Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen igen, pontosan erre gondoltam!
Átutaltam hétvégén a vízpumpa árát (2500 Ft) nem tudom, hogy megérkezett-e már hozzád... Ha még nem, akkor az azért jó, mert maholnap megfog, és akkor tudunk egy olyan trükköt csinálni, hogy átutalom ennek a borításnak az árát, és fel tudod nekem adni egy csomagként a kettőt!
Tehát mi pénzre tartod ezt a borítást?
erre gondoltál?
Helló!
A fogyasztást nem saccra mértem, hanem úgy, hogy beleöntöttem a hat liter benzinemet ami itthon volt, és addig mentem vele még a tank teljesen ki nem ürült. És igy fogyott el 55.5km-en a 6liter.
A fúvókát ma megpróbálom beszerezni, meg tűt is, hátha az a probléma.
Nézd meg mi van a tűre írva. Elvileg aszem X4-es kell legyen. A tűsfúvókán meg normális, ha átesik, az asszem 266-os (ezek mind fejből vannak, a nagyságrend tuti, de az, hogy 260, vagy 266 az nem)
A főfúvókát meg cseréld ki 120-asra, aza gyári méret. Amúgy tuti nem 63-as ami benn van, max azt dörzsárazták fel. Ha nem kapsz, keresd EmZolit, ő tudott szerválni fúvókát Dellortohoz, pár 100 forintért.
Szerintem amúgy a 12 l-es fogyasztás horror. Persze ha jól mérted! (tehát nem saccra annyi, mert töltöttem bele 3 l-t, és megint kivillant, pedig alig mentem) illetve ha nem terepről, bohóckodásról van szó, mert ott tud kajálni. Országúton, 80-90 között 5-6 körül szerintem meg kell állnia.
Láttam a képeket, sajnálom! De sajnos a polini ilyen! Ha megfigyelitek, míg egy széria AF1 60, max 70 fokon üzemel, addig a polinisek 90-95 fokon! Meg is ragad mind előbb-utóbb!

Amúgy a sima 125-ös nem fúrható, csak ha már perselyezték. Szóval ha perselyes, akkor lehet érdemes megvenni. Egy fúrás mondjuk 5 e Ft körül van, + dugattyú 22-24e, így kalkulálj! Szóval sokat nem ér. Asszem én 5 e ft-ért vettem egy ilyen hengert tartalékba, valahol a szekrénybe van azóta is.

Egyébként hétvégén mentem egy kört a kis Apriliával! Szenzációs! Természetesen fél év állás után egy pöccre indult, és ugyan az a tűz van benne, mint akkor mikor 2001-ben megvettük... Imádom a mai napig!
Ne tömítsd el! Az úgy jó, ahogy van! Így ha gond van, csak pisil, nem lesz nagyobb baja...
Próbáld meg úgy hogy a narancssárga madzagot szabadon hagyod a trafón, akkor lennie kell szikrának. Az tiltja a trafót.(Vészleállító, Slusszkulcs)
Sziasztok!
Van valakinek eladó kipufogódobja af1hez? ('94)
Zz4 (vagy akinek van) nincs esetleg egy olajpumpa takaró műanyag fedeled (rotax123)? Remélem érted mire gondolok...

----

Illetve eladóak az alábbi dolgok:

Láncvédő: 1000 Ft
Bal kormánykonzol (hiányzik a refi kapcsolója): 1000 Ft
Olajtartály: 2000 Ft
Index (egy pár): 1000 Ft
Sárvédő (egy pöppet repedt): 1500 Ft

Képek a 20346. hozzászólás(om)nál...

Csak szólj, - fizess, - és viheted!
Első képen a fesztrafó mellett jobboldalt érkezik egy fekete műanyag kötegben, azok jönnek onnan. (2 fehér a fesztrafó jobb 2 szélsőre, ill. 3 másik a gyújtótrafóra (piros-zöld-fekete)
gyújtás alaplaptól milyen színek jönnek fel?
Szia!
Köszönöm válaszod!
Abból a narancssárgából lesz egy barna (szigszalag-megoldás...), majd abból a barnából 2 piros-fehér csíkos. (2. képen asszem látszik is a csatlakozás) és az megy tovább valahova előre.
Nem tudom mi lehet a gixxer... tudom hogy fesszabályzónak nincs hozzá köze, csak azért írtam, mert az pont egy "leállító" jelhez menne, és ott, ahol a fesszabin a megszakítás jele van, nincs saru.

Mit kéne megnézni? Ma délelőtt kiszenvedtem vele rendesen...
Hát még holnap próbálok venni Miskolcon súbertűt meg normális zegert, sztem a többi fuvóval nincsen gond, mert van szép alapjáratom is, meg minden, csak a fogyasztás gond. De a gyertyából is ki kéne próbálni kisebb hőértékűt, mondjuk egy 8ast vagy 9est, hátha segít vmit.
Jó akkor úgy néz ki minden jó, de azt még meg kellene csinálnod, hogy tényleg normális 120-130 körüli fúvókát teszel bele, mert lehet hogy az nagyon nagy amit ugye nem tudunk...

