Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A membrános 60-as cimconyom elmegy 1,8-cal, ha 60-nal csurgok vele, vélhetően 45-tel(ennél nem nagyon tud lassabban menni 5.-ikben) még kevesebbet eszik:)
(a vége meg 73:)
Ez nagyon nem lesz jó összehasonlítás! Az eredeti 50-es Aprilia AF1, RS sportmotor. Éppen ezért szinte mellékes, mennyit eszik, a teljesítménye volt a lényeg. Ha takarékossági versenyt szeretnél, akkor ne ezzel hasonlítsd össze. Vagy tudja a géped amit ezek, úgy teljesítményre, gyorsulásra, végsebességre, és hatótávra, és akkor összehasonlítható.

Egyébként egyik 60-at tudó, 50 ccm-es smkp sem tud 1,5 l-ernél kevesebbel elmenni szerintem. Szóval midnenképpen nyered a takarékosságio versenyt! CSak sajnos az újratöltéssel nem tudsz versenyezni
Ahogy melegszik a motor belül, ha nincs szellőző/vagy eldugult, akkor elkezd emelkedni benne a nyomás, és nyilván kinyomja az olajat valahol, ahol tudja, fordszámmérőnél, puklungbowdennél, akárhol.

A másik verzió, hogy a megadott mennyiségnél sokkal több olajat megintcsak nem tud hova tenni a motor, iylenkor megintcsak kinyomja valahol.
(van oylan észlény, aki csurig tölti a motorházat, holott mindegyikre rá van írva, hogy mennyi lé kell bele)
Nincs/eldugult a váltószellőző furata, illetve túl van töltve az olaj.
hello mindenki! Egy kis segitséget szeretnék kérni Tőletek. Van egy ilyen apriliám, és az lenne nekem a problémám, hogy a kuplungkarnál visszadolgozza az olajat a kötélen keresztül. mi lehet a probléma? ilyennel még soha nem találkoztam, és hogy lehetne ezt megszüntetni? előre is köszönöm a választ. üdv zoli
Minden lesz rajta. Index, duda, rendes világítás... Amit még tartalmazott a levél,h nem romolhat az átalakított jármű környezetre mért hatása. Szóval visszafelé nem megy. Villanyosba nem lehetne benzin motort rakni. A hétvégén talán elkészül annyira, h lehet vele már menni pár kört:D és akkor megközelítőleg 2 dl benzinnek megfelelő villannyal fog tudni 60 km-et menni 60 körüli sebességgel. A gyári 50-es Apriliák mennyit esznek és milyen sebességnél?
Üdv: Márió
Egy simsonklubos haver elég igényesen átépített egy motort valami csopperszerűségre, de állandóan basztatták a rendőrök, hiába magyarázta, hogy a segédmotor nem átépítési engedély köteles.
Erre begorombult, kinyomtatta a vonatkozó törvényeket, és hordta magával.
Amikor megállították, és kezdődött a " holazátépítésiengedély" tortúra, elővette, és az orruk alá dugta, és ezzel rendszerint el is volt intézve.
Én a levelet kinyomtatnám, és mint SMKP használnám, és kész. Nyilván sisak kell, mart valami nagyon pici teljesítmény alatt nem kell csak. Szerintem ha jó a fék, és nem módosítasz a futóművön, a rendőrnek egy szava nem lehet. De dudát tegyél rá!
Köszi, mailben keresni foglak, elképzelhető hogy kell még pár dolog RX-re. Petya
Tudod, ha egy használt dugót veszel, lehet hogy nem adak hozzá, kurvára nem alap dolog...
af1-es 120-as.
milyen km óra kellene Rx vagy af1 futura/Rs?
hali.érdekelne a km-ora a 120-as mennyi lenne.meg ha van hőgombád, mert nekem vagy a hőgombám szált el vagy a hőméröm.mert 120 celsiust mutat a műszer és közben nem forr a motor.
ezek közül egy km órám van tartó konzollal, és egy szakadt km spirál ez így 3ezer ft lenne
hi
eladó polini 160as henger, 60,5 átmérővel..képek rs-rx topic érdeklődni msn. adatlap
Eladó Aprilia af1 50 alkatrészek:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu

_
fékek nélkül 25ezer ft
Fasza!
Sziasztok ! Ha valaki tudna nekem fordulatszámmérő-spirált , akkor légyszi írjon vissza , az áttételem 16/38-as. köszi, széles utat mindenkinek .
Meg még azt akartam,h kb 26 kg az összes akku együtt, a menetkész tömege meg kb 90 kg.
Üdv!

Már kértem a motor átalakításáról állásfoglalást az NKH-tól. Azt írták,h nem engedély köteles csak be kell tartani az smkp megkötéseit. Egy jogszabályokkal teletűzdelt levelet küldtek. Kevesebb mint 4 kW, kevesebb mint 350 kg, max 45 km/h :D. Ez most 60-al tud menni... Jogsi, biztosítás, bukó kell hozzá. A motor 2,6 lóerős. Az még fontos,h a donor járműnek eredetileg smkp-nak kell lennie.

Üdv: Márió
Hali! Mennyit kérsz ezért?
vegyél fel msnre mert nem tom elküldeni az emailt!
Tuddod mire leszek még kiváncsi

majd mikor megállítanak igazoltatni a rendőrök,h most akkor ezt minek vegyék,mert sisak se lenne kötelező hozzá se biztosítás,de ha azt nézzük motor állású XD
e-mailen egyszerűbb lenne.

adatlapomon is fent van!

orozoli2002@yahoo.com