Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csáó apriliások !
Nem tudnátok segiteni nekem nekem szükségem lenne egy egy rotax 123-as hengerre
olyan max 40körüli áron dugóval. Aki tud szóljon már
Elöre is köszi!
nem nem márkahajszolás.. ja... sztem szégyen.
Most neharagudj,de amit mondtam,az nemvlt válasz a kérdésedre?ez nem tetves márkahajszolás már megbocsáss...
dehát kinek ez,kinek az.
a HRC azt meg sose magyarázod ki hogy az Aprilia
Aprilia AF1 Futura Repsol festéssel nemigen volt a GPben barátom.. 1991-2 ben.
Mi hiányzik? pl. a hátsó sárvédő komletten.. a farokidom és tanknál lévő két takaróidom kapásból... a csavarhely biztos nem tűnt fel akkor.. mellesleg tők mindegy tényleg..
csak kíváncsi voltam miért festik az emberek más márka babérjaira a gépet..
Más se tudott eddig válaszolni
Most ezzel semmi offenzív jelleget nem akarok kiváltani... csak már annyiszor láttam azt a motort itt a neten hogy muszály volt megkérdezni.
wáow:) Elhiszem,hogy megszépült nálad,sztem elvárható is volt!ugyanis te magadnak pofozgattad,én meg anno eladásra.De egyébként szépen rendben tartottad,az tény.de az alaplökést a gép anno tőlem kapta:)
És szerintem a hiányosságban itt a fényezésre gondolt a srác.
Nem akartam még bonyolítani,és egyébként az ötlet úgy jött,hogy láttam egy nsr250et így festve,aminek az idomzata igencsak hasonló ehhez,és aszín meg tetszett.
De őszintén szólva NEMTUDOM ki a herét érdekel,hogy mi köze volt az apriliának a repsolhoz,mert ha nekem az tetszik,akkor Maggi racing replicát is csinálhattam volna,vagy vegeta limited editiont,ha nekem az tetszik a motoromon,nemde?
Mert ez nem divat,és szerintem az a lényeg,hogy az adott gépen jól mutatott.
Elnézést ha valakit megsértettem,de ez kikivánkozott már-
hát sztem szebb lett amíg nálam volt /rendes elsőgumi, elsősárvédő, fémfékcsövek, stb stb/
meg mi hiányzott hátulról az apriliáról?
fejtsd már ki...
Szép volt az a repsolos aprilia mikor Gerinél volt :))
már hogy ne lenne köze?
125GPben is nyomták Repsolos apriliával...
szóval ezt most elnézted!
Má nem azé tyt... nem kötöszködéképp..
de az Apriliának SEMMI köze sincs a Repsolhoz... nemtom honnan jött ez a fényezésötlet..
Ez olyan mintha egy GSXR-t átfestenél kawazöldre és ráírnád hogy Fuchs oil.

Egyébként annak az Apriliának a fele hiányzott hátulról..
mind1.
képet muti!! Repsolos?? :))
Hello mindenki!
érdeklödnék hogy vettem egy af1 futurát és tuningolni szertném!
nem tud vki tuninghengert,kipufot...stb
és segitséget szertnék kérni
hogy ha tuningolok miben goldolkodjak?
Kösz majd megpróbáljuk.
attól még lehet főtengely szimering.
mert ha jobban belegondolsz egy főtengelyen 2 azaz kettő darab szimering van, 1 a váltó felöl egy pedig a lendkerék felöl. és ha a lendkerék felöli a szar akkor ....
de csináld,játok azt hogy nyélgáz és mikor 9 ezernél ledadog akkor hirtelen a kulcsal leállítjátok gázt vissza, és ki a gyertyát és hogy néz ki a gyertya. mert lehet hogy a karbi beállytás nem jó vagy vmi kis dzsuva van a karbiban.
vagy proszáljátok meg egy uj gyertyával.
Müködik a motorja, csak 9ezernél valamiért megtorpan és ott nincs valami szép hangja és ez nem letiltás.
Írták már hogy főtengely szimering szar, de nem füstöl és az olaj sem fogy belőle.
Sintesi? nahát... 2 kereklámpás harcos... aztán feltámasztani a Lordot.. !!
Egyébként van az alján egy nagy darab csavar (a leengedő), de az jól meg van húzva, és az nem is ereszt.
Ok. megpróbálok. De holnap sokára jövök haza, nem tudom hogy lesz e rá időm, de legfeljebb kedden biztos tudok csinálni. És köszi a segítséget.
akkor viszont az leengedő lesz és nincs jól elzárva, nincs ott egy csavar véletlenül.
nem tudsz képet csinálni róla?
mert úgy könyebb lene.
de holnap leszek gyakorlaton , van bent egy af1 majd lefényképezem a karbiját több oladról.
de azért te is feldobhatnád ha tod
Igen, de nekem a leengedőn kívül van egy másik cső is. És nem áll el a folyás akkor sem, ha elzárom a benzincsapot, egészen addig amíg az utolsó csepp ki nem folyik az úszóházból. És nem ez, hanem a tanknak a csöve van meghosszabbítva. Ezenkívül, a hozzá kapott gyári karbin nincs ott ez a kis kiálló rézcső, csak a helye.
de ha lefényképezed a karbit akkor tudok pontosabbat is mondani.
ami még eszembe jutott hogy egyes karbiknál a tulfolyó is ott jön tehát lehet az hogy vmi apró kosz ment a karbidba és felakadt tőle a tűszelep és ezért nem zár el és folyik a benya be a karbiba orba szályba.
találóbb lenne ha egy normális topikban ahol vannak is pl: 125 ös , nem itt ahol 1 hozászolás van és 10 perce nyitották a topicot ( de minek). na mind1.
az a cső szerintem az a tankbeöntönek a tulfolyója, hogy ha a szájánál mellé öntöd atzon folyik ki.
a karbik alján mindig van egy réz kifolyó, leengedő, aminél van egy csavar is és ott tod leengedni a karbit.
a 2 cső teljesen más, úgyhogy ne digd össze.arra a fülre tehetsz egy csövet de annak lefelé kell mennie.
szokásos hiba hogy gondolkodás nélkül a 2 tulfolyót összekötik az emberek.
azt ami a karbi alján van és ami az oldalán, de ezt nem szabd megtenni mert ,lecsökken a karbiban a nyomás és teljesen máshogy fog mködni a karburátor.
Helló mindenki. Nemrég vettem egy aprilia af1 sintesi-t, és lenne egy kérdésem. A tank alján van egy kis cső a benzincsőn kívül. Szeretném megtudni hogy az mire való. Eddig azt mondták nekem hogy légzőcső, de nekem meg van hosszabítva egy 10cm-es gumicsővel, aminek tuti van valami szerepe. És a másik hogy a porlasztómból erőteljesen folyik a benzin, de nem a kiőmlőn, hanem egy a porlasztó alján található kis rézcsőből, ami gyárilag nincs rajta. Van hozzá egy tartalék porlasztóm, ezen sincs ilyen, de a helye megvan. És erre hosszban és vastagságban pont illik a tankból kijövő cső. De az értelmét nem látom hogy minek kéne összekötni. Ha valaki tud kérem segítsen.
A válaszokat előre is köszi: Viktor
Ez is egy népszerű motor,