Te el ne keseredj! Csak alaposan nézd meg mit veszel! Szeritnem nem lehetetlen találni olyami árkategóriába, amit néztél, bár valószínűleg valamiféle kompromisszumot kell kötni.
Amit én nagyon javsalok az az, hogy mindenképpen hiánytalan, és kókánymentes motort próbálj találni. Egy motort felújítani még mindíg egyszerűbb, mint beszerezni a hiányzó alkatrészeket, és kijavítani a kókányolásokat. Sokszor nem is lehet.
És sajnos igaz az, hogy ma egy drágább lehet, hogy hosszútávon olcsóbb. Ellenben lehet alkudni. Az az igazság, hogy nem igazán van vevő ezekre az öreg motorokra. Így egyre lejjebb engedik a tulajok az árakat.
Kissoliver: Szerintem megérné egy műszakival rendelkező jobb állapotban lévő af1et nézni...most adogattak itt egy párat...200környékén lehet őket elhozni, és rendezett paapírosak, műszakisak...stb.
Lehet ugyanott lennél egy ilyen 100körüli motorral csak baszna az ideg hogy ez szar az szar aztán megcsinálnád és ottvagy 200 fölött...
de ettől függetlenül lehet h kurva jó vétel lenne:)
Ha van kedved megnézni az af1-et, akkor szívesen segítek benne, mert nincs messze a lakhelyemtől...ha elviszel megnézhetjük.
A nem kipörgésnek pedig ott helyben megtudjuk állapítani az okát hogy költséges-e avagy nem...
200 a kikiáltás aztán ha valaki mond valami értelmeset
amúgy 80as henger van rajta meg elöl nagy lánckeró 10ezernél 100at megy(én nem is forgatom tovább)
AM5-ös blokkal(mert igazi extrema)
minden működik rajta(önindító, idexek stb)
Jó a tömítéskészlet! Max arra figyelj, ha valami berúgós blokk van a pegasoba, akkor gond lehet! (ebből is volt kétféle, egyik egytengelyű a váltóval, ott elvileg ugyan az a tömítés, a másik nem, ott gond lehet)
Amúgy más a váltóáttételezés elvileg. Gyárilag aszem nincs berúgó a Pegason se.
Hja, és a faridom átfényezett, az odlaidomokat meg nem látom!
Amúgy nem az a gond, ha fényezték! Hanem egy szép gyári fény megkímét motort feltételez... De egy fényezett is lehet megkímélt.
Ellenben tele van a használtautó bénáűn átmázolt rusnyaságokkal, és ha nem adott a külsőre, valószínűleg a belsőre se sokat. (persze itt is van kivétel)
Én a másikra is azt mondtam, meg kell nézni! De nagyon alaposan, mert gyanúsan olcsó, ettől függetlenül lehet jó! Az az NSR amúgy nekem abból tetszett, hogy nem volt átmázolva, szóval talán kókányolásmentes.
Ez az Aprilia. Háát... Érdekes. 100 e Ft, és új henger? Iszen egy bontott 40 e dugattyúval.... De legyen műszakilag OK.
Ellenben ha nincs a srác nevén, akkor nem iratták át. Nyilván nincs műszakija, biztosítása. Zűrös, és ezeket rendezni kell, különben nem lehet átiratni! Legkisebb a szívás akkor, ha van adásvételi a forgalmiban szereplő tulajjal (mármint te, és a tulaj között) és az friss. Akkor "csak" neki kell rendezni a biztosítóval a díjhátralékot, ha van. Ha csak úgy van adásvételi, hogy forgalmis tulaj - köztes tulaj - te, akkor dupla átírás! Ennek pontos részleteiről az okmányirodát kell megkérdezni!
Hja, és "nem forog ki" meg "csak állítani kell az állórészen" persze... Annyit nem lehet, hogy ekkora gond legyen! Lehet filléres gondja, de az is, hogy nagyon beteg. Én inkább az NSR-t nézném meg!
erről mi a véleményed? Azt mondta a gazdája, meg van minden papírja (törzskönyv,forgalmi,rendszám...) csak nem az ö nevén van hanem egy Jászberényi ember nevén! Azt mondja motorikusan is oké, bár a gyújtáson állítani kell. Oldal idomok is megvannak hozzá. Gyári festésű....Mit mondasz rá?
sziasztok.
most leheltem életet a motoromba,mert befolyt a hűtőviz a motorba.de viszont valszinű hogy szükségem lenne egy hátsó főfék munkahengerre,de csak a hengerre.ha valakinek esetleg lenne egy jó állapotú s.o.s. egy ár megjelölésével jelezze már nekem.előre is köszi.
