Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ok, semmi probléma nem veszem bántásnak.. igazatok van

még 1szer bocs
Helló.
Nekem lenne tömitésem komletten ,melyik oldalra kellene dekni és blok közé ? 3 ezer forint ha jó neked .
sziasztok af1 tömités szett megmaradt a mocimból zsir ujjak egyedűl a henger vizzáró tömités lett felhasználva ha valakinek kellene dobjon üzit olcsoba adom komletten a egész 8 ezer forint.
sajna egyikbe sem
Tömítésben vagy spirálban?
Köszönöm szépen az ötletet, holnap ki is vitelezem majd!
Rotaxnak is köszi!

Már csak a spirál maradt hátra... zz4?
sajna ebben nemtusok segíteni
Én úgy szoktam hogy beolajozom a tőmítőfelületet és utána nyomom rá a rajzlapra. Így is jól látszik.
A papír írószerben lehet kapni A3-as méretű műszaki rajzlapot (hófehér, olyasmi vastag mint egy normál rajzlap). Fogod a deklit, bekened a tömítő felületét kipufogó mocsokkal (olajos fekete trutymó), ráhelyezed a lapot, rásimítgatod, a másik oldalán kirajzolódik a mintád. A lyukakat bőrlyukasztóval, a többit ollóval tudod kivágni.
Én így csináltam, amikor nem volt 6-8ezrem egy tömítés szettre.
Igen azt megköszönném!
Én csináltam hozzá, műszaki rajzlapból. Ha érdekel a megoldás leírom hogyan. (nem csöpögött)
Rotax 127 lendkereke valakinek ELADÓ? Kéne egy.
Sziasztok!

Hol tudok olcsón bal dekli és blokk közötti tömítést venni illetve fordulatszámmérő spirált? Nekem csak az az egy tömítés kéne, nincs kedvem (pénzem) tömítőszettet venni... (akár használt is jó ha tökéletes állapotban van...)

Zz4 neked nincs tömítésed illetve spirálod?

Már csak ezek kellenének a mocihoz és végre 100%os állapotban lenne! Mentem vele ma egy kört és hát mit ne mondjak... ÁLLAT ez a gép!
Hellóztok!
Bocsi h ide írom, de van egy elqadó, nagyon jó állapotban lévő Simson!
Ha érdekel valakit, írjon, szívesen válaszolok a kérdésekre!
Hmm, nem tudom. Összeraktam, és van is szikra. (bár nem tudom hogy jó helyen-e...) nem akar indulni...
Pedig az állórészt tuti így kell betenni (előző is így volt, felfelé a vastagabbik része, nomeg csak így tud kijönni a vezeték az erre fenttartott helyen...
A lendkerék szintén fix, nem tudom mi lehet még a baja...
Szia!
Tudom hogy egyszerűbb, meg kevésbé időigényesebb ha beírsz egy kérdést, és várod a választ.... De annyian felteszitek mindig és mindig ezt a kérdést... Minthogy inkább beírnátok a keresőbe hogy ,,gyertya" és ezer találatot kiadna kapásból! És láss csodás ott is a válasz a kérdésedre... Ne haragudj, ezzel nem megbántani akartalak, és SENKI mást, csak egy kis szorgalomra, önképzésre (vagy hogy fogalmazzam meg) ösztönözni benneteket!

ui: régen én is csak feltettem egy kérdést, és szívesen segítettek is, de amióta utánajárok
1) jobban megtanulom, megragad bennem...
2) Nem telik hasztalanul az az idő amikor a válaszra várnék, és előbb kész a motor...
hello: ez a henger az össze 123-as blokkal szerelt apriliára jó.
milyen motorral kellene neked?
Ma bepróbálom, megjött a cuccos
elég..nemtom pontosan milyen való bele de a 9es szerintem stimm
Szia!

Remélem jó lesz, hétvégén lehet elviszik! És akkor jöhet valami 125 ös! Csak nem tudom, hogy milyen legyen, mert szerelni már nem nagyon akarom inkább sok km-t beletenni! Most veszek mindjárt új gyertyát bele, NGK ból milyen hőértékű jó bele? 9-es elég neki?

előre is köszi!
Ma meg is jött a csomag! Köszönöm, megyek is összetenni a motort... :P
Szia!

Nekem is volt ilyen és húzódott a bovden...:) Ha a lendkerékoldali szimmering szar akkor felpörög alapjáraton 2,5-3 ezerig vagy amennyivel több levegőt ott betud szívni, ha a másik oldali szimmering a szar akkor kurvára füstölne a moci és enné a váltóolajat.
De nemhiszem hogy ez lenne.

Szerintem valami kis "malachiba" lesz.
Amúgy jó a fúvókaméret a 80cc-hez.

A fulladás meg vagy egy szar beköpött régi gyertya, vagy üzemanyag.

Próbálkozz! Valahol meglesz az!
szia a hengert letudnád fotozni a másik oldalrol is nekem nagyon köszi
szia hány fogas lánckerék van rajta?