Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aprilia af1 125 cuccok eladóak! Csere is érdekel műszaki cikkre pl telefon, mp4 stb, vagy bármi értelmes dologra.

Papíros váz 20eFt 3hónap műszakival még
Komplett lengővilla féktárcsával, munkahengerrel 8eFt
Hátsó felni 4eFt stb stb

Érdeklődni itt-- speedfan@citromail.hu
06209653518
Eladó APRILIA RS 125 ! !

link

tyt001@freemail.hu
Képet teszel fel róla?
De amúgy nagyon sokallom azt a 9 e Ft/pár -t.... Fele ennyiért tudok venni ÚJAT! De a kép sokat segítene a döntésben, mert így látatlanban nem szeretnék véleményt mondani...
Hát pontosan nem tudom! zz4 nek most van egy Gilera mx1-e élőbe nagyon jól néz ki a motor és megy is! Csak nekem valami sportos kéné... sp01,sp02 ilyesmik! Csak félek azokban lévő blokk nem annyira megbízható és szervízigényes és persze az alkatrészellátás se utolsó szempont! Ezért nekem nem baj ha pl nem megy úgy mint egy rs vagy mito csak ne kelljen állandóan szerelni, meg azért olyan sok zsetonom nekem sincsen per/pill Ezért gondolkoztam a régi nsr en, mert ahogy hallom a blokkja az megbízhato(persze ha ugy szervizelik) és az ára se horror itt a kinézettel van a probléma....
pl: itt van egy :
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_nsr-2826375

mi a véleményed? Az átírás ilyen motoroknál mennyi? műszaki vizsga? mennyibe kerülnek ezek?
nem semmi egy korcs gép szerintem:)
RS 125 külső - Cagiva Mito belső
bocsi szólni akartam, csak nemtaláltam elérhetőséged, ma azaz Hétfőn tudom feladni, mert múlthét az kavarodás volt, elnézésed kérem.

üdv:Zoli
Megkerestem a képet. Multkor nem tűnt fel, bocs.
Szerintem nem kell foglalkozni vele. Megnézném hova megy, szerintem az úszóházba, akkor le se dugóznám. Ha a szívótoroka, akkor igen.
Talán nem erre a motorra szánták gyárilag, és valami vákum, vagy egyéb cső. Nincs jelentősége!

Olyan forgatható bigyóm nincs. Kérdezd meg ZZ4 -et, vagy valakit, aki bontogat ilyet, hátha egy romos karbiból ad neked.
Szia!
Kérdezném megkaptad-e a pézt (3db kip.rögz.rugó)?
Illetve mikor tudod feladni,mert S.O.S lenne. Köszi .

Üdv.
És tt vana kép amit már felraktam egy oldallal ezelőtt, pontosan ugy néz ki a kaerburátorom. És ennek a réz csőcsonknak a csatornája belecsatlakozik abba a csatornába, ahova a levegőcsavart tekergeted be ki. Még azt szeretném kérdezni, hogy nincs-e véletlenül neked plusszban egy olyan szellőződ, amit lehet tekergetni, ami a suberház oldalában van, mert nekem az egyik el van törve.
Helló!

Hát éppen ez az, hogy nekem is bal oldalon van a külön olajzásnak a csonkja, ami be is van kötve, és tökéletesen működik is, de a jobb oldalon van a keverékállitó és az alapjárat állitó csavar + ez a réz csőcsonk ami nemtudom mire való.
Szia igen ha érdekel ide írj keki@euromail.hu
szia keki.megvan még a hátsó kereked.
Bocs, csak most vettem észre.
Kép nincs róla? Mert igazából az, hogy PHBH 28 RD az olyan sokat nem jelent... Mert többhelyütt csatlakoznak rá a vezetékek, nem csak egyféle kivitelt gyártottak.
Amúgy szerintem olajcső lehet, így első hallásra.
Ugye van rajta két csonk a tolattyúház oldalán, ezeket lehet forgatni is, ezek a szellőzők, van az úszóházon alul egy, az a túlfolyó, meg van egy réz, az a különolajozó. Ha nincs bekötve különolajozás, akkor persze le kell dugózni! (azért írom így, mert nekem is PHBH 28 RD a gyári, de nekem bal oldalon van az olajcső, ugyanakkor a keverékállító, és az alapjáratállító jobb oldalon, és jobb oldalon nincs más csonk. De gondolom neked meg bal oldalon nincs csonk)
A Gilera se rossz, de 16ˇ-os gumit nehezebb hozzá szerezni, mint a többihez 17"-est. Mondjuk az NSR-re is igaz, hogy a réginek hátul 18"-os kereke kicsit macerásabb. Van, csak nem minden gumifajtából, ha meg használtat keresel, az elég lehetetlen.
Gilerába amúgy mi? MX-1? MX-R? Crono? Sp-1? SP-2?
hali.nincs valalinek elado hátso kereke mert az enyém keresztbe repedt,ilyet még nem lláttam.
szia.
én most vettem egy kit-et a komplett motor-hoz mivel külön a henger-hez nincs,de pont a vizzáró tömités nincs benne.nem tudnál nekem egy méretet mondani,meg hogy milyen anyagú.(gondolom valami hőálló szilikon)összeraktam de anélkül bemegy a viz a motortérbe.sürgős lenne.előre is köszönöm.zsolti.
Köszönöm, de a vaterán találtam egy komplett kuplungot 10-ért. nem olcsó, de egész épek a lamellák.
hali nekem van kuplung kosaram ha érdekel.
1500ft
lehet van 1-2 lamella is
meg egy két apróság nyomórugok, kinyomólap azokkal együtt 3ezer ft
Szia!

Már megoldódott a probléma, karbi full tisztítása megoldotta...utána összetettük és kis hangolás és tökéletes volt! Azóta (tegnap) eladtam a vasat! Nem volt rossz gép de váltok nagyobbra! Azért köszi a tanácsokat!
Ép a menet végig:)ha érdekel írj ide keki@euromail.hu és megbeszéljük a részleteket.
Bocs,hogy most válaszolok, de ritkán vagyok fenn a fórumon! Nekem hasonló gondom volt. Mielött megvettük a gépet, az előző tulaj rakott fel egy 70-es hengert, de a karbit hagyta a régit. Nekem megoldódott egy főfuvóka cserével. (80-ast egy 105-ösre) A magas alapjárat meg attól lehet, hogy nem megy le teljesen a tolattyú. Ez lehet attól, hogy rövid a bovden, vagy nincs a helyén. Nézd végig! Ha leveszed a karbi, és belenézel, a tolattyúnak a ferde részének fel kell ütközni az alapjárat állító csavarján, amikor visszaengeded a gázt. De azért pucolj ki minden furatot, meg fúvókát is!
képek magukért beszélnek:)
nemvolt kevés munka.. 2 hét:) eredménye:)
és rengeteg lóvé:)
szia!
többet a házhoz 2000 évj öregebb motor nemfog jönni mert nagyon sok munka van vele míg ilyen állapotra lehet varázsolni:)
gyere már fel msn -re légyszíves
Értem! Akkor nagy valószínűleg nsr lesz,de még körül nézek úgy hallatom, hogy még a gilerák is jók... Te véleményed mik róluk?