komplett blokkom van az rs-emből, csak az idomok meg a váz totálkáros, azért vennék blokk nélkű motort de esetleg a karbid érdekelne azt mennyiért adod?
alkatrészeket nem vásárolsz fel?
van egy 70es top hengerem 21es dellorto karbi egy top előgyújtásszabályzós elektronikám és egy gyári lamellakészletem.
rs-re hengert 2féle kipufogónyilással lehet venni amugy egy olyat ami a gyári cső mérete és asszem egy átmérőben 5mmel nagyobbat.
neked csak egy másik kipuffcsonk kellet volna és megspórolsz 3napot.
Várd meg a 10-15 fokot,a nyarat nem muszály.A plussz olaj ,ha jó minőségű,full sintetic,nem fontos.Ártani nem árt,de csak nagyon picit plusszold meg,a sajátján felül.A túl sok olaj berakódik a gyűrű alá,és pont annyit tart ki,amennyit nem kéne.Kokszolhat magyarul.
A hengert nem robogóhoz tervezték véletlenül?Csak kérdem.A sárvédős,és elektronikás dolog áll még?Nem soká indul a cégem,és akkor hajtok feléd!
Sziasztok!
Mióta felújítottam a motorom nem tetszett ahogy viselkedik, Mindent kipróbáltam végül rájöttem hogy a hengerem szar úgy ahogy van kopott volt, jól átbasztak vele. Vettem egy frissen fúrt hengert dugattyúval. Megérkezett, szerdán raknám össze de a kipufogó nyílás átmérője 5-6mm-el kisebb volt mint a többi hengeremé. Egyszerűen nem lehetett beledugni a kipufogót. Nem tudom milyen motorra gyártották nem is gondoltam volna, hogy ilyen létezik. Csak azért írom le, hogy tanuljatok a hibámból nehogy mást is meglepetés érjen.
De végülis egy fúróval és egy gyémánt csiszolófejjel megoldottam a problémát 3 nap alatt. Szépen leszedtem a felesleget.
Ma összeraktam és tökéletes, érdekes módon most már a 70-es főfúvóka is bőven elég neki. Alul is nyomatékos van erő benne. Már csak be kell járatni.
Hogyan lehet tökéletesen bejáratni fúrás után? Egyenlőre csak 300métert mentem vele. Nagyon hideg van. 3-4 ezernél nem pörgettem tovább és a tankba öntöttem egy pici plusz olajat.
Mennyire szabad terhelni ilyenkor? Igényli a plusz olajat? Hidegebb időben járhatok vele vagy inkább várjam meg a nyarat?
Helló azt szeretném kérdezni 2008as rs em van és ha kiszedem a bölcsőt blokksotól akkor az középen beesik vagy megtartja a legéscsillapitő? bölcsőt akarok cserélni
Már nincs benne a kocsiban a CB,de a hívóm a TÜDŐ-SANYI(volt).Akikkel sokat beszéltem az szinte mind billencses volt.Nagy többsége.Akikkel ma is tartom a kapcsolatot,(barátok)Vacak Laci,Buszos Levy,Gubanc Józsi,....bla bla.Csak ma már nem cb-zem.Eladtam mindent,mert sokat basztattak érte.SZinte csak dunántúlt nyomok,(75%)És a31en járok haza mindig.Hajnalban is és este is.Onnan ismertem meg a nickedet,hogy KISTUNING.
ami a képen van minden használható kivéve az egyik műanyag fogaskerék(el van törve) a kulung dekliben és a kuplung agy amibe a 4db rugó megy, egyik ki van törve(szokásos) ,hozzám is így került
csak vettem egy AM6-os blokkot és azért adom el
B.U.É.K. mindenkinek kicsit ugyan lemaradva, ( de nemvoltam itthon )
Új esztendőben nem megragadni nem elhasalni csak tövig húzni és lapon kanyarodni mindenkinek És hátha találkozunk 125-ben
Hy!KÉrlek a billencsel szoktalak látni.Bár megmondom őszintén,már azért ez nem most vollt.Még anno a 31-esen,Gyömrő,és a Bugyisi 51 közt láttalak töbször.
jaja Kis Tuning a CB hívóm. De csak a billencsből tudok beszélni abban van CB illetve URH is. Amúgy én csak váltósofőr vagyok mert még tanuló vagyok Amúgy melyik géppel szoktál látni ? ivecoba amúgy nincs cb-m Te gépedről is rakhatnál be ide képet
Néztem ezeket a blokkokat, ezek eredeti Minarelli blokkok lehetnek? Vagy miért ilyen olcsó?
http://www.kepesmotor.hu/motor...
van egy 70es top hengerem 21es dellorto karbi egy top előgyújtásszabályzós elektronikám és egy gyári lamellakészletem.
Keresek Aprilia rs 50-es komplett motort, totálkáros blokkal, vagy blokk nélkűl is. 2000-2006-os érdekel. Ha van valakinek eladó az írjon!
neked csak egy másik kipuffcsonk kellet volna és megspórolsz 3napot.
A hengert nem robogóhoz tervezték véletlenül?Csak kérdem.A sárvédős,és elektronikás dolog áll még?Nem soká indul a cégem,és akkor hajtok feléd!
Mióta felújítottam a motorom nem tetszett ahogy viselkedik, Mindent kipróbáltam végül rájöttem hogy a hengerem szar úgy ahogy van kopott volt, jól átbasztak vele. Vettem egy frissen fúrt hengert dugattyúval. Megérkezett, szerdán raknám össze de a kipufogó nyílás átmérője 5-6mm-el kisebb volt mint a többi hengeremé. Egyszerűen nem lehetett beledugni a kipufogót. Nem tudom milyen motorra gyártották nem is gondoltam volna, hogy ilyen létezik. Csak azért írom le, hogy tanuljatok a hibámból nehogy mást is meglepetés érjen.
De végülis egy fúróval és egy gyémánt csiszolófejjel megoldottam a problémát 3 nap alatt. Szépen leszedtem a felesleget.
Ma összeraktam és tökéletes, érdekes módon most már a 70-es főfúvóka is bőven elég neki. Alul is nyomatékos van erő benne. Már csak be kell járatni.
Hogyan lehet tökéletesen bejáratni fúrás után? Egyenlőre csak 300métert mentem vele. Nagyon hideg van. 3-4 ezernél nem pörgettem tovább és a tankba öntöttem egy pici plusz olajat.
Mennyire szabad terhelni ilyenkor? Igényli a plusz olajat? Hidegebb időben járhatok vele vagy inkább várjam meg a nyarat?
http://www.easyparts.nl/choose...
csak vettem egy AM6-os blokkot és azért adom el
Új esztendőben nem megragadni nem elhasalni csak tövig húzni és lapon kanyarodni mindenkinek És hátha találkozunk 125-ben
jaja Kis Tuning a CB hívóm. De csak a billencsből tudok beszélni abban van CB illetve URH is. Amúgy én csak váltósofőr vagyok mert még tanuló vagyok Amúgy melyik géppel szoktál látni ? ivecoba amúgy nincs cb-m Te gépedről is rakhatnál be ide képet