Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képet tudsz felrakni róla?
Hiszed vagy sem,karácsony előtt hajítottam ki backi.........
van hozzá szivócsonk hatalmas beömlő nyílással igy együtt 18ezer szinte új alig használt.
Helló!
Néztem ezeket a blokkokat, ezek eredeti Minarelli blokkok lehetnek? Vagy miért ilyen olcsó?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
komplett blokkom van az rs-emből, csak az idomok meg a váz totálkáros, azért vennék blokk nélkű motort de esetleg a karbid érdekelne azt mennyiért adod?
nekem meg ha tudna valaki gyári hátsó kipuff tartót, gyengébbek kedvéért amin a hátsó lábtartó van írjon
alkatrészeket nem vásárolsz fel?
van egy 70es top hengerem 21es dellorto karbi egy top előgyújtásszabályzós elektronikám és egy gyári lamellakészletem.
Helló!
Keresek Aprilia rs 50-es komplett motort, totálkáros blokkal, vagy blokk nélkűl is. 2000-2006-os érdekel. Ha van valakinek eladó az írjon!
rs-re hengert 2féle kipufogónyilással lehet venni amugy egy olyat ami a gyári cső mérete és asszem egy átmérőben 5mmel nagyobbat.
neked csak egy másik kipuffcsonk kellet volna és megspórolsz 3napot.
Várd meg a 10-15 fokot,a nyarat nem muszály.A plussz olaj ,ha jó minőségű,full sintetic,nem fontos.Ártani nem árt,de csak nagyon picit plusszold meg,a sajátján felül.A túl sok olaj berakódik a gyűrű alá,és pont annyit tart ki,amennyit nem kéne.Kokszolhat magyarul.
A hengert nem robogóhoz tervezték véletlenül?Csak kérdem.A sárvédős,és elektronikás dolog áll még?Nem soká indul a cégem,és akkor hajtok feléd!
Sziasztok!
Mióta felújítottam a motorom nem tetszett ahogy viselkedik, Mindent kipróbáltam végül rájöttem hogy a hengerem szar úgy ahogy van kopott volt, jól átbasztak vele. Vettem egy frissen fúrt hengert dugattyúval. Megérkezett, szerdán raknám össze de a kipufogó nyílás átmérője 5-6mm-el kisebb volt mint a többi hengeremé. Egyszerűen nem lehetett beledugni a kipufogót. Nem tudom milyen motorra gyártották nem is gondoltam volna, hogy ilyen létezik. Csak azért írom le, hogy tanuljatok a hibámból nehogy mást is meglepetés érjen.
De végülis egy fúróval és egy gyémánt csiszolófejjel megoldottam a problémát 3 nap alatt. Szépen leszedtem a felesleget.
Ma összeraktam és tökéletes, érdekes módon most már a 70-es főfúvóka is bőven elég neki. Alul is nyomatékos van erő benne. Már csak be kell járatni.
Hogyan lehet tökéletesen bejáratni fúrás után? Egyenlőre csak 300métert mentem vele. Nagyon hideg van. 3-4 ezernél nem pörgettem tovább és a tankba öntöttem egy pici plusz olajat.
Mennyire szabad terhelni ilyenkor? Igényli a plusz olajat? Hidegebb időben járhatok vele vagy inkább várjam meg a nyarat?
Császtok kösz már látom h mivan de eljutottam addig h karbi minden keszedve kábelek már csak a hűtő van abból hogy kell leengedni a hűtőfolyadékot?
amúgy itt vannak robbantott ábrák a gépedhez, talán valami hasznos dolgot ki tudsz venni belőle:
http://www.easyparts.nl/choose...
hű fatter szóval kiveszed a blokkot+bölcsőt akkor talán lefog esni mert ott az a bizonyos gravitáció de amúgy minek kellene mit megtartania?
Helló azt szeretném kérdezni 2008as rs em van és ha kiszedem a bölcsőt blokksotól akkor az középen beesik vagy megtartja a legéscsillapitő? bölcsőt akarok cserélni
Már nincs benne a kocsiban a CB,de a hívóm a TÜDŐ-SANYI(volt).Akikkel sokat beszéltem az szinte mind billencses volt.Nagy többsége.Akikkel ma is tartom a kapcsolatot,(barátok)Vacak Laci,Buszos Levy,Gubanc Józsi,....bla bla.Csak ma már nem cb-zem.Eladtam mindent,mert sokat basztattak érte.SZinte csak dunántúlt nyomok,(75%)És a31en járok haza mindig.Hajnalban is és este is.Onnan ismertem meg a nickedet,hogy KISTUNING.
ami a képen van minden használható kivéve az egyik műanyag fogaskerék(el van törve) a kulung dekliben és a kuplung agy amibe a 4db rugó megy, egyik ki van törve(szokásos) ,hozzám is így került
csak vettem egy AM6-os blokkot és azért adom el
31esen sülysáp,kóka,zsámbokra járok illetve tóalmás. Bugyira pedig az alapanyagért
B.U.É.K. mindenkinek kicsit ugyan lemaradva, ( de nemvoltam itthon )
Új esztendőben nem megragadni nem elhasalni csak tövig húzni és lapon kanyarodni mindenkinek És hátha találkozunk 125-ben
B.Ú.É.K. Minden kedves Sport Motorosnak!
Boldog új évet kívánok MINDENKINEK!
Hy!KÉrlek a billencsel szoktalak látni.Bár megmondom őszintén,már azért ez nem most vollt.Még anno a 31-esen,Gyömrő,és a Bugyisi 51 közt láttalak töbször.
45é viheted

jaja Kis Tuning a CB hívóm. De csak a billencsből tudok beszélni abban van CB illetve URH is. Amúgy én csak váltósofőr vagyok mert még tanuló vagyok Amúgy melyik géppel szoktál látni ? ivecoba amúgy nincs cb-m Te gépedről is rakhatnál be ide képet
B . U . É . K
Sikerekben Gazdag Boldog Új Esztendőt mindenkinek!