Bocsi!
Nem vagyok tisztában a postai árakkal! És ha előre utalom a pénzt? Akkor levélként el tudod nekem küldeni?
És akkor nem lenne csak vagy 300Ft a posta?
Amit én nagyon javsalok az az, hogy mindenképpen hiánytalan, és kókánymentes motort próbálj találni. Egy motort felújítani még mindíg egyszerűbb, mint beszerezni a hiányzó alkatrészeket, és kijavítani a kókányolásokat. Sokszor nem is lehet.
És sajnos igaz az, hogy ma egy drágább lehet, hogy hosszútávon olcsóbb. Ellenben lehet alkudni. Az az igazság, hogy nem igazán van vevő ezekre az öreg motorokra. Így egyre lejjebb engedik a tulajok az árakat.
És nemtudja valaki hogy hogyan kell beállítani a powert?
Eladó AF-1 europa
Kissoliver: Szerintem megérné egy műszakival rendelkező jobb állapotban lévő af1et nézni...most adogattak itt egy párat...200környékén lehet őket elhozni, és rendezett paapírosak, műszakisak...stb.
Lehet ugyanott lennél egy ilyen 100körüli motorral csak baszna az ideg hogy ez szar az szar aztán megcsinálnád és ottvagy 200 fölött...
de ettől függetlenül lehet h kurva jó vétel lenne:)
Ha van kedved megnézni az af1-et, akkor szívesen segítek benne, mert nincs messze a lakhelyemtől...ha elviszel megnézhetjük.
A nem kipörgésnek pedig ott helyben megtudjuk állapítani az okát hogy költséges-e avagy nem...
amúgy 80as henger van rajta meg elöl nagy lánckeró 10ezernél 100at megy(én nem is forgatom tovább)
AM5-ös blokkal(mert igazi extrema)
minden működik rajta(önindító, idexek stb)
Amúgy más a váltóáttételezés elvileg. Gyárilag aszem nincs berúgó a Pegason se.
Amúgy nem az a gond, ha fényezték! Hanem egy szép gyári fény megkímét motort feltételez... De egy fényezett is lehet megkímélt.
Ellenben tele van a használtautó bénáűn átmázolt rusnyaságokkal, és ha nem adott a külsőre, valószínűleg a belsőre se sokat. (persze itt is van kivétel)
Ez az Aprilia. Háát... Érdekes. 100 e Ft, és új henger? Iszen egy bontott 40 e dugattyúval.... De legyen műszakilag OK.
Ellenben ha nincs a srác nevén, akkor nem iratták át. Nyilván nincs műszakija, biztosítása. Zűrös, és ezeket rendezni kell, különben nem lehet átiratni! Legkisebb a szívás akkor, ha van adásvételi a forgalmiban szereplő tulajjal (mármint te, és a tulaj között) és az friss. Akkor "csak" neki kell rendezni a biztosítóval a díjhátralékot, ha van. Ha csak úgy van adásvételi, hogy forgalmis tulaj - köztes tulaj - te, akkor dupla átírás! Ennek pontos részleteiről az okmányirodát kell megkérdezni!
Hja, és "nem forog ki" meg "csak állítani kell az állórészen" persze... Annyit nem lehet, hogy ekkora gond legyen! Lehet filléres gondja, de az is, hogy nagyon beteg. Én inkább az NSR-t nézném meg!
erről mi a véleményed? Azt mondta a gazdája, meg van minden papírja (törzskönyv,forgalmi,rendszám...) csak nem az ö nevén van hanem egy Jászberényi ember nevén! Azt mondja motorikusan is oké, bár a gyújtáson állítani kell. Oldal idomok is megvannak hozzá. Gyári festésű....Mit mondasz rá?
nagyon szép, nagyon jó....
most leheltem életet a motoromba,mert befolyt a hűtőviz a motorba.de viszont valszinű hogy szükségem lenne egy hátsó főfék munkahengerre,de csak a hengerre.ha valakinek esetleg lenne egy jó állapotú s.o.s. egy ár megjelölésével jelezze már nekem.előre is köszi.
orozoli2002@yahoo.com
ne OFFoljuk szét a forumot
Nem vagyok tisztában a postai árakkal! És ha előre utalom a pénzt? Akkor levélként el tudod nekem küldeni?
És akkor nem lenne csak vagy 300Ft a posta?
Benne van mind a két oldalon ez a szuszogó? Érdekelne egyébként, 2000-ért utánvéttel el tudod küldeni?