Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14 es karbiba?
az király:)
dehogy mondom hogy 80as hengerhez volt állítva
Nekem 70es top,21 PHB,75 össel,LEO VINCE-L,POLINI membránnal,100 a max.
Teljesen gyári semmi hozzápiszkálás!
Teljesen jól működik pörög ahogy kell, meglepően jól ahoz képest még alap 50 es nem vert meg!
Nem kokszol ( Agip Speed 2T-t + V-Power 95 ös kombót szereti és azt is kapja ) Nyáron direkt leszedtük az egész rezót, hogy kitakarítjuk. Hát majdnem találtunk benne valamit A toroknál volt egy kis vékony kis olajréteg amit rongyal kitöröltem mert épp annyi volt h szinte semmi!
Akkor takarítottam ki egy úttal a karbit és akkor csodálkoztam mikor nézem a főfúvókát a kezembe hogy ez akármerre forgatva is 96 van ráírva :)
Karbi is a gyári PHBN12
Talán annyit mondanék, hogy ha több levegőt kapna alul könnyedebben húzna alulról...de így is tökéletesen precíz fönt ha elindul tol kifulladásig
Az egyik ismerősöm a 2008-as gépére rakott egy Gianelli rendszert és ahoz is 90-est használ. Túlzásnak tartottam amit mondd de most már elgondolkodtat. Lehet kipróbálok egy 80-ast is. Vettem egy készletet 105-ig van minden méretem.
Csak nem lehet menet közben kipróbálni sajna, mert nyakig ér a hó!
Az iiiiiiiiiiiiiigen! Ott a pont.
12/96 akkor 14/75-el megbkélek.
Semmi tuning nincs rajta? Nagyobb henger, sport pufó rendszer? Jól működik ilyen mérettel nem füstöl vagy kokszol?
Akkor én mit mondjak a 12-es karbimmal 96 os főfúvókával?
Gyári a gép, de ahoz képest megyeget is!
gyárból 80-as fúvókával jött ki? milyen típúsú karbi volt?
nekem a gyári karbiba 80as fúvóka volt, igaz 80as DR hengerhez. így vettem még az rs-t- azóta persze kapott nagyobb karbit (19mm, majd most kapja a 21et )
Szia!
Igen ebben csak főfúvókát lehet cserélni és ennyi.
A kolega 65-ös fúvókával használja ezzel nekem szendved fulladozik használhatatlan, egy 70-essel már megyeget de fullad hítelen gázadásra, nem pörög ki rendesen. Ma reggel kipróbáltam egy 75-ös fúvókát na ezzel már elfogadható. Melegen stabil alapjárat és jól reagál a gázadásra.
DE! Ha a kolelga 65-ös fúvókát használ nekem meg 75-ös kell nem nagy különbség ez? Amúgy 14-es a torokátmérőm.
A hengerem és a dugattyúm új de külön vettem őket elvileg 41.00-ra volt fúrva a henger és 41.00-ás dugót vettem hozzá. Illesztési probléma okozhat ilyen jelenséget hogy ekkora fúvóka szükséges?Erre tudok esetleg gondolni.
Ez az egy gubanc lehet mert minden más tuti a gépen.
Jah, most látom, hogy ez a primitív kiskarbi amiről szó van.
Abba sok játéktér nincsen, benzinfolyás sebesség(tűszelep) benzincsap, tanksapkaszellőző. Ha ezek jók, lehet karburálgatni.
Jah,igen.
egyszerre, csak egy dolgot álílts rajta.
Mondjuk kezdheted azzal, hogy kipróbálod, a benzincsapból elég gyorsan foylik e a benga(nyilván, ha fél perc alatt telik meg az üres ufóház, akkor valami nem oké)
Utána ufószint ellenőrzés, és mindezek után lehet nekiállni karburálni
gy normális karburátorban minimum három TELJESEN KÜLÖNÁLLÓ porlazstórendszer van.

HA az alapjárat(és környéke) nem tetszik, akor a fűfuvit hiába cseréled akármire, az akkor is szar lesz, és fordítva, ha felül darál(mert sokat kap) akkor az alapjáratival nem tugsz javítani a helyzeten.

