Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

valamit eltévesztettél
a crossmotoroknál 1:50 a minimum keverési arány, de ez kitolható 1:100ig is, de ez mind-mind beállítás-használat függő, frissen összerakott motornak nemfog ártani az 1:30-as keverék de csakis full szintetikussal! ha bejáratott normál motort használsz nyugodtan adjad neki az 1:50es keveréket!
Mi kell? Ftengely, olajzó, 4 seb váltómű, berugótengely, kuplungkosár-lamellák, vízszivattyú, stb...
jóó okéés de mien cuccaid vanak?
Amennyire én tudom 1:20-1:30 crossmotoroknak,
én 1:40-be keverem, az teljesen jó neki.
Persze az olaj minőségén nagyon sok múlik.
1:50 határeset, sztem már kicsit szegény.
Az a lényeg, hogy tudjon tisztulni. Így is párezer (Trakee mondta asszem 4000) km-enként tisztítani kell, de nélküle még gyakarabban.
Ja értem, köszi. Akkor ugyanaz mint az elektromosé , hogy alapjáraton nyitva tart.
Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy milyen arányban keverjem össze a benzint az olajjal?

Találtam a fórumon 1:50 , 1:40, és sűrűbb keverési arányokat tartalmazó hozzászólást is. Viszont ez nem túl kevés? Én 1:30, vagy 1:25-re gondoltam. De szeretném kikérni a véleményeteket is, köztük Trakee-ét is (ha jól tudom van benne tapasztalatod).

Azért döntöttem a keverék mellett, mert a dugattyúm meghalt a tiszta benzin miatt. Ugyanis a pumpám nem adott olajat. Pedig 2x is leellenőriztem a teljes összerakás előtt, hogy folyik-e belőle az olaj... És valahogy nincs kedvem/"kedvem" újabb dugattyúszettet venni a pumpa miatt...
8.000 pénzért odaadom. De ha van MSN-ed, egyszerűbb.
Fék. Gyári tisztítóüzem, hogy amikor fékezel, kinyitja, és mivel normális ember fékezés közben nem ad gázt, tud tisztulni
hello

A pneumatikus powernek a bovdenje mire van kötve?
és mi lenne a vége?
Elég szép állapotú rezó, képek aquí:
A korrektség jegyében még egy tonna kép a horzsolásról, végre megtaláltam a fényképezőt
Van ahol a tükröződés bezavar, és olyan mintha ott is lenne valami sérülés, de az csak beton. Nyilván látod, azért tettem még fel őket.
Km/h spirál bontatlan csomagolásban eladó! 4e Ft.
Hossz: 82 cm
Hollanderek: M12, M16
Sziasztok!

Azért írok ide, hogy tudassam veletek, hogy vettem egy Gilera sp01-et és mostantól nem leszek rendszeres olvasója a topicnak! Meg szeretném köszönni mindazoknak akik segítettek!
Köszönöm szépen! De azért még néha írogatok még ide!
1; nem vagyok a tesókád

2; attól, hogy széthajtottad, vagy rosszul raktad össze nem tehetek. A Prox dugattyú nem rossz, ráadásul nem is 50-esről volt szó.
tesókám hát én az 50-es am blokkba vett prox dugóval kb1500km-ert mentem és behat
lécci a rezóról tegyél már fel képet mert lehet hogy érdekelne
Szia! Csak egyben Viszont olcsó egyben is !
Önindító motor: Rotax 127 önindítószett komplett: (motor szerelővel frissen átnézetve, szakműhelyben beállítva. ) + Rotax 127 fogaskerék hozzá való méretben, járulékos csavarokkal szettben
8.000.-
heló domotorpeti
látom bontod amocidat az öninditónak a fogaskerekét eladod külön?
A tompítódob fogadócsöve valamivel vastagabb mint a rezonátor küldőcsöve, így egymásba csúszik a két egység.
helló!még azt megkérdezném ,hogy a dob hogyan csatlakozik a rezóhoz?
Helyileg ugye Pest megye?
Én Székesfehérváron személyesen oda tudom adni, ha jársz erre. Ha nem, akkor posta valahogy.
Vannak RV cuccaim, nem követtem, ha még aktuális.
az jó ezek azok amiket mondtál h elküldöd ha megjöttek?xdxdxd na nem bajj mert kell mid van ?