Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali azt szeretném kérdezni mennyi hajtóműolajat kell önteni egy 2008as évjáratu euro 2es a motorblokk mennyi olaj kell bele vagy hol kel figyelni?
ok,
persze nem muszály fefúrni, így is tökéletes,akkor ha medggondoltad írj,
köszi
m
Szia jólteted hogy szétszedted az a pici csiszolá meglátod visza hoza és meghálája majd a befektetett munkát nekedis megete volna a gyűrűdet, a járatásnál ha rám hallgac vedd le hütő takarot és inkább kisebb hőfokon járasd a 50-60 c elég egy kétűtemű motornak mert azt a motorolaj nem hűti alurol a dugot mint a 4 üteműnél igy az hamarabb vagyis gyorsabban melegszik és megragad biztos szorosabb a dugod ilesztése de ha jol bejáratod az ilyen szoros dugosok a legerősebbek sok sikert és ne erőlkődjőn mert nemindig a fordulat miat fogja meg .
Helló!
Ma meg volt a feltáró műtét!
Tényleg megragadt picit. A hengeren szinte nem is észrevehető csak szemmel látni pici tónus beli elváltozást de nem érezhető sérülés, a legfinomabb vízbázisú papirral picit megcsiszoltam vagy 3szor végíghúztam rajta és nyoma sem maradt. A dugattú a szoknyájánál ragadt meg ott láttam a nyomot ezt már ujjal érezni is lehetett de nagyon minimálisan szintén pici csiszolás és eltünt. A gyűrűket alaposan megnéztem azoknak semmi bajuk a felületükön nyoma sincs sérülésnek, Szóval nem bántottam őket. Összeraktam. De még nem indítottam mert ha már szét volt szedve kikaptam az első kereket és lefestettem a felnit meg kitisztítottam a km meghajtót újraolajoztam stb... Már kész de elkezdett esni szóval várok a további járatással.
nem tuningolás céljára kellene. Arra van már egy polini. Egy gyári henger sem ártana mellé. Meg gondolom még akkor, nemtudom hogy menyi lenne rá. Írok mindenképp! üdv: Márkus Dániel
hello!köszi az érdeklődést!
igen 50-es, vas henger, (afurat 40,3 mm) keveset futott, a fotóim között megnézheted,
10e re gondoltam, de írj mennyit szánnál rá(kb 19-20 az új ára)
ha esetleg tuningolsz fontos dolog, hogy jól fúrható, a húsvastagsága kb 80-ig engedi fúrni, kímélve volt, nem gyilkolva, kb ennyi
50 es henger? menyit kérsz érte? lehet tartalékba jólenne
Szia szerintem mindenképp nézd meg én is jártam így sajnos nem szettem szét és igy járattam be pár ezer kilométer után szar lett utolagos tényföltárás a gyűrű megfogta és meghuzta a hengert egy picit ezér megete a gyürüt rövididön belűl és persze mindent kezdtem előröl ,szedd szét nézd meg ha nem húzta meg nagyon nagyon finom polirpapir vizel picit megdörgölöd új gyűrű és járatás ha nagyon szar a henger nemérdemes csak gyűrűzni mert a kromgyűrűr nemfog hozákopni a rosz hengerhez .
vagy úgy csinálod h különolajzás+1:60?
akkor bocs
nem kevés egy kicsit az a 1:60-as keverék?
lehet h hülyeséget mondtam,de én is most járatom az enyém(125-ös)és első 100km-be vagyok és 1:30assal hajtom(még most)
értem, figyelj, sztem akkor is nézd meg,és max gyűrűzd meg (de lehet az sem kell) , járásd jól be és semmi gond nem lesz
lehetőleg vmi jó olajat használj (agip speed, cross 2t stb)
mi nem szoktuk alapjáraton járatni a motort, lassan max 40-es tempóval járatjuk be
De nem hiszem, hogy gond lesz vele. Egy cikkben olvastam ilyen esetekről, talán a szocimototoros vagy valami hasonló honlapon, hogy ha ragadást érez az ember akkor elkerülhető ha megáll és ad pár gázföccsöt a hideg levegő benzin keverék lehűti aztán lehet menni tovább. Egyből ez jutott eszembe azonnal nem volt idő ezt eljátszani mert pillanatok alatt megálltam de azonnal indítottam és nagyobb gázadással megjárattam utánna inadulás.
