Főtengely szimering remélem nem most lett cserélve van benne 30 km És szétszedés nélkül, honnan tudom megállapítani, hogy az e a probléma?
Lehet hogy csak a bowden húzódik azt nem is néztem:) Magpróbalom több gyertyával is, hátha:) Régebben felűről a 3 rovátkába volt és ott is normálisan ment, most meg nem akar... lehet nagy neki a főfúvóka? (96) Mondjuk 80 ccm-is!
Nézd meg hogy nem-e húzódik a gázbovdened, ott a letört kis pöcöknél, vagy az elágazásnál ahonnan a karbiba és az olajpumpába megy a bovden.
A fulladással kapcsolatban meg vagy nem kapja meg a benzint, vagy sokat kap.
Gyertya esetleg...hézagold be meg tisztítsd ki. A tű az normális helyen van.
De lehet hogy főtengelyszimmering probléma. De szerintem azt te cserélted mostanában.
6os váltó 15ezer ft
kuplung kompletten 15ezer ft
hengerszett 15ezer ft
blokk felek 12ezer ft
gyújtás+lendkerék 6ezer ft
berúgórész+dekli+kar 15ezer ft
stb
szóval:
4 rovátka van a tűn! Most felűről a 2. ba van!
Folyamatosan magas az alapjáratom! Az alapjárati csavart tekergetve semmi nem változik.......ha a levegő csavart csavargatom akkor minimális változás van, ha befele akkor föl ha kifele akkor lejjebb esik a fordulat valamennyivel (150-200 rpm)
de ha oda húzom neki akkor elkezd kipörögni!De nem nagyon pörgettem!
A másik! A motor sebességbe gázadásra fullad! Ameddig csúsztatom a kuplungot az elinduláshoz addik oké, de mihelyt húzni kéne neki nem pörög föl hanem elkezd fulladni a hirtelen gázreakciókra! Ha óvatosan húzom neki és fokozatosan akkor nem fullad azonnal, de ha eléri a fordulatot (6000+) ott meg kéne indulnia de nem történik semmi.....de igazából nem nagyon figyelgettem fönti fordulattartományba, mert fullad mint az állat! Légszűrő benne van, most van benne új légszűrő szivacs, de ha azt kivettem ugyan ezeket produkálta! A motoron egy 19-es Dell'orto karbi van! Eddig tökéletesen meg voltak egymással a motorral!:) A másik, hogy a schuber fedélnél ahol a csavar ráfogja a karbira ott az a kis kiállórész letört, de rendesen fedi a karbit, az esetleg közrejátszhat ebben? Lehet hogy ott plusz levegőt szívhat vagy mi? Bár előtte is csinálta ezeket!
A 127-esé elvileg a kékvezetékes, a 123-asé a sárga. A szervízkönyv szerint (ha jól emlékszem) a kék helyettesíthető a sárgavezetékessel, fordítva nem! Vagyis fordítva akkor, ha a trafóját is kicseréled! (azért mondom, hogy ha jól emlékszem, mert tuti valami ilyesmi van, hogy az egyik a másikkal igen, de visszafele nem. Remélem nem pont fordítva! Mindenesetre kékvezetékes nemigen van. A sárgához meg tuti a kék elektronika tratozik)
Bár most meginogtam, mert lehet pont fordítva. Nincs előttem a repair manual...
Elutaltam a maradék 200 Ft-t is!
És remélem hogy ma (már) feladtad a csomagot (olajpumpa fedél + vízpumpa), mert igazából már mára vártam őket, hogy összetehessem a mocit... :S Nem tudom hogy azért nem jött ma a postával mert nem adtad fel tegnap, vagy mert a posta késik... Remélem az utóbbi!
Nah, érdeklődtem állórész-ügyben
Újratekercselni a vékony kábelek miatt nemigen tudják, meg eléggé egybe is van öntve.
Tudtam rendelni egyet, Rotax 123-asból, annyi, hogy az enyémen ottvan egy fokolás berajzolva az állórészen, és a fesztrafóra 2 kék kábel megy, viszont
amit rendeltem, azon nincs fokolás, és a fesztrafóra 2 sárga megy... Remélem ettől még nem lesz gond vele...
