Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ez így normális.
Neked a power elektronikájánák a dobozából kijövő minden vezeték tovább megy előre? mert nekem 6 vezeték jön a dobozkából,de a csoki másik felén már csak 4 jut előre..Ennek így is kell lennie?
Normál esetben 2500-as fordulat alatt, és 7800 felett nyit.
Ezt úgy oldja meg, hogy mikor ki kell nyitni, tehát esik pl a fordulat, és 2500 alá esik, illetve felpörög, és 7800 fölé pörög, akkor 1 másodpercig 12V-os feszültséget kap, mivel a mágnest behúzni több kraft kell, majd 1 sec után 5 V-ra esik a feszültség. Ezzel pedig tartja, de nem terheli túl a rendszert. Ezt a 21 W-os izzó a gyakorlatban erős, és gyenge fénnyel jelzi. Ha neked folyamatos gyenge fény van, akkor sajnos nem működik rendesen az elektronika. Meg kell nézni, nincs-e valahol kidörzsölődött vezeték, ilyesmi, és ha nincs, akkor érdemes lenne kipróbálni egy másik elektronikával.
Esetleg azt meg lehet próbálni, hogy a generátortól feljövő két sárga vezetéket a fesszabályozón megcseréled. Hülyeségnek hangzik, de nekem egyszer ezzel megoldódott. Sajnos nem is sokáig élt utána az alaplap... Szóval elvileg ez nem kellene megoldja a dolgot (és lehet nekem se ez oldotta meg valójában, csak mondjuk rosszul érintkezett)de megpróbálni meg lehet.
Trakee: Ráakasztottam a lámpát,21 W-os égőt.Ráadom a gyújtást és ég az izzószál,nem világít csak halványan,a gázzal bármit csinálok ez így is marad,fordulattól függetlenül.A mágnest fordulaton behúzza de ki nem engedi..És alapjáraton sincs behúzva.?
Hümm? Van egy ütközője. Az majdnem 40 foknál van. Mikor ráadod a gyújtást, hidegen, akkor kicsit megmozdul. Mikor melegszik meg nyilván felmászik...
meg van a hiba oka! a hömérögomba ami benne van valamiért nem mükszik! de találtam egy másikat ami nem jó bele de azal meg müködik! szal a högombám szart be!
Nekem pont fordítva, ráadom a gyújtást és 35-40 ig megy amutató és megáll, hiába üzemmeleg a gép.
Ráadod a gyújtást, és a mutató szépen lassan felkúszik a hőmérő maximumurá? ÉS ottmarad? A motort be se indítod, és mégis? Mert akkor a műszer ment tönkre. Haver is járt így. Sajnos csak a csere segít.
Na akkor tisztázzuk.
Nyitott helyzet alatt én azt értem, hogy a mágnes felhúzza a nyelvet. Azaz ha égőt kötsz a mágnes helyére, akkor az világít! (alapból halványan, de mikor leesik 2500 alá, akkor 1 másodpercg fényesen, mikor túlfut a 7800-on, 1 másodpercig megint fényesen, és 2500 alatt, és 7800 felett világít)
Zártnak meg azt, amikor a mágnes nem húz be, normál esetben 2500, és 7800 -as fordulat között. Lámpázva ilyenkor az izzó nem világít. Namost ha lekapcsolod a gyújtást, akkor tuti zárt helyzetbe ugrik a nyelv, hacsak nem szorul.
Én fontosnak tartanám kilámpázni, mert jellemzően ha valamennyire működik, azaz van, mikor behúz, nyit-zár, akkor az elektronika jó. De ezt így lehet könnyen ellenőrizni. Általában rossz elektronika semmit nem csinál.
Ha kimérted, és jó, akkor elegendő pucolni. Ha rossz, akkor vélhetően a vezérlőjét cserélni kell.
a hömérönél létezhet az hogy a kábelekel van a gond? meg nekem semmi nincs meg a bekötéséhez szal ugy jártam pár csatlakozoért!
most minden csatlakozo meg van és ugy van be kötva ahogy kell!

