Szia trakee!
Segítenél egy kicsit? Mire utal az hogy intenzív gyorsulásnál mikor full gázt húzok azonnal 6000-es fordulatnál pont power nyitás környékén megtorpan nem húz tovább de ha vissza engedek a gázból akkor azonnal elkezd húzni. 1-esben és kettesben csak kis idegeskedés van de tovább lendül 3.-tól már nem, csak ha vissza engedek a gázon. Ha nem engedem vissza tartom és erőltetni próbálom akkor elkezd kihagyogatni.
Ha nagyon gyorsan váltok és nem esik vissza a fordulat 7000-alá akkor semmi gond végig lepörög minden sebességben.
Első dolog amire gondolok hogy a karbival van gáz, a fúvókáknak utánna néztem az mind gyári méretű nincs kisebbre vagy nagyobbra cserélve egyik sem. A tű eredeti pozícióját nem tudom abban nem vagyok biztos hogy gyári helyen van de egyenlőre nem nyúltam hozzá. Üresben lepörög semmi probléma.
A másik dolog hogy power nyitás alatt áll meg picivel, lehet a power probléma is de azt üresben figyeltem úgy mozog ahogy kell 2500-ig nyitva majd 2500-tól 6500-ig zárva 6500felett újra nyit. Azt nem hiszem hogy menet közben egyszerűen megállna a felső nyitás.
Te mit gondolsz?
Hali, enyémmel is ez volt a gáz. A kiegyenlítőtengely, vagy ún. "balance" tengely nem jelzésre lett összerakva. ha a kuplung deklit leszeded látsz a főtengelytől jobbra felfele egy másik tengelyt ami olyan mintha picit ütne. Az a kiegyenlítő tengely. látsz jelzéseket a tengelyen is, a fogaskerék belsején és szélen a fogaknál is. Mindent jelre rakj össze. A végén mikor a főtengely az alsó holtponton van a balansz tengely tuskójának a felső holtponton kell lennie.
köszi trakee a segítséget akkor nekem kicsit gáz fúvókák vannak benne. ilyenek a benne lévő fúvókák méretei: amiben a tű mozog az 125-ös a hidegindító 60-as ami a tűszelep mellett van az 50-es és még van egy kicsike az 50-es alatt amit még nem tudtam megnézni de most szedem szét mert már megőrjít ezek a fúvókák szerintem akkor kicsik bele nem?
heló .lécci meg tudnád-e mondani hogy az új gyújtásokon meik vezeték hova megy,mert az enyémen van fekete,kék-fehér,és fehér.mert nekem még a régi fajta gyújtástrafóm van és nem tudom meik színt meik helyére kell kötni.
válaszodat előre is köszönöm
Légy szíves, ne haragudj hogy kb 3 hónapja van af1 a kezeim alatt, és addig nem olvastam a fórumot, és nem tudtam hogy már kérdezték ezt. Jah, és légy szíves a fejem se harapd le, mert már lassan az utcára se merek kimenni, mindenki leoszt.
Köszönöm a válaszodat, és ha szabad még azt megkérdezném hogy hol találom pontosan a tengelyt, és hogyan hozhatom helyre a hibát. Esetleg ha képpel vagy pontos leírással tudnál segíteni, azt megköszönném.
Előre is köszönöm az esetleges választ.
8500- +20 Ft a hengertalptömítés (ezt nagyon fontos hozzátenni, mert jelentősen megnyomja az amúgy is horrorisztikus Simson alkatrészárakat
Persze viccelek, de tudom, sajnos ez se midnenkinek megfizethető...
De ez a gigászok harca, egyezzenek meg ők... Szerintem.
Ejj ezt már oly sokszor leírtuk... Ha nagyon rezeg, vélhetően rosszul van összerakva a kiegyenlítő tengely. És igen, le kell venni a kuplungdeklit hozzá, de nem, nem kell széthúznia blokkot.
Nekem 120-as főfúvóka, és 266-os tűsfúvóka rémlik. De ez gyengén rémlik....
Amúgy a benzin nem csak azért fogyhat el, mert rossza fóvóka. Pláne akkor, ha ez úgy néz ki, hogy mész vele, nagyobb gáz, megindul, 2 pillanat mulva lehörög, és akkor egy pár pillanatig elvett gázzal túráztatva is fullad. Ugyanis előfordull, hogy a baj ott van, hogy nem folyik elég benzin a porlasztóba. Ez lehet benzincsap, vagy porlasztó tű+úszó gond. Elvileg mind javítható, nem kell egyből újat venni.
Ha meg tényleg túl sokat kap, akkor marad a karburálás. Az viszont macera...
Adott egy rotax 123mas blokk. Ha ezt a motort kicsit is pörgeted, úgy rezeg, hogy nem tudod megülni. Ki tudja mi lehet ennek a baja?
Megköszönnék valami segítséget.
Rajzolsz egyet kicsit keményebb papírból, meg szépen igényesen kikened nem túl vastagon siloplasttal vagy valami kicsit hőálló szilikon félével aztán öszerakod. Nem hiszem hogy nagy jelentősége van.
A szett az milyen állapotú?
Úgy őszintén.
De amúgy szerintem a 20 az sok. Már nem azért hogy beszóljak. De ha valahol 10 és 15 között megegyeznénk, és elküldenéd postán, akkor ha téll jó állapotú akkor megvenném.
123-as rotaxom van, szerintetek kellenek a kuplung alá a kis o-gyűrűk? Tudja valaki a méreteket?
képen 5-ös és 7-es
Előre is köszi!
halász dávid