Kuplungar; elsőfékkar; elsőfékmunkahenger O gyűrű (ha nincs megyek SKF); műszerfal kpl. konzollal és spirálokkal; 2db küllő hátulra / vagy komplett hátsófelni (fék, fogas, tengely, gumi nem kell); indexek; első lámpa izzófoglalat...
Eddig ezek lennének?
Hát, gondolom azért van rajta a robbantotton, mert szükség van rá. Annyira szerintem nem alá megy az, még ha mögötte is van jelölve, gondolom a primer váltótengely belecsúszik a kuplungkosárba elég hosszan. De aztán nem tudom. Én tennék bele, ha már így ottvan. Méreteket sajnos nem, nem Rotax123-as vagyok.
Először is pucold ki, és állítsd be a kipuffszelepet. Mert attól simán tud torpanni, ha rossz.
Ha ez nem jön be, akkor a tűhelyzeten próbálnék okoskodni... Először dúsítva, mert lehet azért, mert sokat kap, vagy keveset. De előbb dúsíatsd, nehogy baj legyen.
Figy, ha küldesz a-mailben egy címet, feladom a pénzt postán, és akkor te meg feladod nekem a hengert meg a dugót. Jah ugye gyűrűk vannak hozzá? És esetleg felső csapszeg?
Eddig ezek lennének?