Halihó Srácok ! Aki szólt,hogy van/volt Eladó Rotax 123-ba való főtengelye akármilyen is,az most irjon be légyszi mihamarabb hogy megvan-e még és ha igen akkor van-e baja,és ha van akkor mi ? van Cash úgynézki... köszi-köszi Szoszi Mindenkinek
Segítséget szeretnék kérni!
Vettem Aprilia AF-1 Sintesi-hez még 1 éve egy teljes láncszettet...
Azonban 14/40 jött (és 15/40-es volt) és most szeretnék előre egy 15-öset...
Hogy nagyobb legyen a túrasebességem...
Viszont ahol vettem 1 éve ott nem tudtak szerezni... (1 hónapig hitegettek...)
Ha esetleg valaki tudna Aprilia AF-1 Sintesi-hez (50-es) 15-ös első lánckereket az kérem szóljon!
Elvittem mintának a régit másik boltba és ott azt mondták, h valószínűleg nem is eredeti láncszett ez a motoron...
Azért kicsit ezt kétlem, de berakok egy képet ide az első lánckerékről!
Először is köszönöm szépen mindenkinek a segítségeket, azt hiszem 1:30-1:40 be fogom bekeverni.
Másodszor pedig a válasz a kérdésedre:
Fogalmam sincs. Direkt vettem működőképes (számomra új) pumpát, pumpa meghajtó fogaskereket, új csöveket, tartályt. Szóval felújítottam az egész olajozás rendszert a SEMMIÉRT... Kipróbáltam, húztam a gázt, jött az olaj a pumpából. Átlátszó szilikon csövön keresztül figyeltem az olaj mozgását. Bátran útnak indultam, hazafele tolnom kellett... Letörött egy ~1,5 centis részt a dugattyú pereméből, elszállt a kompresszióm kb 20 km-es "túra" után. Én arra az álláspontra jutottam, hogy ilyen idős motornál inkább magam keverem az olajat, minthogy egy 20 éves olajpumpára bízzam a motorom, illetve a saját életemet...
Helló egy olyan problémám lenne én gyujtás hibára tippelek inditózok durran egyet néha de utána elindul és megy is nincs vele gond (tíz indításból kétszer durran) mi okozza ezt a problémát.
nem okoskodni akartam, de egy magas fordulatú motorba felesleges 1:50esnél sűrűbb keveréket tenni, azt pont elégeti, nem kokszol, nem rakódik le, 1:20al még soha nem használtam semmit, azzal úgy füstölne mint egy dízel, valoszínüleg vissza is fogná, emberek, attól hogy te 2X annyi olajat raksz bele még többet ártasz mint amennyit használ a motornak, lerakódik a maradék olaj, odaég, ha van olyan szerencséd ráég a dugattyúdra ami meg jól szétbassza a hengeredet is
ezt már tapasztalatból írom, 2X is megfurattam a motoromat mire rájöttem hogy nem éri meg 1:25ös keverékkel hajtani, még ha járatós is akkor se, azóta csak is 1:50 utcai motornál
Emberek... a krosszosoknál 1:33-1:35-1:40 a legvékonyabb főleg nyáron amikor van egy kis hőterhelés is....Már van kifejlesztve olyan olaj ( németektől hozzák be) Amely lehetővé tesz 1:80-as keverési arányt.Van itt egy ember ő 1:60-al jár a zsír új KTM EXC 350 2T-jével és semmi baja.De Castrol Power 1 Racinggal itt mindenki 1:40-el jár..
helo zolihs02
nekemis oanom vaolt ugy kell hogy a leengőkar végén befogja az agyat egy ien bilincsszerüség annak a 2 csavarját kilazitod és a fogaskeréken meg az agyon lévő jukak segitségével eltudod forgatni ki kell tapasztalni hogy merre kell forgatni hát ugy kb enniy üdv gyufa94
Szép is lenne az az 1:100 egy 10 000 felett forgó versenymotorba...
1:100-at max. gyári Simsonba mernék tenni tatás használat mellett.
