Hello mindenkinek fájó szível, de eladóvá vált az aprilia af1 replicam 125ccm is megvannak a papírjai is vizsgáztatható, ha valakit érdekel, akkor elér az adatlapomon lévő elérhetőségen és bocs, hogy itt hirdetem, de sürgős lenne az eladás.
Hali mindenkinek ujr van netem és ithon is vagyok ZZ kelene nekem még az a gumi ám csak volt egy kis balhé a kocsival és most max gyalog megyek érte vettem láncot de azal a gumival ami fent van már nem merek elindulni ugye van még gumid ha esetleg az már nem lenne meg ugye van másik valahogy elfogok jutni érte még nem tudom hgy hogy de valahogy majd megoldom addigis mindenap benézek
Szia!
Bocsi, hogy nem válaszoltam, de pár napig nem voltam gépközelben.
Köszi, de nem élnék a lehetőséggel, viszont ha jól láttam az egyik képen vanak a kipuf. rögzítő rugóid. Erre viszont (3db) igényt tartanék.
Mennyi lenne az ára?
70 fok normális! De nézd meg a gyertyát! Lehetőleg úgy, hogy bemelegíted, és mondjuk az utcába elhúzod kettesben 9-10 e -ig, aztán leállítod a kulccsal (ne ketyegjen sokat alapjáraton, sőt, minél kevesebbet) és ma gyertyának barnának, vagy kicsit feketésnek kell lennie. Ha fehérre ég, akkor keveset kap!
Amúgy 3-4 perc után jellemzően csak a műszer kezd mozogni, nem biztos, hogy az valódi 40 fok. Szerintem olyan 45-50 től érzékelhető, hogy mér, és ha nem is 60 fok a 60, de kb jó értéket mutat olyankor.
Nah összeraktam a gépet. Az új fúvókával, új fúvóka tartóval. Nem mentem vele sokat mert este van, de a közeljövőben le szeretném mérni mit fogyaszt Különbséget egyenlőre annyiban látok, hogy ha elzártam a benzincsapot, akkor alapjáraton sokkal tovább ment elzárt csappal mint eddig, és még azt hogy egy picivel jobban melegszik, tehát beinditottam szivatóval, ment alapjáraton, aztán 3-4 perc mulcva a viz már 40fokos volt, aztán mentem vele egy kicsit, és a víz 3-4 perc alatt fel ment 70fokra, és utána ez ott is maradt, akkor ment egy kicsit feljebb, ha alapjáraton pötyögött a motor álló helyben. Szerintetek ez már jó igy?
Igen, mert anyummal ugyan annál a banknál vagytok, így sec-perc az átfutás De az én utalásom csak a mai értéknappal lett elutalva... Holnap ottvan nálad!
Helló!
A fogyasztást ugy mértem meg, hogy a tank le volt szedve, mert benzincsapot is cseréltem, aztán mivel a tank száraz votl, beleöntöttem 6liter benzint, így valószinűleg csak az a hat liter volt benne, mivel előzőleg az összes benzint leengedtem belőle, és így lett megmérve a fogyasztás, és nem lett nagyon hajtva a motor, mint már irtam, olyan 6-7ezres fordulaton ment szinte mindig.
Ma elmentem egy boltba, és vettem egy eredeti fúvókát 890Ft-ért
ami lehet hogy sok, de itteni viszonylatban elég jó. Csak százas fúvóka volt, de fel dörzsáraztattam 120asra. Ami benne volt, az pedig nem is bele való volt, hanem egy sima hatos menetes fúvóka volt beleeröltetve, és ezzel el is volt rontva a fuvoka tartó csavar, amiből szintén szereztem másikat. Ebből gondolom hogy a fogyasztást az is növelte hogy nem volt tökéletes a menet a fuvoka tartóban, tehát mellette is elszökött egy kis anyag, és a fúvóka ami benne volt, az meg lett mérve, és pontosan 150esre volt megcsinálva, tehát egy csöppet nagy volt. Az előző gazdi nem lehetett vmi túl jó. De remélem mostmár jó lesz.
hétvégén megcsináltam a tankot/benzincsapot,bár nem írom le, hogy hogyan, mert kb. mindenki körberöhögne,de lényeg a lényeg, hogy működik amúgy a csapon on/off/res állás volt. A csap az valszeg nem gyári volt,mert a tank alján volt egy lyuk,abba menet volt vágva,és a csapon is volt menet,de gondolom a csap kisebb volt,ezért valami baromi erős ragaszóanyaggal odaragasztották..most már jó,folyik a benzin,de valószínű a 24es karbi kicsi a 160as hengerhez...most 125ös fúvóka van benne,de próbálkozunk nagyobbal,mert ígyis kb 100m-ként leáll,de a benzincsőből már nem fogy ki a benzin,Viszont amikor leakar állni,rátolom a szivatót,akkor egyből elpöfög alapjáraton.szóval nagyobb karbi kellene...
