Sziasztok! Munkatársam nem régibe vett egy 94es ki adású Futurát, és meg kért hogy kérdezzek már utána egy két dolognak! A kérdések a következőek lennének! Erre a motorra jellemző az hogy meg hal az olaj szivattyú? ami adagolja az olajat a benzinhez mert parázik attól hogy meg adja magát és akkor be sül a blokk, és ki akarja iktatni mert nem bízik benne és ezt szeretném tőletek kérdezni hogy ennek mekkora a valószínűsége? De amúgy ha már írtok vissza akkor egy-két hasznos dolgot még dobhattok hogy mire érdemes oda figyelni ennél a motornál! Előre is Köszönöm/Köszönjük
Természetesen vennék én 2T -t is csak attól félek , hogy állandóan szerelnem kell! De csak egy alternatíva a cbr........inkább 2t-t szeretnék csak vannak félelmeim
A kis CBR egy szenzációs kismotor! Az simán elmegy csutkagázon a bárhova! Azaz még a 110-120 is tartható vele. Sík, szélcsendes úton többet is képes lehet kipréselni magából. De a 100-110 gond nélkül jó neki.
Az endurok, supermotók viszont jellemzően nem érik el a 100-at se. (125-ösbe) ellenben ennek is megvan a maga varázsa, csak sajnos magyar főúton 70-80-al menni, ha jó forgalom van, nem túl nagy élmény. Egyébként kis forgalmú utakon tök jó! A Pannóniám se megy jobban, és hatalmas élvezet!
Hát ha tudnék akkor csak használtan....de én ugy tudom a cbr-ek is tudják a 100-110 es utazó sebességet...vagy rosszul tudom? Elsősorban városban használnám a motort, majd lehet becsúszik egy egy kis túra is..
Ha be tudsz nevezni egy CBR-re, akár használt, akár új, válaszd azt! Teljesen midnegy, hogy kicsit pici! Hidd el, nagyon meg fogod szeretni! Nem leszel vele a leggyorsabb, kicsit furán is mutathatsz rajta, de mikor rányomsz az önindítóra, tuti indul, nagyon keveset eszik, és azt a sebességet, amit bír, azt mindíg bírja! Mindegy neki, hogy hőség van, vagy hideg, megy! Ráadásul ezt tudja még 50-60 e km után is! Szerintem nagyon jó kismotor! Természetesen egy NSR, RS, Af1, Mito sokkal jobban megy, és nagyobb, "dögösebb" de a kis CBR nagyon jó, és bizonyított! Nem tudom, hogy a YZF 125 R lesz-e ilyen tartós...
Hát gondolkozok én is valami cbr-en vagy ilyesmin, csak én hülyén néznék ki rajta.... Mert a kis CiBeR nem egy nagytestű motor.....akkor ott van még az r125 , de az meg nagyon drága...... Hát majd lesz valami, majd adja magát a dolog
Négyüteműt nagyon tudom javasolni! Igaz, a végsebességük 90-130 közötti, attól függ milyen típus, de rendkívül tartósak. PL egy CBR 125 R a világból kimegy, alig eszik, alig kell bele olaj. De ugyan ez igaz az endurokra is. Apának van egy Hyosung XRX 125 -öse, az erdőbe jár vele. Az is remek kis motor, keveset eszik, önindító + berúgókar, nyomatékos, igaz, végsebessége, alacsony, nem éri el a 100-at. DE 80-al szerintem a világból kimegy. És időnként le kell cserélni azt a picit több, mint 1 l olajat, ami van benn, és pá! Rá se kell nézni!
KERESEK europa vagy más hasidomot
de csak HASidomot (esetleg ha van eurpoa hűtőidomot is megveszem)
kérem akinek van és nem kell neki vagy eladásra szánja megvenném vagy akor cserélném is. adok helyette sintesi oldal meg fejidomot meg van egy futura fejidom(sitesire akaítva)
Amúgy amit írtál. Pucold ki a porlasztót, nézd meg a gyertyát, gyertyakábelt, generátortól jövő kábeleket, nincs-e kidörzsölődve. A gyújtókábel meg nem húz-e át. Esetleg lehet víz a gyertyánál, és nem vízmentes pipa. Érdemes megpucolni a kipuffszelepét is, bár nem tudom az NSR-é hogy szedhető ki.
