Te is olyan vagy mint én, szereted megadni a motorodnak a maximumot. És amúgy is meg kell adni,vagy legalábbis egy bizonyos alsó határt nem szabad átlépni, mert csak a gond lesz vele a jövőben. Legalábbis szerintem. DE a különbség kettőnk között hogy nekem nincs rá pénzem jelenleg... Nagyon szívesen cserélnék főtengelyt, szimeringeket, furnám/hónoltatnám a hengert stb... De ha nincs miből? Tudom hogy sok időt, bosszúságot spórolnék meg vele a jövőben, de ráérek majd akkor ezzel foglalkozni, és majd akkor pénzt keríteni rá. A másik hogy szerintem adom el, amint működőképes. Nem szeretném már beleölni a pénzt. Foglalkozzon vele a következő gazdája. Ha összeteszem egy ideig nem kell rá költeni. Meg amúgy is... 125 ccm, papírok nélkül. Az meg nem annyira pálya számomra, főleg hogy jogsim is van rá.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném::::
Van egy Minarelli RV4-es blokkal szerelt motorom Malossi 70-es tuninggal ami eddig jó is volt DE! most 7000-8000-között dadog mintha kihagyna a gyújtás durrog és füstöl,viszont míg nem éri el a kritikus fordulat számot tökéletes a gépezet. Ötleteket tanácsokat várok.Előre is köszönöm!
Köszi hogy írtad, sokat segítettél, tényleg!
A gépkönyv szerint ha jól néztem 1.3mm oldalirányú lógása lehet, ami a gyári értékbe még belefér. Úgyhogy ez elég sok
Petya
Ezt a power-témát passzolom, a hézagot én is olyan 0.5-re tenném, és úgy megnézném. De nekem most kb 0.7-es hézaggal indult szépen, és dolgozik a kis Gilera. //AF1 sajnos még nem indult el...//
Ahogy már írták neked. Tehát század pontosságú furatmikrométerrel kellene megmérni.
Illetve ha nicasilos, akkor szoktak olyat, hogy vagy akkorát vesznek bele, mitn amilyen volt, vagy 1 századdal nagyobbat.
Egyébként ha nicasilos is,. lehet érdemes lenne meghónoltatnod a hengert. Ha meg vasperselyes, egyértelműen fúrni kellene...
Tényleg nem azért írom ezt, hogy elkeserítsek bárkit is. De sajnos én a saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy jótakarva cseréltem dugattyút, a 20 e -et futott főtengelyemen (amit én újítattam fel előtte) és talán a bejáratás végéig jutottam vele.
Persze lehet, hogy van olyan hajtókarszett, ami sokkal erősebb, mint a MEC EUR de azt lehet kapni leginkább, és 20 e km-t elmegy egy hozzá való új dugattyúval. És az a 20 e km nem kevés!
ha powernyelv a helyén van de nyitva, akkor alul picit lomhább lesz de fölül ugyanúgy mennie kell. ki kell pörögnie. Próbáld ki kis hézaggal. A 0.8 az sok. 0.6 az norm, de a helyedben ütnék neki egy 0,35-öt és ki fog pörögni.
Ma javítottam egy Gilerát hasonló gonddal a műhelyben. A gyújtás stb. hosszas nézegetése után a hibát végül sikerült kiküszöbölni egy másik gyertyával ill. kissebb hézaggal. Próbáld ki legalább, hátha Neked is megoldja.
azt már néztem :/
No de képzeld mondom leszarom hogy nem nyit a power meg tolni kell el megyek motorozni, mentem egy 130 km es karikát haza értem és jó volt :D:D:D:D
A hengerfurat átmérőjéből le kell vonni az illesztési hézagot 2-3 század.
Tehát 54-es furat esetén 53,97-es dugó kell bele. De csak akkor ha a hengerfurat átmérője pontosan (1-2 század eltérés is számít!) lett megmérve. Furatmikrométerrel érdemes mérni.
Arra tessék figyelni ugyanis, hogy a lánc az ellentétes oldalon fut ---- tehát nem érdemes beletenni, mert nem fogod megoldani a kihajtást.
Te is olyan vagy mint én, szereted megadni a motorodnak a maximumot. És amúgy is meg kell adni,vagy legalábbis egy bizonyos alsó határt nem szabad átlépni, mert csak a gond lesz vele a jövőben. Legalábbis szerintem. DE a különbség kettőnk között hogy nekem nincs rá pénzem jelenleg... Nagyon szívesen cserélnék főtengelyt, szimeringeket, furnám/hónoltatnám a hengert stb... De ha nincs miből? Tudom hogy sok időt, bosszúságot spórolnék meg vele a jövőben, de ráérek majd akkor ezzel foglalkozni, és majd akkor pénzt keríteni rá. A másik hogy szerintem adom el, amint működőképes. Nem szeretném már beleölni a pénzt. Foglalkozzon vele a következő gazdája. Ha összeteszem egy ideig nem kell rá költeni. Meg amúgy is... 125 ccm, papírok nélkül. Az meg nem annyira pálya számomra, főleg hogy jogsim is van rá.
Segítségeteket kérném::::
Van egy Minarelli RV4-es blokkal szerelt motorom Malossi 70-es tuninggal ami eddig jó is volt DE! most 7000-8000-között dadog mintha kihagyna a gyújtás durrog és füstöl,viszont míg nem éri el a kritikus fordulat számot tökéletes a gépezet. Ötleteket tanácsokat várok.Előre is köszönöm!
A gépkönyv szerint ha jól néztem 1.3mm oldalirányú lógása lehet, ami a gyári értékbe még belefér. Úgyhogy ez elég sok
Petya
Meg esetleg érdemes minden csatlakozást jól bekontaksprayzni...
Illetve ha nicasilos, akkor szoktak olyat, hogy vagy akkorát vesznek bele, mitn amilyen volt, vagy 1 századdal nagyobbat.
Egyébként ha nicasilos is,. lehet érdemes lenne meghónoltatnod a hengert. Ha meg vasperselyes, egyértelműen fúrni kellene...
Persze lehet, hogy van olyan hajtókarszett, ami sokkal erősebb, mint a MEC EUR de azt lehet kapni leginkább, és 20 e km-t elmegy egy hozzá való új dugattyúval. És az a 20 e km nem kevés!
Lett egy kis zsém, így megvenném a dugót+gyűrűt... Szeretném elkérni annak az újpesti boltnak a címét és/vagy telefonszámát
No de képzeld mondom leszarom hogy nem nyit a power meg tolni kell el megyek motorozni, mentem egy 130 km es karikát haza értem és jó volt :D:D:D:D
Tehát 54-es furat esetén 53,97-es dugó kell bele. De csak akkor ha a hengerfurat átmérője pontosan (1-2 század eltérés is számít!) lett megmérve. Furatmikrométerrel érdemes mérni.