Nem érdemes! 125 ccm-es motort rendszám nélkül használni mindenféle szabály ellen való vétek! Felejtsd el! Ennek a menete: Jogosítvány szerzés - rendszámos motorvétel
Az aprilia főtengelye jó olajjal is képes elkopni, még a dugattyú előtt, ha kíméletesen használják. NSR, Mito esetében sokszor még egy dugattyút is elbír. Az aprilia tuti nem. Persze ha 10 e km után kciseréled a dugattyút, akkor +1 -et igen.
Ha megbízható, jó motort akarsz, nem baj, ha nem oyln dögös, mint egy olasz, akkor NSR (vagy CBR 125 R az nagyon szupert, nyilván nyengébb)
De NSR ből csak szakszerűen javítottat.
sziasztok!lenne egy-két kérdésem..:) mit tudtok erröl a 50ccm redszámozosdirol?befogják hozni ezt a törvényt? érdemes 125ös gépet 50esként megvenni?kösszike!
Sziasztok, segitsetek kérlek tanáccsal: az af1-be a valtóban megadta magát valami, jaro motor mellett sebességben kiengedett kuplungnál nem hajt, akármelyik sebességbe rakom, és a berúgokarral nem tudom beinditani mert csak ellenállás nelkül fityeg. mi mehetett el benne? ötlet?
Eladó alkatrészek 125-ös aprilia-hoz hátsókerék 0-ás gumival:2000ft,kábelköteg 2500ft,kuplung kar 1500ft,37fogas lánckerék 1500ft,125-ös váz eredetét adásvételivel igazolni tudom de csak kismotorként használható 5000ft,bal első lábtartó 1500ft.
-lamella szett 12ezer ft
-váltó sor 15ezer ft
-henger+dugó 15 ezer ft
-kuplung kosár 5ezer ft
-kuplung belső agy 5ezer ft
-oldaldekli 5 ezer ft
-berúgórész+kar 15ezer ft
-forgattyúsház üresen 15ezer ft
Ezennel bejelentem, hogy 4 hónap után (kevés szabadidő), sok türelmes perccel, pénzt nem sajnálva (68 e Ft, melyből több mint 10 e Ft postaköltség ) SIKERÜLT rendbe hoznom a motoromat!
Szeretném megköszönni a sok segítséget melyet adtatok a motorral kapcsolatban! Ezer hála mindenkinek!
Képek hamarosan...
Ami hiányzik még: tükör,festés és/vagy matrica,fordulatszámmérő spirál... Ha ezek ki lesznek pipálva, lesz egy 100%-os mocim!
Mito kényes olasz. Mint az AF1, max másra kényes :D