Így már értem csak azt nem tudtam melyik oldalon van. Ha összeszívta egy kicsit a vak csövedet akkor ott tud szívni a motor levegőt. Vákumos benzincsaphoz lehetett az a csőcsonk. De a Pegason nem az van azthiszem. Tehát vakold le rendesen nehogy tudjon egy kicsi levegőt is beszívni ott.
Helló!
A különolajzásom be van kötve, de az a cső ahova az olajat nyomja az oaljpumpa, az a karbi másik oldalán van. Ez a cső amiről én beszélek a karbi jobb oldalán van, és abba a járatba torkollik, ahova a levegőcsavart tekered be-ki, csak annyi hogy ez a levegőszűrőtől nézve a levegőcsavar után van, a motorhoz közelebb, ujjal nem éreztem rajta hogy szivna levegőt, de a vakcsövet amit rátettem, olyan mintha kicsit összeszívta volna.
A körtolattyú házának az oldalán vannak olyan kis csap szerűségek, azoknak a járatai az úszóházba mennek, ezeken jön ki a levegő az uszóházból mikor benzin megy bele. Aztán a karbi alján van a benzin tulfolyó. ezt a réz szinű csövet nem tudtam sehova tenni, a minap levakoltam, de nem változott semmi, ugyhogy holnap visszarakom rá azt a csövet ami volt rajta.
Ha a levegő csavar után van és beletorkollik a szivócsatornába akkor az szerintem a különolajzás nyomó ágának a helye.(nem tudom hogy a tieden be van-e kötve)
De jólenne róla egy kép.
Próbáld ki ha jár a motor, hogy ott szív-e be levegőt, mert ha igen akkor azt sürgősen vakold le (feltéve ha nincs bekötve a különolajzás, mert ezt nem tudom hogy be van-e kötve a te motorodon) mert szívja be a motor a poros levegőt. Vakold le, ha ott szív be levegőt mert el fog kopni hamar a motorod!
Ha a motor úgy megy ahogy kell neki akkor jól van úgy szerintem...tünetei lennének ha fals levegőt kapna...vagy vmi nem stimmelne a karbin...egyébként ott fenn is vannak ilyen biszbasz csönyulványok
Helló!
Hát azért nem gondolom h az egy tulfolyó, mert ezen a karbin a benzin tulfolyó az alján van, és a suberház két oldalán, de ez a réz színű cső ami a karbi oldalából jön ki, abba a csatornába csatlakozik bele, amiben a levegőcsavar mozog, csak ez a levegőcsavar után van motor felé, és ezért nemtudom hogy jo-e az ha ott megy be a levegő még plusszba, vagy vakoljam le?
Helló!
Én azt szeretném kérdezni még tőled, hogy az eddig általam emlitett Dellorto PHBH28 RD karburátoromon mi az a réz színű cső, ami az alapjárat és a levegőcsavar jön ki a karburtor jobb oldalán? Mmit kell arra rádugni? Esetleg le kell vakolni? Köszi a választ előre is!
Aprilia RS Extrema 80ccm-es AM5-ös blokkal, minden működik (indexek, önindító, visszajelzők minden) minden frankó, 120km/h végsebesség 3-5l fogyasztás
mindennapos használatból!
nem ilyen összedobott azt jólesz az gép!
200ezer ft
ha kell valakinek vagy tudtok ár valakit akkor szóljatok, egyik haveré és kell neki a lé.
125-ösöbe az NSR valóban sokkal kevésbé kényes. 50-es esetében én úgy gondolom nem jobb. élettartamban sem tud szerintem többet, ellenben menetteljesítményben sem.
125-ösben - bár valamivel gyengébb - jóval tartósabb. Ellenben ez addig igaz, míg szakszerűen nyúltak hozzá. Amint gagyi cucc kerül bele, és elkezdik kókányolni, onnan forralja, és kinyomja a vizet, csörög, csak a baj van vele. De tény, hogy elmegy akár 30-40 e km-t is megbontás nélkül, és nem kell annyit pucolgatni a kipuffszelepet se. Egyébként a Mito is tud hasonlót. Az Af1 125-ös alsó hajtókarszeme szerintem gyenge. Az kimegy, ha a dugattyú bírná is.
Hát sok sikert az újhoz! És remélem rendszámosat keresel!
Én nem bántani akarom a kis apriliámat csak én úgymond belefáradtam ....mert amióta meg van(1éve) azóta mentem vele 1500km maximum..és hát az nem sok.... És szereltem nagyon sokat és volt hogy több hétig nem nyúltam hozzá, mert nem volt időm rá! Na meg persze a beleölt pénz.....
Amúgy minden rendbe lett a motorral, szétszedtük a karbit, kitisztítottuk összetettük, vettem bele új gyertyíát és nagyon pöpec lett! Az erejével semmi gond nincsen, húz mint a disznó:) és nyomatékból is .....(nem sok de van ) Most összetéve idomokkal nagyon szépen néz ki, mert föl lett valamennyire polírozva! Sajnálom is, de lehet holnap elviszik! Azért írogattam NSR fórumba ,mert én úgy hallottam azok megbízhatóak és nekem tetszenek ! Bár minden az elöző gazdától függ! De ha találnék árban és minőségben megfelelő 125 ös apriliát (af1,rs ...) nem gondolkoznék, hogy megvegyem e....
Úgy hogy akinek van rendszámos 125 ös af1-e az írjon!
Én is hasonlóan szoktam, de hogy ne legyen trutyis a papír, én inkább letörlöm a tömítőfelületet, ráfektetem a papírt, a helyén tartom, és az ujjam az éleken végighúzom. Így szépen megtörik ott a papír, és gyönyörűen kirajzolódik, milyen tömítés kell. HJa, előbb lukaszd ki a csavarhelyeket, aztán fogd a körömollót, különben könnyen elszakad a papír lukasztáskor.
Egyébként a deklit felteheted simán hőálló tömítőpasztával is. Illetve ha van tömítés, akkor is én be szoktam kenni tömítőpasztával. (nem FBS! Sok gyártónak van, hőálló tömítőpaszta a neve, jellemzően piros színű, de van fekete is)
Valószínűleg falsot szív a motorod, de rendesen! UGyanis akkor csinálja, hogy magas alapjárat, és erőtlen. Fennakadt bowden esetében általában az erejével nincs gond, csak üvölt a motor. Persze azért nézd meg!
Aztán fogj egy doboz féktisztítót, és fújkáld meg járó motornál a porlasztó környékét, meg a szívócsonkot, meg mindent! Ha valahol beszűrcsöli, és felpörög, ott falsol! Persze lehet akár szimmering is, ha nem jól lett beszerelve, vagy megsérült szerelés közben.
Amúgy láttam írtál az NSR fórumra. Hümm.. Tudod ezért van rossz híre az Apriliának. Attól nem rossz motor, hogy 20 évesen, egy csontra elhanyagoltat vettél, és próbálod megjavítani, de tapasztalat hiányában ez nem megy egyszerűen! Ráadásul a kis Af1 re szerintem nagyon kevés panasz lehet, szembenállítva egy bármilyen hasonló kategóriájú motorral (TZR 50, NSR 50 ...)
Holnap megpróbálom a lényegesebben olcsóbb megoldással, ha nem jön össze, akkor beszélünk még erről!
Amúgy bal dekni és blokk közé kell, ahol az olaj van.
Holnap levakolom valahogy