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Főtengely szimering remélem nem most lett cserélve van benne 30 km És szétszedés nélkül, honnan tudom megállapítani, hogy az e a probléma?
Lehet hogy csak a bowden húzódik azt nem is néztem:) Magpróbalom több gyertyával is, hátha:) Régebben felűről a 3 rovátkába volt és ott is normálisan ment, most meg nem akar... lehet nagy neki a főfúvóka? (96) Mondjuk 80 ccm-is!
A fulladással kapcsolatban meg vagy nem kapja meg a benzint, vagy sokat kap.
Gyertya esetleg...hézagold be meg tisztítsd ki. A tű az normális helyen van.
De lehet hogy főtengelyszimmering probléma. De szerintem azt te cserélted mostanában.
Hirtelenjébe és látatlanban ennyi:S
6os váltó 15ezer ft
kuplung kompletten 15ezer ft
hengerszett 15ezer ft
blokk felek 12ezer ft
gyújtás+lendkerék 6ezer ft
berúgórész+dekli+kar 15ezer ft
stb
Karburálási problémával szenvedek, kérlek segítsetek!
szóval:
4 rovátka van a tűn! Most felűről a 2. ba van!
Folyamatosan magas az alapjáratom! Az alapjárati csavart tekergetve semmi nem változik.......ha a levegő csavart csavargatom akkor minimális változás van, ha befele akkor föl ha kifele akkor lejjebb esik a fordulat valamennyivel (150-200 rpm)
de ha oda húzom neki akkor elkezd kipörögni!De nem nagyon pörgettem!
A másik! A motor sebességbe gázadásra fullad! Ameddig csúsztatom a kuplungot az elinduláshoz addik oké, de mihelyt húzni kéne neki nem pörög föl hanem elkezd fulladni a hirtelen gázreakciókra! Ha óvatosan húzom neki és fokozatosan akkor nem fullad azonnal, de ha eléri a fordulatot (6000+) ott meg kéne indulnia de nem történik semmi.....de igazából nem nagyon figyelgettem fönti fordulattartományba, mert fullad mint az állat! Légszűrő benne van, most van benne új légszűrő szivacs, de ha azt kivettem ugyan ezeket produkálta! A motoron egy 19-es Dell'orto karbi van! Eddig tökéletesen meg voltak egymással a motorral!:) A másik, hogy a schuber fedélnél ahol a csavar ráfogja a karbira ott az a kis kiállórész letört, de rendesen fedi a karbit, az esetleg közrejátszhat ebben? Lehet hogy ott plusz levegőt szívhat vagy mi? Bár előtte is csinálta ezeket!
Valaki kérem segítsen!
RS125 jobb idom 1500ft
Futura 125 jobb idom 1500ft
AF1 idom(jobb-bal) 3000ft
tankborítás 1000ft
tank 1500ft
Futura farok idom 2ezer ft
AF1 farok idom 2ezer ft(2 üléssel)
első sárvédő 1000ft
eke idom 1000ft
műszerfal 5ezer ft
RS hátsó lámpa 1500ft
stb!
Bár most meginogtam, mert lehet pont fordítva. Nincs előttem a repair manual...
Ata
Köszönöm a segítséget ez volt a megoldás
Ata
Nincs valakinek 32-34 körüli karbija eladó?Illetve nekem van egy 24es eladó!
És remélem hogy ma (már) feladtad a csomagot (olajpumpa fedél + vízpumpa), mert igazából már mára vártam őket, hogy összetehessem a mocit... :S Nem tudom hogy azért nem jött ma a postával mert nem adtad fel tegnap, vagy mert a posta késik... Remélem az utóbbi!
csak gondoltam egyszer leírom...de ami igaz az igaz
vadi uj dugó gyűrűvel ár=40000ft
tuning gyujtás vezérlő=25000ft
Újratekercselni a vékony kábelek miatt nemigen tudják, meg eléggé egybe is van öntve.
Tudtam rendelni egyet, Rotax 123-asból, annyi, hogy az enyémen ottvan egy fokolás berajzolva az állórészen, és a fesztrafóra 2 kék kábel megy, viszont
amit rendeltem, azon nincs fokolás, és a fesztrafóra 2 sárga megy... Remélem ettől még nem lesz gond vele...