A membrános 60-as cimconyom elmegy 1,8-cal, ha 60-nal csurgok vele, vélhetően 45-tel(ennél nem nagyon tud lassabban menni 5.-ikben) még kevesebbet eszik:)
(a vége meg 73:)
Ez nagyon nem lesz jó összehasonlítás! Az eredeti 50-es Aprilia AF1, RS sportmotor. Éppen ezért szinte mellékes, mennyit eszik, a teljesítménye volt a lényeg. Ha takarékossági versenyt szeretnél, akkor ne ezzel hasonlítsd össze. Vagy tudja a géped amit ezek, úgy teljesítményre, gyorsulásra, végsebességre, és hatótávra, és akkor összehasonlítható.
Egyébként egyik 60-at tudó, 50 ccm-es smkp sem tud 1,5 l-ernél kevesebbel elmenni szerintem. Szóval midnenképpen nyered a takarékosságio versenyt! CSak sajnos az újratöltéssel nem tudsz versenyezni
Ahogy melegszik a motor belül, ha nincs szellőző/vagy eldugult, akkor elkezd emelkedni benne a nyomás, és nyilván kinyomja az olajat valahol, ahol tudja, fordszámmérőnél, puklungbowdennél, akárhol.
A másik verzió, hogy a megadott mennyiségnél sokkal több olajat megintcsak nem tud hova tenni a motor, iylenkor megintcsak kinyomja valahol.
(van oylan észlény, aki csurig tölti a motorházat, holott mindegyikre rá van írva, hogy mennyi lé kell bele)
hello mindenki! Egy kis segitséget szeretnék kérni Tőletek. Van egy ilyen apriliám, és az lenne nekem a problémám, hogy a kuplungkarnál visszadolgozza az olajat a kötélen keresztül. mi lehet a probléma? ilyennel még soha nem találkoztam, és hogy lehetne ezt megszüntetni? előre is köszönöm a választ. üdv zoli
Minden lesz rajta. Index, duda, rendes világítás... Amit még tartalmazott a levél,h nem romolhat az átalakított jármű környezetre mért hatása. Szóval visszafelé nem megy. Villanyosba nem lehetne benzin motort rakni. A hétvégén talán elkészül annyira, h lehet vele már menni pár kört:D és akkor megközelítőleg 2 dl benzinnek megfelelő villannyal fog tudni 60 km-et menni 60 körüli sebességgel. A gyári 50-es Apriliák mennyit esznek és milyen sebességnél?
Üdv: Márió
Egy simsonklubos haver elég igényesen átépített egy motort valami csopperszerűségre, de állandóan basztatták a rendőrök, hiába magyarázta, hogy a segédmotor nem átépítési engedély köteles.
Erre begorombult, kinyomtatta a vonatkozó törvényeket, és hordta magával.
Amikor megállították, és kezdődött a " holazátépítésiengedély" tortúra, elővette, és az orruk alá dugta, és ezzel rendszerint el is volt intézve.
Én a levelet kinyomtatnám, és mint SMKP használnám, és kész. Nyilván sisak kell, mart valami nagyon pici teljesítmény alatt nem kell csak. Szerintem ha jó a fék, és nem módosítasz a futóművön, a rendőrnek egy szava nem lehet. De dudát tegyél rá!
hali.érdekelne a km-ora a 120-as mennyi lenne.meg ha van hőgombád, mert nekem vagy a hőgombám szált el vagy a hőméröm.mert 120 celsiust mutat a műszer és közben nem forr a motor.
Már kértem a motor átalakításáról állásfoglalást az NKH-tól. Azt írták,h nem engedély köteles csak be kell tartani az smkp megkötéseit. Egy jogszabályokkal teletűzdelt levelet küldtek. Kevesebb mint 4 kW, kevesebb mint 350 kg, max 45 km/h :D. Ez most 60-al tud menni... Jogsi, biztosítás, bukó kell hozzá. A motor 2,6 lóerős. Az még fontos,h a donor járműnek eredetileg smkp-nak kell lennie.
majd mikor megállítanak igazoltatni a rendőrök,h most akkor ezt minek vegyék,mert sisak se lenne kötelező hozzá se biztosítás,de ha azt nézzük motor állású XD
(a vége meg 73:)