van egy sérült 80as Polinim 2ezer ft
van egy hengerem 50es dugó nélkül jó állapotban az 5ezer ft
vagy van egy 50es hengerem 1-200km-es dugóval hengerfejjel az úgy 20ezer ft
sziasztok!
szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek.
valaki biztos tudni fogja már így is sokat segítettetek nekem amiért örök hála .szóval az lenne a kérdésem hogy dellorto phbh 28-as karbinak milyen méretű fúvókái a gyáriak,mert olyan problémám van hogy most lett kész a mocim és bejáratós de mentem vele egy erőset és azt csinálta mint régebben hogy elfogyott a karbiból a benzin és megállt meg szerintem erősebbnek kéne lenni a mocinak ugyanis 2 személlyel szerintem gyenge meg a fogyasztása is drasztikus meg tudnátok mondani milyenek a belevaló gyári fúvókák vagy valami oldalt ajánlani ahol ezt meg tudom nézni?Előre is köszönöm a segítségeteket!
A blokk jobb oldalán levő deknit leveszed, láthatóvá válik a lendkerék. A lendkerék mögül az gyujtásalaplapból kábelek jönnek ki a trafóhoz...nézd meg nem-e testelnek valahol.
De amúgy lehet alaplap rossz, vagy a trafó.
Próbálgatni kell de ha nincs semmilyen kábelprobléma akkor nekem gyanús hogy alaplap inkább!
Persze ezt csak azután mondom hogy, megpróbáltad új behézagolt gyertyával (br9es, v. b10eg), új kábel, új pipa és mindig szar.
Ezután jöhetnek a 3királyok az alaplap, lendkerék, trafó.
Ha kiveszed a lendkereket és megnézed, ha ép akkor azzal különösebb probléma nem szokott lenni.
1993.as Af 125 ösöm van, nem tudok rajönni mi szivat. Egyszerűen nem gyullad hol hidegen, hol megál melegen.aztán 2 perc mulva megin van normalis szikra precre gyullad. Seholse találok kabel szakadást, a gyujáskapcsoló jó,stb . Minden jónak mutatkozik fordulaton is normalisan dolgoyik aztán egy pillanatba megint nincs szikra
125ös rezó 3ezer ft
sintesi farok idom+ülések+ lámpa 4ezer ft
sintesi fém tank 2ezer ft
első sárvédő 2ezer ft
idom(jobb, bal) együtt 5ezer ft
légszűrőház 2ezer ft
Szia!
Lássuk egyben, ha nem bánod:
1.) Ez esetben nekem "nagyon régi" 127-esem van,
ugyanis a lendkerék NEM egyezik a 123-as lendkerékkel (van mindkettőm, csak sérültek). Tehát ha jól értem,
akkor az, hogy a kábel bal fent jön ki a blokkból, és a gyújtásjeladót
bal lentre helyeztem az alaplapnál, eleve nem oké?
Vagyis az eredeti lendkerékkel lehet az, de a 123-as lendkerékkel nem lesz jó?
2.) A töredezett külső mágnessoros lendkerék eredetileg egy 123as lendkerék, ami nem ment bele a blokkomba. (teljesen más méret, mint az én régi 127-esem). Ezért a fogasív le lett esztergálva, és a fogak ki lettek marva szépen. De sajnos
nem működik vele. Van egy a blokkhoz való EREDETI lendkerekem is, sajnos ennek a töltőrésze hiányzik kompletten, csak gyújtó van.
Szikrát ez szépen ad, hogy helyén-e, azt nem tudom.
3.) Az állórészemen fokolás volt látható (az eredetin), és
a trafóm fekete. Sajnos ez az állórész sérült volt (ld. fórum néhány oldallal vissza van róla kép) ezért egy újabb, fokolásos jelzés nélküli állórészt tettem bele, az ELŐZŐVEL MEGEGYEZŐ elrendezésben, tehát ugyanígy bal lent a jeladó. Eddig csak így
próbálkoztam vele, tehát 123-as gyújtás, de a RÉGI 127-esnek
megfelelő elrendezéseben, 127-es ékeléssel feltett 127-es és 123-as lendkerekekkel, 123-as trafóval
Szép, ugye?
Valamelyik nap egy kék dobozos, állórészhez való trafóval is
ki lesz próbálva, BengyFutura küldi le innen a fórumról.
Van esetleg valami ötleted? Hogyan állítsam az állórészt,
és melyik lendkereket tegyem fel hozzá?
Müködöképes elvileg lehet, de én rég kukába dobnám. A külsö sor mágnes a töltésért, a belső sor mágnes a gyujtásért felelős. Neked "csak" a töltésé van oda de az nagyon. De ilyenkor már rázni fog a motorod, illetve kifog rövid időn belül jönni a belső sor mágnes is. Nem főtengely csapágyas a géped?
Rotax123- és 127-nek dettó ugyan az a gyujtása, tehát csere kompatibilis nem beszélve még nagyon sok motorról. Amit variáltak a nagyon régi 127-esnél hogy ott máshogy van felrakva az alaplap(tehát teljesen másik irányba van forditva) ezért azokhoz másik lenkerék volt ha jól emlékszem akkor azoknak a horony ha a lenkeréken az irás fent van akkor a horony pedig 3 óránál. A későbbi lenkerekeknél ami elvan terjedve leginkább azoknak 9 óránál van a horony. Olyat már láttam hogyha "meggyengül" az alaplap akkor másik trafóval nem lesz jó csak azzal amivel használták. Próbálj meg keriteni egy komplett müködő gyujtást, aztán a te cuccaidat is végig tudod próbálni hogy vajon mi lehet a ludas...(ezzel sokan nem tudják de vigyázni kell mert egy hibás trafó tönkre teheti az alaplapot is!) Esetleg ha érdekel tudok benne segiteni van komplett gyujtásom
Köszi!
Lendkeréken próbáltam rájönni, hogy hol adhatja a jelet, de sajnos nem találtam erre utaló mozzanatot rajta.
Kerestem esetleg vonalat, bepontozást, ilyesmit...nem nagyon van.
BengyFutura küld át egy kék trafót hozzá, kipróbálom azzal is, lehet hogy ez a 123-as álló nem akar együttműködni nekem a 127-es fekete dobozzal, bár szikra van, de ki tudja. Ékelést megnézem, van egy 123-as főtengőm tartalékban úgyis. Gyanús nekem hogy nem lesz ugyanaz, aztán csodákozok hogy nem indul a 123-as lendkeróval...
A gyári henger Nicasilos. Max hónolni lehet. De ha nagyon megakad, akkor úgyis végigszántotta a nicasilt. Akkor max pőerselyezni, vagy újranicasilozni. A fúrható henger már perselyes...
Sajnos nem tudom. De szerintem ugyan az. De meg lehet nézni, mert a gyújtásjeladó mágnese megkülönböztethető emlékeim szerint, és ha ugyan úgy áll az ékhoronyhoz képest, akkor egyezik.
Amúgy ha csak az elékelés a gond, fel lehet tenni ék nélkül tetszölegesen, nyilván így nem egyszerű gyújtást állítani.
van egy sérült 80as Polinim 2ezer ft
van egy hengerem 50es dugó nélkül jó állapotban az 5ezer ft
vagy van egy 50es hengerem 1-200km-es dugóval hengerfejjel az úgy 20ezer ft