Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok AF1-es kollegák!

123-as rotaxom van, szerintetek kellenek a kuplung alá a kis o-gyűrűk? Tudja valaki a méreteket?
képen 5-ös és 7-es

Előre is köszi!

halász dávid
Szia trakee!
Segítenél egy kicsit? Mire utal az hogy intenzív gyorsulásnál mikor full gázt húzok azonnal 6000-es fordulatnál pont power nyitás környékén megtorpan nem húz tovább de ha vissza engedek a gázból akkor azonnal elkezd húzni. 1-esben és kettesben csak kis idegeskedés van de tovább lendül 3.-tól már nem, csak ha vissza engedek a gázon. Ha nem engedem vissza tartom és erőltetni próbálom akkor elkezd kihagyogatni.
Ha nagyon gyorsan váltok és nem esik vissza a fordulat 7000-alá akkor semmi gond végig lepörög minden sebességben.
Első dolog amire gondolok hogy a karbival van gáz, a fúvókáknak utánna néztem az mind gyári méretű nincs kisebbre vagy nagyobbra cserélve egyik sem. A tű eredeti pozícióját nem tudom abban nem vagyok biztos hogy gyári helyen van de egyenlőre nem nyúltam hozzá. Üresben lepörög semmi probléma.
A másik dolog hogy power nyitás alatt áll meg picivel, lehet a power probléma is de azt üresben figyeltem úgy mozog ahogy kell 2500-ig nyitva majd 2500-tól 6500-ig zárva 6500felett újra nyit. Azt nem hiszem hogy menet közben egyszerűen megállna a felső nyitás.
Te mit gondolsz?
Hali, enyémmel is ez volt a gáz. A kiegyenlítőtengely, vagy ún. "balance" tengely nem jelzésre lett összerakva. ha a kuplung deklit leszeded látsz a főtengelytől jobbra felfele egy másik tengelyt ami olyan mintha picit ütne. Az a kiegyenlítő tengely. látsz jelzéseket a tengelyen is, a fogaskerék belsején és szélen a fogaknál is. Mindent jelre rakj össze. A végén mikor a főtengely az alsó holtponton van a balansz tengely tuskójának a felső holtponton kell lennie.
köszi trakee a segítséget akkor nekem kicsit gáz fúvókák vannak benne. ilyenek a benne lévő fúvókák méretei: amiben a tű mozog az 125-ös a hidegindító 60-as ami a tűszelep mellett van az 50-es és még van egy kicsike az 50-es alatt amit még nem tudtam megnézni de most szedem szét mert már megőrjít ezek a fúvókák szerintem akkor kicsik bele nem?
ha előre utalod az árát akkor bele fér a posta költség a 17be
heló .lécci meg tudnád-e mondani hogy az új gyújtásokon meik vezeték hova megy,mert az enyémen van fekete,kék-fehér,és fehér.mert nekem még a régi fajta gyújtástrafóm van és nem tudom meik színt meik helyére kell kötni.
válaszodat előre is köszönöm
Ez 50es henger ugye?
Mert akkor okés, van hengerfejem. A 17be belefér hogy akkor te állod a postát?
Légy szíves, ne haragudj hogy kb 3 hónapja van af1 a kezeim alatt, és addig nem olvastam a fórumot, és nem tudtam hogy már kérdezték ezt. Jah, és légy szíves a fejem se harapd le, mert már lassan az utcára se merek kimenni, mindenki leoszt.
Köszönöm a válaszodat, és ha szabad még azt megkérdezném hogy hol találom pontosan a tengelyt, és hogyan hozhatom helyre a hibát. Esetleg ha képpel vagy pontos leírással tudnál segíteni, azt megköszönném.
Előre is köszönöm az esetleges választ.
Hali


af1 50 hez, keresek tömités garnitúrát, valaki tudja esetleg honnan lehetne beszerezni?
Üdv!

Ki tud, pneumatikus powerhez eladó "légzsákot", emelő villáját, bowdennel együtt? Lehetőleg nem hororrisztikus áron.
8500- +20 Ft a hengertalptömítés (ezt nagyon fontos hozzátenni, mert jelentősen megnyomja az amúgy is horrorisztikus Simson alkatrészárakat
Persze viccelek, de tudom, sajnos ez se midnenkinek megfizethető...

De ez a gigászok harca, egyezzenek meg ők... Szerintem.
jaja:)
Arra kívántam célozni, hogy egy kevés kilóméteres henger dugóval, fejjel 20 ért nem sok, mivel a simson henger is 8 ezer(van ahol 11)
?
8ezer egy utángyártott tajvani simson henger fej nélkül...
17 és a hengerfejet nem adom.
Ejj ezt már oly sokszor leírtuk... Ha nagyon rezeg, vélhetően rosszul van összerakva a kiegyenlítő tengely. És igen, le kell venni a kuplungdeklit hozzá, de nem, nem kell széthúznia blokkot.
Nekem 120-as főfúvóka, és 266-os tűsfúvóka rémlik. De ez gyengén rémlik....

Amúgy a benzin nem csak azért fogyhat el, mert rossza fóvóka. Pláne akkor, ha ez úgy néz ki, hogy mész vele, nagyobb gáz, megindul, 2 pillanat mulva lehörög, és akkor egy pár pillanatig elvett gázzal túráztatva is fullad. Ugyanis előfordull, hogy a baj ott van, hogy nem folyik elég benzin a porlasztóba. Ez lehet benzincsap, vagy porlasztó tű+úszó gond. Elvileg mind javítható, nem kell egyből újat venni.

Ha meg tényleg túl sokat kap, akkor marad a karburálás. Az viszont macera...
Adott egy rotax 123mas blokk. Ha ezt a motort kicsit is pörgeted, úgy rezeg, hogy nem tudod megülni. Ki tudja mi lehet ennek a baja?
Megköszönnék valami segítséget.
hali
nekem 123-asba a gyári henger alatt 0,5mm-es klingelitet vágtunk ki
nemtom h 160-as alá másmilyet kell?
Rajzolsz egyet kicsit keményebb papírból, meg szépen igényesen kikened nem túl vastagon siloplasttal vagy valami kicsit hőálló szilikon félével aztán öszerakod. Nem hiszem hogy nagy jelentősége van.
Igen, dugót, újat. Amúgy azt is 8-ért, mert megnéztem. De az új. 15-öt adok érte max.
Hali!

Rotax 123-ra, amin 160-as henger van milyen fajta tömítést javasoltok a hengertalphoz? milyen vastag legyen? 1-et vagy inkább 2-t érdemes tenni?

köszi előre is a választ
figyu mint mondtam zsír állapotban van.
10ért dugót kapsz max
ennek 20 az ára
A szett az milyen állapotú?
Úgy őszintén.
De amúgy szerintem a 20 az sok. Már nem azért hogy beszóljak. De ha valahol 10 és 15 között megegyeznénk, és elküldenéd postán, akkor ha téll jó állapotú akkor megvenném.