zipper 92!
Érdekelne a kuplung és a váltó,af 1-es sintesi-re,50-hez jók lennének?
jelenleg rv3-as blokkom van.
Meg ugyan ehez a motorhoz vmi karbija nincs vkinek?:D
igen az a 'cucc' a henger elott a power. :) a leirasod alapjan pneumatiskus power. az a bowden a hatso fekpedalra csatlakozik egy rugoval.arra szolgal hogy mikor fekezel a bowden felhuzza a powernyelvet (nyit a power) igy jobb a henger oblitese. ez azert van hogy konnyebben induljon meg a motor fekezes utan.ugye ha fekezel akkor lassitani akarsz elvileg vagyis nem huzod a gazt. :) hirtelen felgyulemlik a 'kaja' a hengerben es igy konnyebben tavozik. amugy ha barmi alkatresz kell keress batran.van mindenem af1-hez
en azt hittem 125-re kell. :) amugy az hogy jobbos vagy balos az ennel a dobnal nem igen szamit...annyi hogy az aprilia felirat meg a gyari szam belul lenne akkor... de a lenyeg hogy nem stimmt neked
Hali segítség kellene nekem, vettem egy aprilia af1 125 sintesit és az előző tulaj elvitte szerelőhöz aki megnézte és henger kell rá de az már lessz. Az a problémám hogy a hengerfej előtt a kerék felől van egy valami szerintem az a power szelep(életemben először látok közelről ijen mocit) egy bovden jön belőle a hátsó fék kar mellé , csakhogy a bovden vég nem csatlakozik semmihez van egy bovdenház torlasz amibe bevan fűzve de a vége a dio rész semmihez sem csatlakozik.
Aki tudna feltenni 1-2 képet a saját ijen mocija motorjáról és bejelölné hogy mi micsoda hálás lennék.
ezzel a dobbal csak annyi a gond, hogy 125-re való(ahogy írtad), továbbgondolva a 125-nek balos dobja van mint az a képből is egyértelműen látszik amit felraktál.. az 50-es af1-en jobb oldalt van a kipuf, tehát ha vennék akkor csakis jobb oldali végdob érdekel!
azért köszönöm szépen!
nem én raktam rá ezt a 4t dobot, hanem így vettem a motort! nekem is fura volt, hogy konkrétabb legyek kiröhögtem!
a tervem az, hogy egy kis felújítás (gyapotozás, stb) után átrakom az XT-émre, erre meg veszek valami normális 2t végdobot!
A 30 diplomás gépészmérnök tervezett rá hangtompítót, hogy közúti forgalomban részt vehessen a motor. Elviselhető szintre csökkenve a motor zajszintjét.
Ez mind szép és jó de nem igaz a hangtompító dobra... De ha tudsz különbségről egy 4T illetve egy 2T sportdob között, azt szívesen meghallgatom. Azon kívül, hogy a 4T méretileg nagyobb.
adee dezek amotorok eg yversennyt futnak és kuka az ttudod uyge?
egy utcai motort pedig kilóméterek ezreire gyártanak és ott viszont számítt a végcső mérete hosszúsága stb erre még képletet is találsz a MAMI Sszakkönyvben amiből tanulnak magyarországon a motorszerelők...,
igazából nem ateljesítmény romlásán vana hangsúly hanem azon hogy nem ezzel tervezte meg 30 diplomás okos olasz gépészmérnök nem ezekkel a paraméterekkel és minden egyes fok számítt hogy mit raknak rá.. stb.......hajlat görbület..
azért lehet venni rá a boltba gyári cuccot mert számítt minden kis beállítás stb..
A hangtompító dobot akár le is hagyhatod, attól nem lesz rosszabb a motornak. Azzal tudsz rontani a teljesítményén, ha szűkebb a hangtompító belső cső átmérője, mint ami elhagyja a rezo dobot.
nemvagy tudatlan tééleg igenfontos a motorkipuf ..
az egy akusztikai lengőrendszer...
kurva fontos minden szög-kanyar stb..
ezel akkár tönkre is teheti a dugót mert nem áramlik ki a forró levegő és akkor megolvad adugó..
kb..ennyi a többit meg már nem is részletezem
karbi 6eft