Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!Eladó még a moci?ha igen vegyél már fel MSN-re MSN-címem:zolihs02@hotmail.com KÖSZI!
nem valószínű hogyjó az am4-be az am6-os váltó..
át lehet pakolni maximum blokkfélcserével együtt de még akkor is van probléma ha az am6-os blokkod lenne összerakva mert a felfogatás nem egyezne meg mert az am 6 szélesebb mint az am4,am5....
ki kellene tolni a blokkot jobb oldalra 2,5cm új felfogatások stb..
hali lenne egy kérdésem.
nekem egy am 4-es blokkom van és szereztem egy hiányos am6-ost és úgy gondoltam hogy átpakolom a váltórészt csak nem akarom szétszedni amíg nem tudom biztosra hogy át lehet tenni.

szerintetek van benne hely? a 6-os váltónak?
O lcsón eladók érd:keki@euromail.hu
Emzolit érdemes keresni ilyesmi ügyben, ő készítetett fúvókákat dellortóhoz. Bár azt olvastam tönkrement a számítógépe, így nem tudom mikor jár erre újra..
hali. Af1 125-höz 34-es dellorto karbi (Vshb 34?) Valakinek alapjárati fúvóka van?
nm. Ha valamit nem értesz, vegyél fel msn-re, ott könnyebben elmagyarázom.
Ha van a közelben légkulcs akkor azzal csináld. Ki sem kell támasztani. Olyan 320Nm és felfelé érdemes nekifogni, minimum 9-10mm-es tömlővel és 8bar -on. Hidegvágó könnyen okoz sérülést, nem a legjobb módszer, csak szükségesetben, ha nincs más.
Köszönöm a válaszod!
Szia!
Pontosan már nem emlékszem hogy volt, de elég egyértelműen adja magát a csokik miatt. Ahol meg szín van, ott színt színhez kötsz. Van asszem egy piros-fehér csíkos, ha jól emlékszem, no azt meg úgy kell bekötni, hogy amikor kulcsot elfordítod, akkor ne legyen összeköttetése a testtel, amikor viszont a kulcs "0" állásban van, akkor letesteljen. (leállítókábel). Többi szerintem adja magát.
Üdv! Nekem is ez a gyújtás alaplapom van. Megrendeltem a cdi-t és a trafót hozzá, de bekötési rajzot nem tudtak adni. Ebben szeretném a segítségedet kérni! Előre is köszönöm!
Hali, én nem rég szedtem le, megszenvedtem vele. Normál menetes azzal nincs baj, de alul egy lemez rá van hajtva. Ezt kihajtod, valahogy betámasztod a kosarat és csavarod (nehogy a kis kiálló pöckök segítségével támaszd mert könnyen törik /tapasztalat/) ha nem lazul akkor a hidegvágós módszer mindenre jó csak akkor az anya cserés lesz...
Jobbos menet van rajta egy körmös alátét van az anya alatt ami rá van hajtva az anyára igy van biztositva az anya.hajtsd le az alátétet és ugy probáld levenni.
Helló! tudna nekem valaki segiteni? 7800-ig mig kinyit a power elég jól gyorsul.ha kinyit a power megindul de 8500-nál megtorpan és elkezd durrogni.150 km-en kizabált egy tank benzint.egyébként dellorto 28-as karbi van rajta.nem tudom mi lehet vele?lehet-e hogy sokat kap és azért csinálja?
Hello! af1ről (rotax 123) kuplungot hogy lehet levenni? jobbos vagy balos menet mert nem akar lejönni...
Köszi
Nincs mit.
hali. aha megköszönöm.. ide küldd: tothjozsi91@freemail.hu
ahha,értelek
Köszönöm szépen! Epp ezekre voltam/voltunk kiváncsiak. Sokat segítettél! Köszi!
semmi,csak sose volt nekik a cigányoknak, ma meg mentek a fő utcán 100 felett, papucsban,2en, rendszám nélkül, sisak nélkül, de semmi különöset nem láttam
csak hallottam hogy ordítanak rájuk az utcán beszélgető nénik, és nem tudtam tovább hallgatni ahogy le-föl kenik a motort így kinéztem és keresni akartam egy kis fáradt olajat az útra...
tán felkínáltak v mi?
mesélj már vmit
helló! FIGYELEM !

valakinek nem hiányzik egy fekete-rózsaszín Af1 ? 125ös?
lopott, ilyesmi,.. nem tudtok róla ?
Az Apriliát sokat kell piszkálni. Meg fog enni is. Cserébe viszont
megy rendesen, ha jól be van lőve. Figyelj a csavarokra, magas fordulaton, minden legyen meghúzva, ahova lehet - és nem sül meg - tehetsz önzáró anyát. Olajpumpában csatlakoznék az előttem szólóhoz, amíg jó, hadd szóljon. De ha bizonytalanok vagytok benne, kicsi keverék a tankba, indítsátok el, lehúzzátok az olajzócsövet (CSAK amikor TUTI hogy keverékkel megy, és nem kell neki már az az olaj!), aztán kicsit befogjátok a végét, pár mp után elengeditek, mindezt üresben közepes fordulaton. Aztán figyelitek. Ha átlátszó a cső, és nem csinál buborékokat, ütemesen halad az olaj a csőben, akkor elvileg oké a cuccos. Mehet vissza a cső, pár percet menjen, légtelenedjen. Tankból keverék ki, tiszta benzin vissza, GO BABY! ...... Továbbá: ha - majd - tuningolni akarjátok, készüljetek hogy bizonytalan üzeművé fog válni. Nem érdemes, szerintem. És végül: a jó csapágyakat meghálálja. DPR
Szia! Nekem van! Csináljak róla képet?
egyrészt...ha 125ös akkor abból nincs 94es tudtommal de 50esböl talán van...
Az olajszivattyú ha működik akkor hadd maradjon úgy...a gázbovden kettéágazásától az egyik ág a karbi tetejébe a másik az olajpumpába...bovden jó legyen és biztosan csatlakozzon!