Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló pinokkió
menyibe adod a hengert? mert érdekelne a dolog
az mien henger perselyes?
Meglehet, hogy kompresszió hiányos. Mert szar volt a vízpumpa és megkente a hengerfalat. Meg ez a piston márkájú dugó, na avval csak a szomszéd kutyáját dobálnám.
06-20-ötötöt-negyven-kilencvenegy.
az rosszul hangzik.ird meg a tel számodat vagy küld emailen.
nekem egy van benne és amikor berakta a szerelö akkor még lazán kipörgette a 11000-et röhögve.egy darabig használtam és jol is ment aztán beütött a povernyelv dugo csere meg ami kellet aztán kilett kötve a pover, megint jol ment egy darabig aztán valahogy elszámoltam a olaj adagolást és besült a gyürü a dugoba aztán megint csere meg honolás.igaz csak olcso dugot használok" pistont "viszont ezzel is jol ment.most itt tartok.ja azt elfelejtettem mondani hogy multkor be halt a vizpumpám és sokáig azt mutatta,120 fokos volt a viz de nem fort.aztán kiderült a vizpumpábol kiesett a stift ez volt a baj.most kb 60 fokon áll a höfok.
Sztem pedig bontás lesz...
hali ma adtam fel postán:(
Neem menet közben kell kipróbálni, szűrő nélkül és lehetőleg ne homokviharba.
Mert jártam úgy, hogy duplán tettem légszűrő szivacsot, és nem ment igazán, nem bírt elég levegőt beszívni. Kivettem az egyiket és jelentős volt a változás.
ha jol értelek elég sebesség nélkül kiprobálni a motort nem kell vele menni?lehet hogy hülyeséget irtam
persze, hogy leáll mert nem kap levegőt. próbáld meg légszűrő nélkül de valami pormentes helyen.
tiszta egyébként meg szivacs szerüség a szerelö rakta még be kb egy éve.viszont ha befogom a légszüröt akkor le áll a motor.
próbáld ki légszűrő betét nélkül, lehet, hogy nem kap elég levegőt.
A légszűrő betéted milyen? (anyag, állapot)
inkább a nemtomot válasszad ha van még eröd csinálni.ugy sajnálom amikor olvasom a forumban hogy azért vesz meg valaki egy motort hogy szétbontsa.inkább vidd el egy szerelöhöz aki ért hozzá szerintem még mindig jobb mintha szétbontanább.
a légszürö ház sem tiszta belül van egy kicsi anyag meg a légszürö és a karburátor közti gumi az is olyan mintha olajos lenne.azt elfelejtettem mondani hogy én keverembe az anyagot 10l benzinhez kb 3.3dl olajat öntök hozzá az gondolom nem lehet baj.
Látom vagyis olvasom még mindig nem indult el a blokk. Ott valami nagy bibi van....
Akkor sok az anyag nem ég el, ha 'lucskos'.
Légszűrőd milyen?
Hmm, akkor dunno... Nem pörög... power...légszűrő...karbi...szimmeringek...gyújtásidőzítés...gye
rtyapipa-kábel...te én mást nem tudok tényleg

Ott azért még nem tartasz, én sztem bontom, vagy nemtom.
A balos deknit csak úgy lehet levenni, ha KIVESZEM A BLOKKOT
a helyéről, nah itt telt be a pohár. Szimmering egyébként ép jobb
és baloldalon is, szóval nemtom mi a gond.
hello! Érdekelne a gyújtótrafó, de lenne pár kérdésem. Az én gyújtótrafómnak csak egy piros vezetéke van, semmi más, viszont van egy különálló gyújtáselektronika. Eddig egy honda gyújtótrafó volt rajta, és lényegében a gyáriban benne van az elektronika? vagy hogyan van ez?
Hmm, jó lenne. Akkor akár rakhatom is össze?
szia már tekertem rá viszont azt észrevettem a gyertyán hogy nem barna hanem olyan mintha nem égetné el az anyagot mert tiszta lucskos a gyetyám és nem száraz.
Anyagot kap eleget? Mert én a Tuaregemnél vissza vettem az anyagot és 7000-nél nem pörgött tovább ki, aztán ahogy adtam neki mindig feljebb ment a fordulatszám. (terhelés alatt)
szia peti.sajnos nem jött be a tipp.a hézagot 0.4-re állitottam és igy se pörög 9800-nál többet.lassan feladom.én is oda jutok ahova te csak nekem legalább megy a motorom.nemfogom meguszni lacit a "szerelőt"abonyba. eddig sikerült mindig megcsinálni a motoromat.
már csak a henger van meg
heló pinokkió láttam hogy van hengered dugd csapszeged meg gyűrüd megvanmég?

válaszodat előreis köszönöm
Én úgy tudom hogy általában az egyik a rugózó szár, a másik a csillapító szóval nem gond. De javítson ki valaki ha nem így van.