szal valaki tudna ebben segiteni?
...tehát Zolko87-től még 1 termosztát. Ennyi a kimerítő valóság
Szia buLLAnT!
Amit cseréltem, vagyis nem én hanem egy haverom: Mitaka sport dugószett(henger még a gyári nicasilos), italmondóbol NSK főtengelycsapágyak, fékbetét valami egyszerű, tűgörgő, önindító generál, gyertya NGK+pipa+pipakábel, akksi még garanciás asszem, Ja meg Zolko87. Most mentem vele olyan 150km-t bejáratósan 4-5000 pörgetve max és megnéztem 2x hogy nyit-e a power. Nagyon sos lenne, úgyh nem azt mondom hogy bármi áron odaadom, de ha érdekel megegyezünk. Ha küldesz egy mail címet és megmondod mit akarsz látni, lefotózom és küddddöm is...
Bocs, rosszul értelmeztem az írásod, de szerintem biztos szorul valami. Amikor összeraktad akkor a nyelv könnyen bement a helyére?
Az elején azt irod hogy alapjáraton nincs nyitva, a végén meg hogy nyitva van.
Lehet hogy szorul a nyelv a házában.
trakee: Ha beindítom a szelep nincs nyitva,elkezdem pörgetni 5000-nél kinyit,és onnantól 10ezerig nyitva van,aztán elengedem a gázt a fordulat leesik 2000-re(ez az alapjárat) a szelep mindvégig nyitva marad.Alapjáraton nyitva van,ekkor egy pillanatra megszakítom a gyújtást(a slusszkulccsal) ekkor rögtön bezár.
2500 alatt, és 7800 felett zárva kell lennie. Szóüval ha alapjáraton szitva van, akkor jó. De köss az elektromágnes helyére egy 21 W-os lámpát, és nézd meg mikor hogy világít. De mondom, pörgesd fel, alapjáraton nyilva kell lennie
Aprilia 125/Cagiva Mito

vagy amire felteszed:)

felső munkahenger+kar 3ezer ft
alsó munkahenger 4 dugattyús, fékpofákkal 4ezer ft
Sziasztok!

Sikerült megszereznem a Power szelepet,de lenne egy olyan problémám,hogy a power megy rendesen behúz,aztán úgy is marad.De ez nem mechanikai probléma miatt van(szoruló bowden ilyenek nincsenek),mert ha járó motornál egy pillanatra megszakítom a gyújtást akkor rögtön visszaáll és bezár.Namost a helyzet az hogy én nézegettem az elektronikát,és a szabályzóból kettővel több madzag jön ki mint ami előre felé megy.A csatlakozónál a szürke és a piros madzag véget ér és nem megy előre.Ilyenkor mit tegyek? Mi az a két vezeték? Hova kéne bekötve lenniük? Köszönöm a válaszokat.Üdv:F!ncy
Üdv! Ez az első fék mire való és mennyi az ára?
Hali TüzesKezű ! Érdekelne a Sport Pro-d légyszi írd meg pontosan miket cseréltél benne és hogy mire , milyenre stb, mit tud hogyan hajtottad stb. mert érdekelne a kicsi Szoszi Széles Utat
jó persze,
figy mailen a többit.

orozoli2002@yahoo.com

de mint már mondtam sokszor ezt adatlapomon is megtaláljátok!
125-be kellene kompletten lengésscsillapitoval.ha jo a csillapito.
heló zoli!
laci vok az idom üléssel meg a szürke plexi kellene 4ezerbe. ha adod?! ha adod küld ide postát állom
a címem:
Bócsai László
Orgovány Sallai Utca 34
6077
meg van nekem eg nagy högombára hasonlitó csavar! csak két saru van rajta! az mi lehet?
ugy a mutató élböl pirosba megy! aztán ha le veszem visza megy ugyan oda! de holnap majd még kisérletezek vele!