azért kikötni ne kösd ki.az pl arra is jó h ha valahol picit eldugulna a rendszer akkor attól még azon a csövön tud áramlani a víz és nem fő meg azonnal.(meg lehet rosszul emléxem de túlnyomás is nehezebben keletkezik,mert + 1 cső amerre a víz el tud menni. )
nekem a karbiról már 1 éve le van kötve csak régi a kép. amikor a 19es ment rá szívócsonkot is cserélni kellett. Szóval akkor annak a csőnek a hengerfejbe nincs értelme kössük ki nyugodtan?
Valaki tudna nekem abban segíteni, hogy mi értelme van annak a csőnek ami a vízpumpa-hűtő között elágazik és felmegy a hengerfejbe. 2001es mocikon még ígyvan késöbbieken meg azthiszem nem. mutatok képet hátha így könyebben beazonosítjátok
hát az a 7200 még jo de a gumit 20 tol nyáron mondtak rá 5 ezerért 110/ 70 est zsir ujat csak nem volt rá pénzem de most akkor keresek megint olyat és veszek nem költök rá 20 ezret gumira
Engem még ez sem idegesítene csak végre el tudnám kezdeni bejáratni. De mikor lesz végre jó idő?
Végre teljesen rendbe van rakva és 1km-ert sem tudtam még menni vele.
hát én bízom benne hogy elég lesz. elvileg ezeknél a blokkoknál a verseny főtengely annyival másabb hogy ki van könnyítve és pörgősebb vele a gép talán. Én egyedül a bejáratástól félek. Vagyis nem félek inkább idegesít hogy xkm-en keresztül csak picigáz alacsony fordulat
Hidegnek itt sincs hideg, de baszhatom tiszta retyó az út, összekoszolni meg nincs szivem....
Pedig kerülnék egyet szivesen