkettő? csapágy?
hát csak azért kérdeztem a dugót hogy akkor menyire lesz-e egyszerű felújítani. fúvi nekem a DR hez+19es karbi aszem 95ös volt sport légszűrőhöz
Igen miért? Na és mit szólsz a fúvókához? :DD
kíváncsi leszek hogy az én kis Rs-kém hogy fog menni nekem igazából nem a végsebesség kell. 120at eddig is ment. csak jobban fog húzni sokkal reméllem DR hengeredbe alap méretes dugó van amúgy?
Na de váltsunk témát. Szétszettem az RS-em karbiját (DR80-as), és mit gondoltok hanyas a fúvókám? 72-es! A levegőcsavarom meg már szinte teljesen összenyomta a rugót, annyira be van tekerve, ha kitekeremm picit, már gyengül a gép... Szóval egy kis hangolás fog jönni, felújítás után...
Már rég megtettem, hát az áttétel elég nagy... A többi alkatrész sem kutya...
Fene se tudja, régen vitatkoztak ilyesmiről Gedeonék is. Gedeon azt mondta, hogy a versenyre kihegyezett gépek mennek 140-et. Én viszont ha belegondolok, akkor vannak robogók, amelyek mennek 140-50-et, akkor egy RS miért ne tudna ennyit. Viszont ha ez az RS valóban ennyit megy, akkor már a műszerfalat is mutathatta volna, akkor meg abba kötöttünk volna bele, hogy csal... Szerintem megoldható az, hogy 160-at menjen egy RS, de lehet nem ez volt az...
Hát nem tom kár hogy nem mutat km/h-t de olvassátok ell ott jobb oldalt a leírást
ez a vidi picit kamu
Hoool vaaan már a mester, a 2 padavan mindjárt áttér a sötét oldalra?!
7-8 már korrekt! Nekem 8300on volt, hogy 8000-en ment 80-at, ezért veszek egy foggal nagyobb fogaskereket és kicsit hozzáhangolom a karbit, ezáltal nem kell ennyire eszement módjára pörgetnem és még a 80at is tartani tudom alacsonyabb fordulaton.
Hello!

A nyomatéksáv nálam 8ezertől kezdődig és 10ezer környékén ér véget... Noss, súlyos hiba így járatni egy motort! Én volt, hogy 6 ezerig felvittem, néha még 6 fél, és az lett a vége, hogy csörög a motorom 6 ezer kilométer után. A Cagivámat 1500-at járattam és "elpusztíthatatlan" volt.