Hogy miért írtam? Nézz körül a használtautón. 140-150-nél kezdődnek a rendszámos, papíros, jó műszaki állapotúnak hirdetett NSR-ek, jellemzően elég tré külsővel. Persze ettől lehet ez a motor műszakilag is rendben, vagy csak el akarják adni. De azért nem csodálkoznék, ha ezt-azt javítani kellene rajta. Pl kuplungcsere, (NSR szereti elkoptatni) vagy akár komolyabb dolog is. Meg kell nézni. Ráadásul ez nem is az általam lapátkerekesnek hívott, három hatalmas küllős kerékkel szerelt változat, hanem az újabb, 6 küllős. (ha ilyen háromküllőset látsz, az tuti nem fiatalabb '90-esnél, akárhogy hirdetik!)
Szerintem nézz rá a lendkerékre, nem-e nyírta el az alaplaptól feljövő vezetékköteget. Esetleg a kipufogóhoz hozzá ért. De valószínűnek tartom hogy azzal lesz valami mert gyújtás, meg biztis is kiment.
Gyertyát most vettem bele, nem hiszem hogy az lehet... Holnap megnézem majd a gyújtást, ha (szerintem) ok, akkor kipróbálok egy másik gyertyát... Köszi az infót NemesG. -nek is!
nem érdekel valakit egy alapméretes dugattyu rs 125be vagy estleg bármely rotax 123-as blokkal rendelkezö motorba?hibátlan állapotban van!képet emilban küldök!hi!
Sziasztok!
Ha valaki éppen AF1-et akar venni,vagy ilyesmi,keressen engem.
Jelenleg eladó a mocim! AF1 Sport Pro '93-as évjárat, '96-os forgalomba helyezés,műszakival (tavalyi,20kW),rendszámmal :D meg még pár dologgal eladó.
Most lett felújítva,idén még nem használtam. Új lánc,lánckerekek,csapágyak,villaolaj,váltóolaj,szimeringek. Megvannak a régi alaktrészek,meg a dobozok is.Motorikusan nincs baja,de egy festés mindenképpen kell neki.
Akit érdekel írjon,vagy küljön mailt. Ja,meg írjon árat is.:D Majd ha írtok,küldök képet.
Ma mentem egy jó nagy karikát a motorral, de a vége az szomorúvá vált... Bár nézőpont kérdése, mert legalább fogytam meg erősödtem...
Nah de a lényeg: (elmesélem az egész folyamatot nehogy kihagyjak valamilyen fontos tényezőt) Tehát egyszer egy kereszteződéshez érve leállt a motor, nem forgott a hátsó kerék azt hittem, hogy kuplung, vagy valamilyen váltó hiba, mert behúzott kuplunggal is leállt. Nah de rájöttem hogy "csak" beállt a hátsó fék, megkeményedett és mivel nem volt jól beállítva a fék beállt, fogta a kereket egyfolytában. Ezt a helyszínen orvosoltam... Utána elmentem egy benzinkúthoz, tankolás (95-öst, előtte 98-as volt benne, meg némi olaj a keverék miatt, még abból az időből amikor nem működött a különolajozás). Ezután indítanám, de nem indul... Kiment a 15A-es biztosíték, kicseréltem, pöcc röff, irány haza. Már majdnem hazaérek, erre 3 utcával a házunktól kanyarodás közben leállt. Hiába húztam a gázt semmi, üresbe tettem de leállt. Gondoltam h megint kiment a bizti, gyújtást rátettem, égett az üresjelző, meg az önindító is működött, tehát bizti rendben. De nem indult már el... Hiába húztam szivatót semmi.
Olyat csinál, hogy pöffen egyet, vagy nem is tudom hogy írjam le azt a hangot... :D mintha köhögne egyet, és olyan pfff hangot ad ki a kipufogó egy pillanatra, de nem indul be... Gyertyát kivettem, gyújtás rendben (ad szikrát), viszont a gyertya olajos volt. De ez gondolom a kis olajtól ami a benzinben van, meg az olajpumpából való olajtól lehet. Amikor beröffenne szerintem, akkor adja ki azt a pff hangot... Szerintetek mi okozhatja ezt?
Mit lehet ilyenkor tenni? Hol kezdjem el a hibát keresni?
Karbit részlegesen már kipucoltam (szűrőt kivettem a helyszínen, nem volt eldugulva, karbiból folyt a benzin)... Többre nem volt se lelki se fizikai erőm... Elég volt hazatolni... :S :D Fogalmam sincs mit csináljak vele ...
szia! nah ha még megvannak a lábtartóid akkoer szerdán elmennék érte. meg ha van fékbetétedés fékkarmantyúd az is érdekelne. írj árat.
a lábtartót mág megbeszéltük 3 ezerért. a többit mond te.
Hümm. Nos, ha "csak" annyi az igényed, hogy megbízható motor legyen, és rendszámos, akkor azt modnom, olyat vegyél, amit jó állapotban találsz! Egyébként az Af1-est mi is úgy vettük, lehetett volna NSR Honda is, de ezt találtuk nagyon jó állapotban. (5900 km volt benn, meg állt egy csomót - nem is kellett piszkálni egy alapos átnézés után vagy 15 e km-en át)
Az SNR-ről. Az ára engem kicsit megcsapott, mert bevallom, enyniért nemigen láttam rendszámos, normálisat. Ellenben a képek sokkal jobba motort tükröznek! Hoy letörtek az idomtartó fülek? Ehh az összesen töröttek ennyi idősen! Meg kell nézni! A műszaki ára attól függ. ha midnen jó rajta, csaka műszaki az NHK-nál ~4500 motoros szervízbe, máshol 12 e -et is hallottam. Természetesen ha minden rendben. Mondjuk nem hinném, hogy komoly gondja lenne. Nyilván kormánycsapágy ne lógjon, fék fogjon, ne üssön, gumik megfelelő állapotúak kellenek, hogy legyenek, semmi nem lóghat, minden lámpa működjön. (az idomokat én átalakítanám csavarosra. Készítenék lemezből felfogatókonzolt, és hasonlóan a Mitohoz - az idom szélén párosan 1-1 csavarral megfogatnám - a füleket felesleges visszahegesztetni, mert le fognak úgyis törni)
Hja NSR vázát alaposan nézd meg! Láttam már repedtet. Az bal odlalon, kb vádlinál, ha rajta ülsz, a vázhajlatba volt repedt. De szerintem ez nem jellemző hiba. Ellenben alaposan nézd meg, mert hasonló áron sokszor motorhibásat adnak. Nehogy átvágjanak.
Hja, átírás: eredetiségvizsgálat 15500- (ha még van, és nem emeltek) forgalmi 6000- törzskönyv 6000- illleték talán 18 Ft/ ccm =2232- durván egy 30e.
Amúgy ez a motor ránézésre jó alap lehet. Ha bírod anyagilag, akkor szerintem még úgy is, ha a motorján is van javítanivaló. a gyári festés különösen tetszik nekem!
nincs véletlenül 1 hőfokmérő órád rs-be?
esetleg még km órád van-e 50-esbe?