Súbertűből is van egy pár db mondjuk, talán nem a megfelelő van benne, nemtudom h át kell-e esnie rajta, azt TRAKEE biztos megtudja mondani.

Hát csak egy ötletet mondok amit én kipróbálnék, de garanciát nem vállalok rá, hogy a súber zégerjét egyel feljebb raknám. Így szegényedik kicsit a keverék.


(Volt egy futurám, és a legfelső rovátkába is tettem és nem ragadt meg úgysem.)
de én nem hajtottam olyan nagyon, ugy nagy átlagban 6-7ezer között mentünk erdőben, úton, és bitumenen.
Helló!
Akkor a tűhelyzet az jó, csak arra gondoltam még, ha a tű el van véknyúlva, akkor ott is mehet be több anyag nem? Mert nekem a tű átesik azon a hosszú fúvókán, amiben mozog, és az sztem nem tűl jó, hogy nem zár el benne a tű sehol, hanem csak simán átesik rajta. A gyertyám egyébként NGK B10EG-s, amit gyárilag ajánlanak bele, és nem is olyan régen lett véve.
Mondjuk most nézem hogy Pegaso. Nemtudom...kíméletlen állatkodós tempóban lehet bekapja a 12-t. De szerintem normális használat mellett 6-7,5 liter.

Nekem is volt Pegasom és olyan 7-8at azis evett.
Ha alulról a 3.ban van akkor az normális...akkor nem amiatt eszik sokat. Akkor lett volna baj ha legalul van. Az a 12 liter az kibszott sok...

Milyen gyertyát használsz?
a trafón lévő narancssárga vezeték nem látszódik hogy honnan jön
a többi jónak tűnik
a fesszabályzónak semmi köze a szikrához!
ha átperselyezett hengerről van szó akkor létezhet.
nicasilos hengereket hónolni lehet egy darabig
nekem van keress e-mailen vagy telón elérhetőségeim adatlapomon.
Sziasztok!
Egy 25ös AF1-et javítgatnék, de sehogy nincs gyújtásom.
Valaki esetleg rá tudna nézni a képekre, hogy minden jól van-e összedugva?

*a fesszabályzóba "menő" zöld kábel nem csatlakozik semmihez, csak
oda van dugva, de ott a fesszabályzón nincs saru...

Egyáltalán nincs szikrám... valaki esetleg tudja hogy hogyan kell
rámérni az állórész milyen színű kábeljeire hogy jó-e?
(értsd: régen futurához volt egy ábrám, amin be volt írva melyik
kábelek között mekkora ellenállásnak kell lennie, és akkor jó )

Kérlek ha valaki látott már ilyet segítsen
Szia!
Ma szétszedtem a karburátort, és a súbertű, ha ugy nézzük, hogy benn van a karburátorban, akkor alulról a 3ik rovátkában van a seeger gyűrű. Nemtudom az mennyire jelent jót, de a tűt ha kiveszem a körtolattyúból, és belepróbálom abba a tűfúvókába, amiben egyébként mozog, teljesen átesik rajta, tehát nem szorul meg, nem zár el sosem. A simsonban nem igy működik, ha jol tudom.

Köszi a választ előre is!
sziasztok egy kérdés!Lehetséges az hogy nem pollini hanem sima hengert lehet fúratni mert nekem ajánlottak egyet plusszos dugóval amit csak fúratni kell amúgy minden meg van hozzá plusszos dugó gyűrűk stb!Segítsetek! köszike.
Az a 12 az elég sok. Inkább a felének kellene lennie. Lehet h nem 63as az a fúvóka csak rá van írva hogy annyi. Sőt biztos nem akkora, ha megy a gép rendesen. Rég megragadt volna szerintem ha az akkora lenne. egy 50es motorba 12es karbihoz is gyengus lenne a 63.

Namost a nagy fogyasztás lehet attól hogy baromi sokat kap a motor. Nézd meg a karbiban a súbertűt, ami belelóg a főfúvókába, hogy annak a tetején lévő pici zéger melyik rovátkában van benne.

A tűt meg lehet nézni egyszerűen. Lecsavarozod a karbi tetejét amibe belemegy a gázbovden, és kihúzod a körtolattyút, és a tűt együtt....egybe kijön az egész...nem fog semmi se leesni. Onnan már látod mi merre...

Mindenesetre egy 120-130 körüli fúvókát azért szerezz be. Az a biztos.

A fogyasztásodat a karburálással biztos lentebb lehet vinni.