Egy új gyertya, és a gyertyakép ellenőrzése se árt. Természetesen "lelőtt" motorral illik nézni a gyertyaképet.
Jobb ötletem így nincs.
Sziasztok!
Igaz nem ide illik de szeretnék egy kis segítséget kérni. Műszaki problémával kapcsolatban eddig csak az Apriliás fórumokon kaptam használható segítséget. Van egy Honda NSR125-öm.
Olyan problémám lenne,hogy hírtelen gyosításkor kihagyogat de csak nagyobb sebességi fokozatoknál. 1-esben kettesben simán lepörög iszonyatosan húz. 3-ban már 4-5000 körül rángat és ki- kihagy szinte ugrál. De ha lassan finoman gyorsítok ki akkor lepörög rendesen. Vagy ha behúzom a kuplungot és megtúráztatom akkor is lepörög.
Mi okozhat ilyet? Dugulás, gyertya vagy mit nézzek meg?
Hello! Ha érdekel az én rendszámos,műszakis AF1-em,akkor megbeszélhetjük! Sport Pro egyébként. A láncban,fogaskerekekben és csapágyakban nincs 30km :)
Most hónap végén megyek,és lerakom a nagy A-s jogsit (majdnenem 50ezer forint :S )A két oldalidom piros,a többi kék.. De egy festéssel akármi lehet belőle (én is akartam festeni).
Az endurok, supermotók viszont jellemzően nem érik el a 100-at se. (125-ösbe) ellenben ennek is megvan a maga varázsa, csak sajnos magyar főúton 70-80-al menni, ha jó forgalom van, nem túl nagy élmény. Egyébként kis forgalmú utakon tök jó! A Pannóniám se megy jobban, és hatalmas élvezet!
ötödikbe amennyivel megyek annyi ezer
40nél 4ezer
70nél 7ezer
100nál 10ezer
gyári kipu rendszer, 80as DR henger szett
100at úgy viszi mint a Simson a 45-50et
90-100al utazóval elvan
ez nem a végsebessége!
és eladó is a kis gép
0670-568-14-43
de csak HASidomot (esetleg ha van eurpoa hűtőidomot is megveszem)
kérem akinek van és nem kell neki vagy eladásra szánja megvenném vagy akor cserélném is. adok helyette sintesi oldal meg fejidomot meg van egy futura fejidom(sitesire akaítva)
Amúgy amit írtál. Pucold ki a porlasztót, nézd meg a gyertyát, gyertyakábelt, generátortól jövő kábeleket, nincs-e kidörzsölődve. A gyújtókábel meg nem húz-e át. Esetleg lehet víz a gyertyánál, és nem vízmentes pipa. Érdemes megpucolni a kipuffszelepét is, bár nem tudom az NSR-é hogy szedhető ki.
Egy új gyertya, és a gyertyakép ellenőrzése se árt. Természetesen "lelőtt" motorral illik nézni a gyertyaképet.
Jobb ötletem így nincs.
Igaz nem ide illik de szeretnék egy kis segítséget kérni. Műszaki problémával kapcsolatban eddig csak az Apriliás fórumokon kaptam használható segítséget. Van egy Honda NSR125-öm.
Olyan problémám lenne,hogy hírtelen gyosításkor kihagyogat de csak nagyobb sebességi fokozatoknál. 1-esben kettesben simán lepörög iszonyatosan húz. 3-ban már 4-5000 körül rángat és ki- kihagy szinte ugrál. De ha lassan finoman gyorsítok ki akkor lepörög rendesen. Vagy ha behúzom a kuplungot és megtúráztatom akkor is lepörög.
Mi okozhat ilyet? Dugulás, gyertya vagy mit nézzek meg?
Most hónap végén megyek,és lerakom a nagy A-s jogsit (majdnenem 50ezer forint :S )A két oldalidom piros,a többi kék.. De egy festéssel akármi lehet belőle (én is akartam festeni).