Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NSR teljesen mindegy. CSak a váz más + aprűságok.
Mito kényes olasz. Mint az AF1, max másra kényes :D
akkor érdekel haver extremája?
Értem!
NSR ből melyiket ajánlod? a régebbit vagy a macska lámpásat?
Mito-k azok mennyire tartósak, ha normálisan vannak használva?
Nem érdemes! 125 ccm-es motort rendszám nélkül használni mindenféle szabály ellen való vétek! Felejtsd el! Ennek a menete: Jogosítvány szerzés - rendszámos motorvétel
9 ezerbe tudok! /pár!
Az aprilia főtengelye jó olajjal is képes elkopni, még a dugattyú előtt, ha kíméletesen használják. NSR, Mito esetében sokszor még egy dugattyút is elbír. Az aprilia tuti nem. Persze ha 10 e km után kciseréled a dugattyút, akkor +1 -et igen.
Ha megbízható, jó motort akarsz, nem baj, ha nem oyln dögös, mint egy olasz, akkor NSR (vagy CBR 125 R az nagyon szupert, nyilván nyengébb)
De NSR ből csak szakszerűen javítottat.
valakit nem érdekel egy Af1 fejidom és egy af1 Rs 50 estrema elsőlámpa kifogástalan foncsorral!?
Nézzétek meg a kuplungot. Nekem már volt úgy, hogy csak meglazult a szerkezetet rögzítő anya. (a lamellák alatt)
sziasztok!lenne egy-két kérdésem..:) mit tudtok erröl a 50ccm redszámozosdirol?befogják hozni ezt a törvényt? érdemes 125ös gépet 50esként megvenni?kösszike!
Sziasztok!

Keresek 123 Rotaxhoz kuplungkosarat, vagy egyben komlett kuplungot lamellákkal, ha nem túl kopott.

Ha van kérlek írjatok, mert sürgős lenne.

Köszi
hdavid@vnet.hu
De a legjobb lenne ha minden menet használható lenne benne!
Helló!
Engem érdekelne az a kuplung kar, ha a kuplungbowden feszesség állitó csavar menete épp!

Köszi a választ előre is!
Üdv Erik!
Sziasztok, segitsetek kérlek tanáccsal: az af1-be a valtóban megadta magát valami, jaro motor mellett sebességben kiengedett kuplungnál nem hajt, akármelyik sebességbe rakom, és a berúgokarral nem tudom beinditani mert csak ellenállás nelkül fityeg. mi mehetett el benne? ötlet?
Eladó alkatrészek 125-ös aprilia-hoz hátsókerék 0-ás gumival:2000ft,kábelköteg 2500ft,kuplung kar 1500ft,37fogas lánckerék 1500ft,125-ös váz eredetét adásvételivel igazolni tudom de csak kismotorként használható 5000ft,bal első lábtartó 1500ft.
Sziasztok!

Köszönöm az eddigi segítséget mindenkitől, ma délután elvitték az AF-1 et!

Köszönöm szépen!
AM6 bontott alkatrészek!
max 1000km-ert ment.

-lamella szett 12ezer ft
-váltó sor 15ezer ft
-henger+dugó 15 ezer ft
-kuplung kosár 5ezer ft
-kuplung belső agy 5ezer ft
-oldaldekli 5 ezer ft
-berúgórész+kar 15ezer ft
-forgattyúsház üresen 15ezer ft
Sziasztok
nincs valakinek fordulatszámmérő+szivató bovdenje
hali!

sajna nincsen, de újonnan is találsz nem annyira horror áron nem?
ilyen 12-15 a pár ha jól emléxem.

üdv:Zoli
zz4 nincs véletlenül egy pár tükröd?
Sziasztok!

Ezennel bejelentem, hogy 4 hónap után (kevés szabadidő), sok türelmes perccel, pénzt nem sajnálva (68 e Ft, melyből több mint 10 e Ft postaköltség ) SIKERÜLT rendbe hoznom a motoromat!

Szeretném megköszönni a sok segítséget melyet adtatok a motorral kapcsolatban! Ezer hála mindenkinek!

Képek hamarosan...
Ami hiányzik még: tükör,festés és/vagy matrica,fordulatszámmérő spirál... Ha ezek ki lesznek pipálva, lesz egy 100%-os mocim!
Hellóztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy tud-e nekem vki fém fékcsövet 125 Pegasomhoz?
Ha igen , mennyiért?

Köszi a választ előre is!
Kecskemét
Van egy eladó af1-em!
Akit érdekel:
http://www.kepesmotor.hu/april...
Természetesen rendszámos lesz! Ha már jogsi van;)

"Az Af1 125-ös alsó hajtókarszeme szerintem gyenge. "

Ez mit jelent? az alsó görgő a gyenge? Erősített nem létezik belőle?
125 be te mit ajánlasz?

előre is köszi!
kisoliver@gmail.com