Nem értem ezt az olajpumpa tönkremeneteleket, mi tud abban elromlani? Esetleg az a műanyag fogaskerék ami hajtja a pumpát, de hát az csak meghallja az ember ha széttörik. Az meg alap hogy a szarrá keményedett olajcsöveket cserélni kell mielőtt szétreped.
1:33 és full szint normális olaj (én az Elf Xt Tech 2T-t ajánlom), mellett biztos nem lesz olajzási gondod.
Például a gyári pumpa is :33-ba keveri nyélgázon az olajat gyári beállítás mellett
Hát, 1:100-ban tuti nem kevernék crossmotornak soha semmit. A különolajzó persze más, mert ő akkor és annyit ad amikor és amennyi kell, az lehet PILLANATNYILAG 1:100, de szerintem ha egy crossmotorba 1:100-at töltesz, akkor annak annyi. Egy barátom crossozott, és 1:20-ba keverte a Castrol SuperTT-t. Hangsúlyozom, nem enduro, hanem cross. Verseny.
Ettől függetlenül lehet hogy igazad van, én csak azt mondtam, amit és ahogy én tudok.
Segítséget szeretnék kérni!
Vettem Aprilia AF-1 Sintesi-hez még 1 éve egy teljes láncszettet...
Azonban 14/40 jött (és 15/40-es volt) és most szeretnék előre egy 15-öset...
Hogy nagyobb legyen a túrasebességem...
Viszont ahol vettem 1 éve ott nem tudtak szerezni... (1 hónapig hitegettek...)
Ha esetleg valaki tudna Aprilia AF-1 Sintesi-hez (50-es) 15-ös első lánckereket az kérem szóljon!
Elvittem mintának a régit másik boltba és ott azt mondták, h valószínűleg nem is eredeti láncszett ez a motoron...
Azért kicsit ezt kétlem, de berakok egy képet ide az első lánckerékről!
Előre is köszönöm a segítséget!
Helló Mindenkinek!
Másodszor pedig a válasz a kérdésedre:
Fogalmam sincs. Direkt vettem működőképes (számomra új) pumpát, pumpa meghajtó fogaskereket, új csöveket, tartályt. Szóval felújítottam az egész olajozás rendszert a SEMMIÉRT... Kipróbáltam, húztam a gázt, jött az olaj a pumpából. Átlátszó szilikon csövön keresztül figyeltem az olaj mozgását. Bátran útnak indultam, hazafele tolnom kellett... Letörött egy ~1,5 centis részt a dugattyú pereméből, elszállt a kompresszióm kb 20 km-es "túra" után. Én arra az álláspontra jutottam, hogy ilyen idős motornál inkább magam keverem az olajat, minthogy egy 20 éves olajpumpára bízzam a motorom, illetve a saját életemet...
szarintem az 1:50-es keverék az kicsi nekem uyg megragadt azóta 1:33-assal keverem szerintem ugy tökéletes
üdv:gyufa94
ezt már tapasztalatból írom, 2X is megfurattam a motoromat mire rájöttem hogy nem éri meg 1:25ös keverékkel hajtani, még ha járatós is akkor se, azóta csak is 1:50 utcai motornál
aprilia0212@freemail.hu
nekemis oanom vaolt ugy kell hogy a leengőkar végén befogja az agyat egy ien bilincsszerüség annak a 2 csavarját kilazitod és a fogaskeréken meg az agyon lévő jukak segitségével eltudod forgatni ki kell tapasztalni hogy merre kell forgatni hát ugy kb enniy üdv gyufa94
1:100-at max. gyári Simsonba mernék tenni tatás használat mellett.
Nem értem ezt az olajpumpa tönkremeneteleket, mi tud abban elromlani? Esetleg az a műanyag fogaskerék ami hajtja a pumpát, de hát az csak meghallja az ember ha széttörik. Az meg alap hogy a szarrá keményedett olajcsöveket cserélni kell mielőtt szétreped.
Például a gyári pumpa is :33-ba keveri nyélgázon az olajat gyári beállítás mellett
Ettől függetlenül lehet hogy igazad van, én csak azt mondtam, amit és ahogy én tudok.