köszönöm a tanácsokat! kicseréltem az O gyűrűt ahogy mondtátok és jó lett .Már csak egy problémám van hogy elég nagy buher volt az előző szerelője a mocinak ugyanis amit már említettem elől 20 fogas lánckerék van hátul 37-es a lánc pedig 132 szemes próbáltam haverom első fogaskerekét ami gyári 16 os de a lácom sem volt jó hozzá meg a hátsó fogaskerekem sem.Úgyhogy kicsit buherva van Valakinek lánc és hátsó lánckerék jó árban esetleg nincs? Köszi a segítséget!
125-ös eleje úgy ahogy a képen látod eladó 5000ft.Felujítást igényel(szimeringcsere)igény esetén sárvédő és elsőkerék gumival tárcsa nélkül is van hozzá,ezek ára megeggyezés szerint
köszi trakee a választ én kicsit be néztem mert én azt hittem csak a henger fej alatti kisebb O gyűrűt kell kicserélni de látom hogy a hengerfej alatt mégegy fedél van ami alatt is van ezek szerint egy O gyűrű akkor mind a kettőt cseréljem ezek szerint!Holnap megint szédszedhetem!Nem baj köszi mégegyszer remélem tényleg megoldódik a probléma ezzel majd írok mi lett.
Sziasztok! Milyen olajat tegyek a váltóba? A következőt ajánlották: Motul transoil expert 10W40 (aprilia af1 sport pro-ról lenne szó rotax 123) köszke a helpet:)
Ahogy Adee írta... De 20 éves csapról beszélünk. Gondolom olyan, mint egy sima csap, tehát van tekerője. Eredetileg úgy is működik, azzal a különbséggel, hogy nem kell elzárnod állandóan, mert ha nincs vákum a szívótorokba, akkor elzár magától. Jellemzően több állása is van, ugye ON, RES, és PRI, ezek közül ha PRI-be állítod, akkor a vákumrész nem működik. Persze van, amelyik csak sima vákum. NAmost lehet, hogy ez a membrán már beteg rajt, ezért amúgy is folyik, csak nem eléggé. Hogy miért, ahhoz látni kellene. Vagy szétszedni.
Én így kezdeném:
Fognék egy kannát, egy hosszú csövet, töltenék legalább 5-6 l benzint a tankba, a csapra ráhúznám a hosszú csövet, és belógatnám a kannába, megnyitnám a csapot, és figyelném, hogy folyik-e. Akkor jó, ha "teli torokból" ömlik a benzin a csövön, és így lefolyik a teljes mennyiség kb. Mindezt becsukott tanksapkával. Ha elkezd csökkenni a leömlő mennyiség ilyen 10-15 percen belül, akkor nyisd ki a tanksapkát. Ha ettől megindul, eltömődött a szuszogó. (persze úgy is próbálhatod, hogy tanksapka nélkül mész vele picit, ogy úgy is megáll-e, azonban ez balesetveszélyes!) Ha ennyi, akkor ki kell pucolni. Ha nem, akkor a csapot. Lehet kosz, lehet rossz összerakás, lehet beteg belű csap.
Hűtőért mennyit kérsz?