Első blikkra úgy tűnt, csak a burkolat törött. Nem tudtam megnyitni a nagy képet, lassú itt a net. Mert ha csak a burkolat sérül, akkor érdemes leszigetelni ragasztóval, elvégre én anno 25 e Ft-ot fizettem érte... Bár mostanság láttam 15 körül is. De az se kevés, ha használható a régi.
Igyekszem. Zz4-re tényleg rákérdek szerintem, van egy majdnem komplett blokkom, de állórészem nincs, uh. kénytelen leszek valahonnan beszervezni egyet. Sajnos az újratekercselés ahogy nézem az egybeöntöttségét elég macerás és kétes kimenetelű lenne.
Láncvédő: 1000 Ft
Bal kormánykonzol (hiányzik a refi kapcsolója): 1000 Ft
Olajtartály: 2000 Ft
Index (egy pár): 1000 Ft
Sárvédő (egy pöppet repedt): 1500 Ft
üdv:Zoli
Bocsi, hogy nem válaszoltam, de pár napig nem voltam gépközelben.
Köszi, de nem élnék a lehetőséggel, viszont ha jól láttam az egyik képen vanak a kipuf. rögzítő rugóid. Erre viszont (3db) igényt tartanék.
Mennyi lenne az ára?
Amúgy 3-4 perc után jellemzően csak a műszer kezd mozogni, nem biztos, hogy az valódi 40 fok. Szerintem olyan 45-50 től érzékelhető, hogy mér, és ha nem is 60 fok a 60, de kb jó értéket mutat olyankor.
Nincs valakinek véletlenül egy eladó kipufogó dobja?
szerintem biztos hogy kevesebbet fog enni!
símán bemész egy OTP-be és befizeted a számlámra a lét
így nincsen utalási költség és rögtön megkapom na mind1
Nembaj, ma megcsináltam egy RX-et, pöpec lett, van egy kis sikerélmény is
olcson!gumiágyal gyüt!
előre is kösz!
A fogyasztást ugy mértem meg, hogy a tank le volt szedve, mert benzincsapot is cseréltem, aztán mivel a tank száraz votl, beleöntöttem 6liter benzint, így valószinűleg csak az a hat liter volt benne, mivel előzőleg az összes benzint leengedtem belőle, és így lett megmérve a fogyasztás, és nem lett nagyon hajtva a motor, mint már irtam, olyan 6-7ezres fordulaton ment szinte mindig.
Ma elmentem egy boltba, és vettem egy eredeti fúvókát 890Ft-ért
ami lehet hogy sok, de itteni viszonylatban elég jó. Csak százas fúvóka volt, de fel dörzsáraztattam 120asra. Ami benne volt, az pedig nem is bele való volt, hanem egy sima hatos menetes fúvóka volt beleeröltetve, és ezzel el is volt rontva a fuvoka tartó csavar, amiből szintén szereztem másikat. Ebből gondolom hogy a fogyasztást az is növelte hogy nem volt tökéletes a menet a fuvoka tartóban, tehát mellette is elszökött egy kis anyag, és a fúvóka ami benne volt, az meg lett mérve, és pontosan 150esre volt megcsinálva, tehát egy csöppet nagy volt. Az előző gazdi nem lehetett vmi túl jó. De remélem mostmár jó lesz.
üdv: mate.93@vipmail.hu
Láncvédő: 1000 Ft
Bal kormánykonzol (hiányzik a refi kapcsolója): 1000 Ft
Olajtartály: 2000 Ft
Index (egy pár): 1000 Ft
Sárvédő (egy pöppet repedt): 1500 Ft
Képek a 20346. hozzászólás(om)nál...
Csak szólj, - fizess, - és viheted!