Szerintem sok kínlódást megspórolsz azzal ha veszel egy használtat... Zz4-nek lehet hogy van, kérdezd meg tőle!
Ha más baja van, nem az állórész, gondolom akkor se szeretnéd így hagyni... Azzal meg hogy nekiállsz ezzel azzal ragasztózni, vagy valakihez elvinni hogy csinálja meg, akár az ország másik felében, kb ott vagy árban a postaköltségek, benzinpénz, idő, szerelési díj, és/vagy ragasztó által mintha vennél egy használtat... SZERINTEM! De a döntés úgyis a Tied, és legrosszabb esetben is tanulsz belőle!
Doboz nekem fekete, nem állítható, és annak végeredményben jó adatai vannak.
Az alaplapnál az a gond, hogy ahol kellene hogy legyen ellenállás, ott nincs is kontaktus, így eleve nem mérhető semmiféle ellenállás. (tehát szerintem szálszakadásos), és ezt abból is gondolom, hogy ha ránézek, televan szakadt szálakkal..., legalább 100 szakadás így ránézésre, és lógnak mindenfelé a drótvégek...
Félek hogy tömítőpaszta nem sokat tenne hozzá
Szép.. Biztos valaki oda betámasztott valamit, hogy levegye a központi anyát...
Amúgy: Van ilyen olvadószálas műanyag ragasztó, tömítsd le vele. Az, hogy nem a szervízkönyvnek megfelelő ellenállásokat mérsz, még nem jelent túl sokat. Nekem halt meg az alaplap, kimérve abból lehetett tudni, hogy ahol elvileg végtelen nagy ellenállás lett volna (tehát nincs kontaktus) ott volt kb 0 ellenállás.
Szóval tömítsd le, és próbáld ki. Hja, lehet az elektornika (kis kék doboz) a ludas...
A tűt felesleges cserélni. Ha kapsz, vagy méregdrága, vagy utángyártott, mindkettővel rosszul jársz. A tű alapból nem kopik! (vagyis minimálisat) És normális, hogy beleesik a tűsfúvókába!
Amúgy az, hogy 6 l-el 55 km már 10,9 l-es fogyasztást jelent, igaz, nem tudni, mennyi volt a tankba. És nem tudni, az a 6 l valóban 6l volt-e. Nem bántani, vagy kötöszködni akarok, de a 10,9 se 12 már, és ha az a 6 l se egészen 6 volt, meg terepen szórakoztatok, lehet nem is olyan vészes aza fogyasztás. Hja, és hogy tudd miért feszegetem: Sokszor volt már itt hasonló fogyasztással lelkes motoros, és mindről kiderült, hogy túloz + rosszul számol + rosszul mér. És a végén kisült, hogy nem is fogyaszt durvána motorja.
Valóban. Akkor viszont kb. ez az egyetlen jó értékem, mert a két töltő között még oké, aztán jön a gáz:
a tied
PIROS és ZÖLD
illetve
PIROS és FEKETE
között is mérhetőt ír, nekem ott nincs is összeköttetés...
Rengeteg szakadt szálam van, az alaplap mellett televolt rézszáldarabokkal...
Mondjuk amit én néztem adat, az a nem skáláshoz való. Nekem olyanom van, amin kívülről nem lehet gyújtásidőzítést állítani (without variable igniton timing), és amihez néztem, az meg "with variable igniton timing".
Hát nem... Egy Rotax123 service manual-ból néztem ki ezeket az értékeket, ott 170-et írt rá, és nekem 22 körül van, de nem tudom.
Lehet hogy amit én néztem ott rosszul írja, passz.
Attól tartok a képen látható állapot lehetséges oka a gyújtás hiányának...
cikis mert van egy kb komplett blokkom, de állórészem pont nincs
Szia!
Köszi!
Megpróbáltam, de semmi. Aztán rá is mértem, tökéletesen működik.
Időközben sikerült találnom egy ellenállás-értéktáblát,
a gyújtótrafó tökéletesen hozza az értékeket.
Az állórész már problémásabb.
Ráméregettem, bár a kék és a fekete között nem tudtam kiolvasni
hogy mennyit kellene mérni, de valszeg az is jó (0,2-0,3 Ohm).
A gondot a ZÖLD-FEKETE párosítás okozza. A tábla szerint
170 Ohm (+/- 1%) . Nah nekem itt komoly 22 Ohm mérhető...
Szerintetek?
Viszont van egy olyan gond, hogy anyának a számláján csak 800 Ft van jelenleg, a többit levette múlthéten. Olyat tudunk-e csinálni, hogy átutalja azt a 800 Ft-ot a számládra (úgyis ugyanaz a bank), és én pedig szerdán, amikor hazaértem Debrecenből, átutalom a maradék 200 Ft-ot, így kiegészítve az ezrest...?
Elvileg megjelenik még ma a számládon mindkét összeg (2500+800), úgyhogy maholnap fel is tudod adni postán!
Nem akarok beleszólni -meg lehet hülyeséget is mondok-, de szerintem nem így kell fogysztást mérni...
Hanem úgy, hogy teletankolod a tankot (úgy tudom 11,5 liter megy bele), mész vele pont 100 km-ert. Ennyit alapból el kell hogy menjél egy tankkal, ha nem akkor tényleg többet eszik 11 liternél. Viszont ha bírta a 100 km-ert, ekkor megint teletankolod, és amennyi üzemanyag belement, annyi a fogyasztásod 100 km-en... Legalábbis nekem így tanítottak fogyasztást mérni...
Ha más baja van, nem az állórész, gondolom akkor se szeretnéd így hagyni... Azzal meg hogy nekiállsz ezzel azzal ragasztózni, vagy valakihez elvinni hogy csinálja meg, akár az ország másik felében, kb ott vagy árban a postaköltségek, benzinpénz, idő, szerelési díj, és/vagy ragasztó által mintha vennél egy használtat... SZERINTEM! De a döntés úgyis a Tied, és legrosszabb esetben is tanulsz belőle!