2t motor örülj neki, ha iylen hidegben egyáltalán valahogy életbenmarad bemelegítetlen állapotban, szóval hidegen ne várj el normális alapjáratot.

be kell melegíteni, és először rendbetenni felül,ha az oké, akkor a részterhelést(Tű) és utána az alapjáratot.

Persze, az egésznek smmi értelme, ha a motor tényleg szimmeringes, el van dugulva a kipufogója, a légszűrője, stb
Főtengelyszimeringet nézted? Mert elvileg evvel a karbivan beállításigondok nem lehetnek. Vagy esetleg próbáld kifujatni a karbit.
Köszi!
Az enyémbe 70-est raktam akkor az nem kicsi bele.
Nem tudok vele zöldágra vergődni. Alacsony fordulaton fulladozik hírtelen gázadásra fullad nehezen küzdi fel magát 2000-es fordulatig olyan mint ha keveset kapna, de onnan már megy rendesen. Aztán 8000 felett meg elkezd darálni dadogni mint ha sokat kapna. Alapjáratom hidegen alig van ketyeg egy kicsit utánna leáll. Melegen már jobb de pár perc után akkor is leáll. A gyertyám tiszta ki van égve nem trutymós. Megőrít .
De akkor azzal már nem is kísérletezek, hogy még nagyobbat rakjak bele. Vettem egy egész készlet fúvókát.
Helló!
Enyémben 65-ös van!
Van valakinek Dellorto SHA 1412-es karbi a motorjában? Ha igen akkor mekkora főfúvókával használja? Nagyon fontos lenne!
E N N Y I !
A nevetés dolgot a rajz minőségére írtam. Amúgy most jöttem be felraktam, 60%-al kevesebb hangja van, szép kulturált. Ha kijöttem a garázsból már szinte nem is hallottam. Menni még nem mentem vele. Ilyen hidegben nem kockáztattam meg.
Amúgy a hang milyensége üresen nekem is tetszik csak a hangereje kicsit dúrva. Magát az érces fémes hangot megtartanám csak kicsit halkabban. De most gyapottal már csak duruzsol. Folytani semit sem folyt a rendszeren a gáznak ugyan olyan nyomása van mint eddig a motor mögött megállva ugyan úgy érzem ahogy az arcomba lő.
A nagyok szerint,ez csak egy "filter".ez így is van."elméletileg"ez nem vehet vissza lovakból,nekem a tapasztalatom mégis az,hogy jobban forog a motor,ha nincs bedöngöllve.A hangtompítódon semmi,de semmi nevetni való nincs.Annak így kell kinéznie.Tény hogy nincs egyenes útja kifelé,de ha nincs benne semmi,nem is fojthatja.Kicsit büdöge hangja van,ez tény ha üres.De nekm így tetszettek mindig is.Gp Feeling mint ahogy mondtad is.
Szia!
Ez nem a rezóm, azoknak a működéi elvével és méretezésével tisztában vagyok. Ez a végdob ami ha jól tudom csak hangtompítási feladatot lát el, vagy már ebben sem vagyok biztos. Én csak az eredeti állapotot próbálom visszaállítani mert elvágták és kibelezték. Ez egy Arrow végdob. De igazad van és olvasgatok kicsit.
Javaslom: Írd be a Gugliba: rezonátorcső ! Aztán figyelmesen tanulmányozd át, gondolkodj rajta.
A kép lemaradt az előz hozzászólásból.
Itt van:
Most azon gondolkozom, hogy milyen hatással lehetett a teljesítményre az eddigi felállás. A dob a képen láthatóan nézett ki.
Szóval nem volt egyenes út kifelé a gáznak nem volt cső a közepén így visszaverődhet és kavaroghat benne a gáz. Ez így nem viselkedhetett folytásként? De gáz, hogy pufó témában teljesen láma vagyok. Nem tom mikor csinálok jót vagy rosszat.
Helló! Írtam neked mailt. Délelőtt már megcsináltam üveggyapottal. Hát ööööö nem tömörítettem dúrván de azért megtömtem mint ahogy egy hangfalat csillapítanék. A teljesítnényből ez visszavehet? A dob közepén végigfut egy perforált cső ezt veszi körül a gyapot, szóval a keresztmeccet nem csökkenhet ez nem képezhet folytást. Lerajzolam hogy néz ki. Nagyon ne röhögjetek