Az az elméleti nyitás fordulatszáma.
De ha a tied behúz, akkor olyan nagy baj nem lehet.
Pucold ki a behúzómágnest (akár szétszedve, akár féktisztító) olajozd be rendesen, meg a bowdenjét is, majd állítsd be a mágnest. Ez azt jelenti, hogy a vasmagon, amit beránt van egy alátét, annak 7,5-8,5 mm re kell alaphelyzetben lenni az elektromágnestől. Az alaphelyzet azt jelenti, hogy ahova a rugó visszahúzza magától. Esetleg ha nem akarja, állítsd kisebbre. Azért ereszti vissza, mert egy másodpercig 12 V-ot kap a mágnes, után ez leesik 5 V-ra, és ha nagy a hézag, a nagyobb rugóerő miatt visszazár. Ha még így se jó, akkor meg kell nézni, nem cserélték-e kia rugóját.
az enyémre is 7800 van írva az a kép nem erről készült csak azért tettem azt mert az van a gépemen.meg hogy tudd hogy néz ki.szóval ha kell minnél előbb szólj ha tudsz mert mást is érdekel,sajnos ez az egy van már csak.
Holnap még állitgatok majd rajta, de még azt szeretném kérdezni, hogy azon a réz csövön ami a karbi oldalából jön ki az alapjárat állitó csavar mellett, azon mit sziv a karburátor? Vagy azzal mit kell csinálni? Mert nekem most egy sima cső van rádugva, és lefelé van lógatva a villa felé.
Szia!
Köszönöm a gyors választ. Lehet hogy szükségem lesz rá.
Egy kérdés, én megnéztem az enyémet, azon a szám 7800 a tiéden meg 7100. Miben különbözik a kettő?
Mint ahogy Trakee leírta alsó tartományban az alapjárati fúvóka, és a levegőcsavar befolyásolja a viselkedést...középtartományban a tű.
Akkor szegényíted ha lejjebb teszed a tűt(tehát a zégert felfelé). Én egy próba erejéig lehet kipróbálnám.
Adj még neki levegőt! Szűrő legyen tiszta + levegőcsavar min. 2 fordulaton...
Egy új gyertya sem ártana...lehet az ami most van benne szarrá van már köpve...azért fullad meg. De ha gondolod vedd ki, tisztítsd ki, hézagold be 6 tizedre és vissza.
Trakke-nak meg nagyon sok köszönet ...Most megragadnám az alkalmat hogy megköszönjem a sok tanácsot, és hozzáértést amivel önzetlenül mindenkinek a rendelkezésére áll nap mint nap. Személy szerint én is sokat köszönhetek neki, sok dolgot tanultam tőle itt, és mindenkinek ajánlom hogy figyelemmel olvassák a hozzászólásait mert "van bennük valami"
Helló!
Ma már állitgattam a motoron a karburátort, az itt a fórumban leirt módon, és nagyon hasznos dolgok voltak ám benne. Eddig soha nem emelte a motor az elejét, és most meg olyat egykerekeztem vele, el se hittem. Érezhetően jobban megy a motor, de még van egy kicsi gondja, mégpedig az, hogy pl kettesben 2-3ezres fordulat között ha teljes gázt huzok neki akkor csak hörög és leáll, ha lassan huzom oda neki, akkor lassacskán felpörög, de ha csutka gázt huzok leáll, és néha előfordul hogy 6ezres fordulatnál is bedadog kicsit. Akkor most nekem a tűhelyzeten kéne variálnom? Mert abban a leirásban az volt hogy a középtartományban ha dadog a motor akkor a tű segitségével szegényíteni kell a keveréket, vagyi lejebb kell rakni a tűt? Vagy nem jól gondolom.
És köszönök szépen minden eddigi segítséget amit itt kaptam, nagyon hasznos tanácsokat adtatok.
a powernek nyitva kell maradnia.és egy vezérlő elektronika irányítja azt a behúzó tekercset amit tapogattá.előfordulhat hogy az rossz.egyébként így néz ki és 1500ft-ért adok ha esetleg szükséged lesz rá .
Üdv!
Tudja valaki mekkora a Rotax 127-es blokkba az alapméretes dugattyú mérete? 54,72-es volt benne. Vagy, hogy ez hanyadik túlméret lehetett és mekkora az utolsó túlméret?
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni, a köv. hibajelenség lépett fel.
AF1 125 power 8000-nél behúz akkor megindul a motor 9000-nél pedig elengedi. Kérdésem nem kéne behúzva maradnia 8000 fölött.
Az esemény kézzel tapogattam menet közben innen tudom hogy a behúzó visszaáll alapba.
Mit tegyek van valami állítási lehetőség vagy elektronika adta meg magát? Mi adja a jelet az elektronikának?
Előre is köszönöm a segítő ötleteket.
Ata
Oh nagyon köszi igyegszem mihenst lessz megint uzemképes és ép autom (remélem mihamaréb ) már indulok is a lehet leugrok a 7 végén mocival legalább látja egy szakértö is
Azért kap először egy pillanatra nagyobb feszelyt, merta berántáshoz nagyobb erő kell, mint a megtartáshoz.