Lehet szétszedem, hogy megnyugtassam magam. De ha valami nem lenne oké gondolom nem menne vagy csörögne.
Ez frissen fúrt vas henger.
hello
sztem kapd szét, hogy nincs-e komolyabb gond, ha nikaszilos a hengerednem hiszem, hogy nagyobb gond lenne vele,
max rakj fel új gyűrűket...esetleg dugót is..
a derbimbe év elején belerobbant a gyertya, de a henger (nokaszolis) semmi! baja nem volt, a dugó fejébe beleégett a porcelán, új dugó+gyűrű, aztán gyerünk...
Én is erre gondoltam. Egy nagyon erős motorféket éreztem és 1 méteren belül meg is állt. De 15 másodpercen belül azonnal indítottam kis gázfröccs és mennt tovább. Letéptem a ragasztást a hűtőről aztán indultam is szép lassan.
Azóta semmi baja, hazajöttem vele itthol alapjáraton még hagytam kicsit ketyegni aztán leállítottam fél óra után teljesen lehülve indítottam pöccre indul és megy ereje is van.
Ettől a kis malőrtől lehet valami komolyabb gubanc vele?
Már baromira bánom hogy lerahasztottam a hűtőt de ezt tanácsolták, hogy a nagy részét ragasszam le meg fontos az üzemmeleg állapot.
Nyugtasson meg valaki, hogy nem kell újra dugót és hengert vennem!
Még az a aszerencse hogy 3000-es fordulaton mentem ha ezt magasabb fordulaton játszom el nagyobb lendülettel akkor tuti nem így állok meg.
hello
akit érdekel egy RMS kitűnő állapotúheger nézzen be hozzám
köszi
én is italmondo.hu n vásárlok most rendeltem onnan kuplungbowdent..láncot..fogaskereket elöl hátulra 20.000 volt
annyit hogy 90 km/h a vége! ennyit! nemtom mivan ienkor de elég furcsa !
Helló!
Úgy néz ki akk meg is ragatt már a géped. Egyik ismerősöm is így járt. Ilyenkor még nagyon passzentos a dugó + henger, inkább hidegen kellett volna menned vele, jobb ilyenkor ha hidegen megy mert jobban is kopik és nem tágúlnak ki úgy az alkatrészek a hőtől, és kevesebb az esély hogy megragad!
Így nem merek vele motrozni. Mit csináljak? Mennyit takarjak le a hűtőből, hogy ne melehedjen fel túlzottan? Meddig melegedhet?Basszus még csak 5km van benne hol van még az 1500?
Ez agyrém lesz.
Sziasztok!
Elkezdtem ma bejáratni a gépet. 1:60-as keveréket öntöttem a tankba. Megemeltem az alapjáratot. 2 órát hagytam ketyegni kis megszakításokal. Picivel 80 fok alatt ketyegett alapjátaon. Elindultam vele max 4000ig forgatva. A hőfok leesett 50fok körüli értékre. Utánna jutott eszembe hogy nem takartam le a hűtőt hazamentem letakartam a nagy részeét 1 csíkot hagytam szabadon. mentem kb 2 km-ert a víz megint elérte a 80 fokot. De itt menet közzben elkezden nyüszíteni és leálat alattam. Gondolom megragadt. Azonnal letéptem a takartást és úraindítottam. Azonnal indult 2 kis gázfröccs után azonnal elindultam hogy hűljön. a szomszéd utcában voltam simán hazahozott rendellenes hangot nem hallottam erő is ugyan úgy van benne. Itthon még hagytam kicsit ketyegni a hangja nem változtt. Ez most mi volt?
Meragadt? Pedig nagyon finoman mentem vele csak tötyörögtem. Nagyon betojtam!
Elég a csekk.
Az én szerelőm ha jól tudom a RedRacing-ről rendelte a cuccokat.
Nem mert azok jók voltak megnéztem én is.
A fötengónak is annyi volt a baja hogy mikor megvettem a motort elötte votl szétszedve a blokkja fötengelyt kicserélték és szarul lett kicentírozva így ütött és a csapágy szétverte a fötengely.:(
Amúgy én Italmondoéktol vettem hozzá minden cuccot.
Hengerfej tömítésem onnan jött.Azt mondod onnan?